abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214051901
Goedenavond, beste mensen. Een vraag.. Na een harde val heb ik het probleem dat mijn A52 niet meer wilt opladen (met USB-kabel). Controle uitgevoerd op telefoon en inderdaad.. werkt niet. Aansluiten op laptop pakt hij ook niet. In eerste instantie (direct na de val) werkte het touchscreen niet meer, maar na een harde reset leek hij weer gewoon te werken. Nu is de tel bijna leeg en kom ik er dus achter dat hij niet in orde is. Heeft iemand een tip (op wegbrengen na dan).
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 25 juni 2024 @ 21:26:48 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_214052127
Een draadloze lader :Y

Mijn telefoon (Galaxy S8) werkt al vrij lang kut wat de kabel betreft. Vaak wilde 'ie af en toe laden en zat ik vijf minuten te kloten voor het laden begon, op een gegeven moment ging het gewoon helemaal niet meer. Zo'n draadloos ding gekocht waar je hem op kunt leggen, we zijn 2-3 jaar verder en dat werkt gewoon perfect _O_

Deze heb ik:
https://www.gsmpunt.nl/op(...)rge-9w-adapter-zwart

Is gewoon van Samsung ook, prima. Niet gebonden aan GSMpunt overigens, er zullen ongetwijfeld andere winkels zijn (volgens mij heb ik hem zelf ooit van Samsung gekocht) :+

Kleine edoch belangrijke disclaimer: ik weet niet of een A52 draadloos kan laden, dat moet je even controleren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214052183
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Een draadloze lader :Y

Mijn telefoon (Galaxy S8) werkt al vrij lang kut wat de kabel betreft. Vaak wilde 'ie af en toe laden en zat ik vijf minuten te kloten voor het laden begon, op een gegeven moment ging het gewoon helemaal niet meer. Zo'n draadloos ding gekocht waar je hem op kunt leggen, we zijn 2-3 jaar verder en dat werkt gewoon perfect _O_

Deze heb ik:
https://www.gsmpunt.nl/op(...)rge-9w-adapter-zwart

Is gewoon van Samsung ook, prima. Niet gebonden aan GSMpunt overigens, er zullen ongetwijfeld andere winkels zijn (volgens mij heb ik hem zelf ooit van Samsung gekocht) :+

Kleine edoch belangrijke disclaimer: ik weet niet of een A52 draadloos kan laden, dat moet je even controleren.
Thanks voor je reactie, maar helaas kan ik niet draadloos opladen. Ben er inmiddels wel achter dat hij gaat laden als ik achterop het toestel druk. Maar geen idee wat dit wil zeggen..
  dinsdag 25 juni 2024 @ 21:36:57 #4
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214052326
Ik zou een andere kopen of de batterij laten vervangen. Ik vermoed dat die namelijk een tik gehad heeft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 25 juni 2024 @ 21:38:46 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_214052348
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 21:30 schreef Pffwateenellende het volgende:

[..]
Thanks voor je reactie, maar helaas kan ik niet draadloos opladen. Ben er inmiddels wel achter dat hij gaat laden als ik achterop het toestel druk. Maar geen idee wat dit wil zeggen..
Dat je in dat geval wellicht beter maar voor een andere kunt kijken :P

Nu kun je hem blijkbaar nog bedienen, dus zorg nu alvast dat je alles veilig stelt in een cloud ergens.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker dinsdag 25 juni 2024 @ 22:34:35 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214053169
Jij hebt wel pech met je telefoon(s).
pi_214053320
Laadpoort wil nog wel eens kapot gaan. Laadpoort laten vervangen kan een oplossing zijn. Als je het zelf doet hoef je hem niet weg te brengen :T
Het kan ook vuil zijn in de USB-C aansluiting zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Klepper272 op 25-06-2024 22:57:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')