ik luister altijd naar uquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
1) Alle ballen op Memphis god.
2) Geen psv'ers meer opstellen
3) Weghorst diepste spits
Alsjeblieft niet dit. Je ziet gisteren Depay al heel veel onzinnige meters maken om maar aan het volk te laten zien dat hij echt wel zijn best doet. Je ziet Koeman druk langs de lijn doen om aan Nederland te laten zien dat hij echt wel ingrijpt. Wat er zou moeten gebeuren is dat ze stoppen met de krant lezen en tv kijken en vanuit hun eigen visie gaan spelen. Met alleen maar hard werken win je weinig wedstrijden. Je moet slim werken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Vuurwerk in hun achterste. Er mag niet meer gesjokt worden. Er moet geknokt worden voor elke bal! Hoe moeilijk kan het zijn mensen?? Tempooooo
Dank voor uw vertrouwen.quote:
depay en weghorst samenquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dank voor uw vertrouwen.
Hierbij tevens mijn opstelling.
Dit is het sleutel tot succes.
Hoogachtend,
uitkeringsgenieter
[ afbeelding ]
ik vertrouw op uquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dan heb jij gisteren die 2e goal dus niet gezien.
sowieso tijd voor een nieuwe trainer na dit ekquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:42 schreef Hathor het volgende:
Memphis Depay heeft al twee jaar geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld maar blijft gewoon het vertrouwen krijgen van Koeman. En Wijnaldum kan echt niet meer.
Daarnaast zit er totaal geen bezieling in dit elftal, het is los zand. Helaas is dit het beste wat NL momenteel te bieden heeft en zitten er ook geen geweldige nieuwe talenten aan te komen. NL is Europese middelmaat, we zullen er ons bij neer moeten leggen.
Die dingen zie ik allemaal niet… Maar ook al spelen ze vanuit hun visie dan moet dat toch gepaard gaan met inzet en tempo?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet dit. Je ziet gisteren Depay al heel veel onzinnige meters maken om maar aan het volk te laten zien dat hij echt wel zijn best doet. Je ziet Koeman druk langs de lijn doen om aan Nederland te laten zien dat hij echt wel ingrijpt. Wat er zou moeten gebeuren is dat ze stoppen met de krant lezen en tv kijken en vanuit hun eigen visie gaan spelen. Met alleen maar hard werken win je weinig wedstrijden. Je moet slim werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |