SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
jaloersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:48 schreef McGrath het volgende:
Even gekeken en ik heb een 36 Piece Tupperware Modular Set gewonnen
Krudivatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker dan: "je heb un gratisch dyson gewonen"
nee maar doe ook zelden mee aan winactiesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je ooit iets echt gewonnen? en dan geen spam
sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar doe ook zelden mee aan winacties
mn zus wel regelmatig
Hou je smoel tochquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:55 schreef UitStraling het volgende:
Bij zo'n voetbaltoernooitje zie je weer duidelijk dat Nederlanders eigenlijk maar een simpel en wansmakelijk ordinair volkje zijn.
kun je wat harder schreeuwen, we horen je nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:55 schreef UitStraling het volgende:
Bij zo'n voetbaltoernooitje zie je weer duidelijk dat Nederlanders eigenlijk maar een simpel en wansmakelijk ordinair volkje zijn.
we kunnen inderdaad wel wat meer migratie gebruikenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:55 schreef UitStraling het volgende:
Oh dan..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
actie vereist binnen 0,1 nanoseconde anders vergaat de wereld?!
ik houd van krudivatquote:
Hij is van 1 juni.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
actie vereist binnen 0,1 nanoseconde anders vergaat de wereld?!
Ja, stuk of wat. DHL ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt er ook nog een pakket voor je klaar van UPS?
Ook al miljonair geworden door een vage kennis in Verweggistan die is overleden?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook al miljonair geworden door een vage kennis in Verweggistan die is overleden?
In a fjoe momunts: De Heek Dutch Rail.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Next station is amsterdam souf
Ik kan th ook niet uitspreken
Oh, HS.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In a fjoe momunts: De Heek Dutch Rail.
Alle buitelanders verschrikt omkijken "Dafuq wat is de rest dan???"
Heek?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In a fjoe momunts: De Heek Dutch Rail.
Alle buitelanders verschrikt omkijken "Dafuq wat is de rest dan???"
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Nou in Groningen gaat de bus naar.. het hoofdstation
Ik moest even opzoeken wat dat was en of dat iets anders is dan 'Centraal station Groningen', het is hetzelfdewaarom zou je dat zo noemen?
Ja dat is een soort genetisch defect daar. Net zoals Amsterdammers het altijd over "Het Centraal station" hebben alsof de rest van Nederland niet bestaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest even opzoeken wat dat was en of dat iets anders is dan 'Centraal station Groningen', het is hetzelfdewaarom zou je dat zo noemen?
dat men dat onderling zo noemt vind ik niet zo boeiend. Als wegwijzer is het niet zo handig neequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is een soort genetisch defect daar. Net zoals Amsterdammers het altijd over "Het Centraal station" hebben alsof de rest van Nederland niet bestaat.
je bent zelf een bloedpeerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Hoorde net een vies woordje, bloedpeer.
Niet als scheldwoordje maar om op te eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bent zelf een bloedpeer
je moeder is een bloedpeer!
Nee echt lekker bekken doet het niet
nee want de kans was te groot dat je weer ziek zou zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Konden ze niet even wachten met scoren tot ik thuis was? Flauw
Er is geen centraal station in Groningen, volgens mij heeft Groningen niet genoeg reizigers per dag om daar aan te voldoen (omdat het over het algemeen een eindpunt is en er weinig over wordt gestapt)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Moeten we niet hebben..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want de kans was te groot dat je weer ziek zou zijn
Nee sorry, dit slaat nergens op, mislukte grap.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want de kans was te groot dat je weer ziek zou zijn
At your servicequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Konden ze niet even wachten met scoren tot ik thuis was? Flauw
@Peterselieman weet hier het fijne wel van denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er is geen centraal station in Groningen, volgens mij heeft Groningen niet genoeg reizigers per dag om daar aan te voldoen (omdat het over het algemeen een eindpunt is en er weinig over wordt gestapt)
ah, dat wist ik niet inderdaad. Maar station Groningen danquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er is geen centraal station in Groningen, volgens mij heeft Groningen niet genoeg reizigers per dag om daar aan te voldoen (omdat het over het algemeen een eindpunt is en er weinig over wordt gestapt)
Is Emmen dat wel dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:16 schreef McGrath het volgende:
Ja er zijn regels voor wanneer iets een centraal station is.
nederland derde in de poule blijven ze nog steeds aan de goede kantquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Hier, krijg je ervan als je slechte grappen maakt
Ik vond net een bron uit 2020 met 18.000 per dag, dan zal het nu nog zeker niet bij 40.000 zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Peterselieman weet hier het fijne wel van denk ik.
