SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
jawelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat een k*tliften
En geen lift gaat naar jou..
Jij hebt die winkeldief gemaakt? Dat maakt jou haar moederquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
oh vandaag een winkeldief gemaakt die een tantrum gooide en toen hysterisch begon te huilen
was met haar moeder. man dat was kansloos zeg
Als de roltrap stilstaat kun je gewoon zelf naar boven of naar beneden lopen huehuequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff 20 min op zo’n roltrap gestaan. Ben gesloopt
Druppel hier de hele vloer onder
ohh jeetje moet gepakt zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt die winkeldief gemaakt? Dat maakt jou haar moeder
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als de roltrap stilstaat kun je gewoon zelf naar boven of naar beneden lopen huehue
Maar als ik op BG ben en ik wil naar 4, dan moet ik naar lift 1 pakken naar 3 en dan voor het laatste stukje de trap?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was om duidelijk te maken dat de liften elke keer een verdieping overslaan
Wat had ze gejat? Een potloodje?quote:
nou deze paint klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ik op BG ben en ik wil naar 4, dan moet ik naar lift 1 pakken naar 3 en dan voor het laatste stukje de trap?
En wanneer zou je dan lift 2 pakken?
Poahquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff 20 min op zo’n roltrap gestaan. Ben gesloopt
Druppel hier de hele vloer onder
nee ik weet niet wat maar ze had bij de zelfscan voor 50 euro afgerekend en soms doen we die controlles toch zoals bv de ah ook doet en daar wilde ze eigenlijk niet aan meewerken dus toen werd er gedreigd met een winkelverbod. Dus bleek dat ze voor 70 euro nog aan spullen had in de kar die ze niet heeft betaaldquote:
Erg griezelig, wil je dit niet meer doen?quote:
Oh, dus lift 1 doet BG, 1, 3, 5 en lift 2 doet BG, 2, 4, 6?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou deze paint klopt niet helemaal![]()
als je naar 4 wil pak je de lift voor even verdiepingen
yesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dus lift 1 doet BG, 1, 3, 5 en lift 2 doet BG, 2, 4, 6?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik weet niet wat maar ze had bij de zelfscan voor 50 euro afgerekend en soms doen we die controlles toch zoals bv de ah ook doet en daar wilde ze eigenlijk niet aan meewerken dus toen werd er gedreigd met een winkelverbod. Dus bleek dat ze voor 70 euro nog aan spullen had in de kar die ze niet heeft betaald
dus ze heeft alsnog een winkelverbod en ze heeft ze betaald
maar dat is mimimimiquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erg griezelig, wil je dit niet meer doen?
dat zal vast bijdragen aan een goede afloopquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
' je helpt mij niet vanwege mijn hoofddoek'
mimimimi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
weet ik wel zeker maar hebben we wel weer wat om te lachen :pquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat zal vast bijdragen aan een goede afloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |