abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214055498
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2024 07:58 schreef Zorro het volgende:

[..]
Volgens mij doen die helemaal niks. Waar het meeste geld op ingezet wordt is favoriet. Ligt dan aan de gokkers dus.

Maar ik heb geen verstand van gokken, dus misschien slaat dat nergens op :P
klopt, ze zijn data analisten en maken en maken modellen die deels gebaseerd zijn op het gedrag van de gokkers.

maar je moet natuurlijk wel een begin situatie maken, met kansverdeling, voordat de eerste inzetten geplaatst zijn.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_214055542
Engeland en Frankrijk zijn wederom de grootste teleurstellingen voor mij. Bizar wat die laten zien gezien het materiaal. En het is al jaren zo.
  woensdag 26 juni 2024 @ 12:11:57 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214057629
De Denen en Slovenen eindigden exact gelijk in de groep, in punten, op doelsaldo en in gegeven gele kaarten (6) aan spelers. Een unicum op het EK, waarna gekeken moest worden hoe beide landen het in de EK-kwalificatiereeks hadden gedaan. Denemarken deed dat beter.

Nu blijkt dat niet die EK-kwalificatiereeks de doorslag heeft gegeven, maar tóch het aantal gele kaarten. Die gelekaartenstand was niet in 6-6 geëindigd, maar in 7-6. Een Sloveense kaart was eerst niet meegerekend.

In het duel tussen Denemarken en Slovenië kreeg de Sloveense technisch directeur Milivoje Novaković zittend op de reservebank een gele kaart voor commentaar op de arbitrage. Door die zevende gele kaart is Slovenië derde en Denemarken tweede.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214057648
Zijn er ergere miskleunen dan hoe Southgate Bellingham als een ALDI-middenvelder laat voetballen?
  woensdag 26 juni 2024 @ 12:24:09 #230
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214057756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn er ergere miskleunen dan hoe Southgate Bellingham als een ALDI-middenvelder laat voetballen?
Ik kijk met meer afschuw naar Foden eigenlijk
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 juni 2024 @ 17:04:39 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214060377
Allemaal aids posts uit dit topic en niet 1 die het heeft over Ria die 0-0 had gezegd
graag op anoniem
  woensdag 26 juni 2024 @ 17:25:16 #232
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214060514
quote:
11s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:11 schreef golfer het volgende:
De Denen en Slovenen eindigden exact gelijk in de groep, in punten, op doelsaldo en in gegeven gele kaarten (6) aan spelers. Een unicum op het EK, waarna gekeken moest worden hoe beide landen het in de EK-kwalificatiereeks hadden gedaan. Denemarken deed dat beter.

Nu blijkt dat niet die EK-kwalificatiereeks de doorslag heeft gegeven, maar tóch het aantal gele kaarten. Die gelekaartenstand was niet in 6-6 geëindigd, maar in 7-6. Een Sloveense kaart was eerst niet meegerekend.

In het duel tussen Denemarken en Slovenië kreeg de Sloveense technisch directeur Milivoje Novaković zittend op de reservebank een gele kaart voor commentaar op de arbitrage. Door die zevende gele kaart is Slovenië derde en Denemarken tweede.
Abbink heeft een fapje gelegd
Met pijn en moeite derde
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 08:16:41 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_214067969
Aanvaller Phil Foden heeft de Engelse
selectie op het EK tijdelijk verlaten.
De speler van Manchester City is wegens
familieomstandigheden teruggekeerd naar
z'n thuisland,zo meldt een woordvoerder
van de Engelse voetbalbond.

Foden (24) had in alle groepsduels van
Engeland een basisplaats.De Engelsen
eindigden als eerste in groep C.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')