Nee, maar Emmen voldoet ook niet aan de regel dat er 3 stations moeten zijn.quote:
Nederland moet gewoon winnen, dan worden ze eerste aan de goede kantquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nederland derde in de poule blijven ze nog steeds aan de goede kant
Dit kan nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
heb de regels net even opgezocht, ben geen treinnerd ondanks autisme
Emmen heeft er wel drie of telt dat niet zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar Emmen voldoet ook niet aan de regel dat er 3 stations moeten zijn.
(heb de regels net even opgezocht, ben geen treinnerd ondanks autisme)
Ja de vraag "ga je naar centraal?" is toch duidelijk? Als je ergens anders naar toe moet dan zeg je Leiden, Utrecht, Eindhoven etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is een soort genetisch defect daar. Net zoals Amsterdammers het altijd over "Het Centraal station" hebben alsof de rest van Nederland niet bestaat.
DIt is toch brandhout man. Weer gewoon volgende ronde met de staart tussen de poten eruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik is vrouw en ik geeft geen fuck om voetjebalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIt is toch brandhout man. Weer gewoon volgende ronde met de staart tussen de poten eruit.
hahaha dit lijkt me dan wel weer echt grappigquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de vraag "ga je naar centraal?" is toch duidelijk? Als je ergens anders naar toe moet dan zeg je Leiden, Utrecht, Eindhoven etc.
staat totquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik is vrouw en ik geeft geen fuck om voetjebal
als kut staat tot dirkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Emmen en Emmen-Zuid, wat is de 3e dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Emmen heeft er wel drie of telt dat niet zo.
Bargeres. Maar ja opgeheven toen Zuid open ging.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Emmen en Emmen-Zuid, wat is de 3e dan?
Nieuw Amsterdam is officieel ook nog Emmen toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Emmen en Emmen-Zuid, wat is de 3e dan?
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nieuw Amsterdam is officieel ook nog Emmen toch.
joh ik heb ook maar wat gehoord op de radio.quote:
Ja dat station is letterlijk 100m verschoven met Zuidquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bargeres. Maar ja opgeheven toen Zuid open ging.
Waarom zou je in Amsterdam om de weg naar station van Vlissingen vragen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha dit lijkt me dan wel weer echt grappig
dat iemand in A'dam vraagt waar het station is en dat iemand dat gaat uitleggen en de ander dan reageert met 'zei toch geen amsterdam? :s :s ik bedoelde vlissingen'
Voelt voor mij meer als de treinhalte voor het AZC daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dat station is letterlijk 100m verschoven met Zuid
ja hallo dat is de grapquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je in Amsterdam om de weg naar station van Vlissingen vragen?
Leiden Centraal?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
IK BEN IN LEIDEN![]()
![]()
![]()
bijna thuis
dag schatjes dank voor het vermaak
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hallo dat is de grap![]()
het slaat nergens op
Leiden Centraal?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
IK BEN IN LEIDEN![]()
![]()
![]()
bijna thuis
dag schatjes dank voor het vermaak
Om te trollen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je in Amsterdam om de weg naar station van Vlissingen vragen?
Ik bedoelde het in andere situaties, maar okeequote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hallo dat is de grap![]()
het slaat nergens op
Welke uithoek is dat nou weer?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon op de trein naar Vlissingen stappen, zo moeilijk is dat niet.
Geen idee, maar ik weet dat er een trein uit Amsterdam naartoe gaat.quote:
De link was: Iedereen hier verschillende muzieksmaken. -> Ik ken inderdaad eigenlijk niemand met dezelfde muzieksmaak als ik. -> Dus ik ga altijd alleen.quote:
dus de grap is mislukt want je wordt terecht naar amsterdam cs gestuurd om vlissingen cs te breikenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet dat er een trein uit Amsterdam naartoe gaat.
Ahh okéquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De link was: Iedereen hier verschillende muzieksmaken. -> Ik ken inderdaad eigenlijk niemand met dezelfde muzieksmaak als ik. -> Dus ik ga altijd alleen.
Nog niet zo mislukt als jouw grap, maar idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus de grap is mislukt want je wordt terecht naar amsterdam cs gestuurd om vlissingen cs te breiken
tjuusquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ergens vandaag is mijn telefoon druk bezig geweest want ik heb nog maar 10%
Oeps.
Dus ik speedrun even deze avond tot ik thuis ben:
Even hamburgertje eten en dan naar de film. Ja, alweer naar de film. Kinds of Kindness. Nog eentje van Yorgos Lanthimos dit jaar. Nee niet weer een Taiwanese film. Haha oké ik moet misschien vaker naar buiten. Film begint zo doei.
Oh, echt?quote:
Enjoyyyquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oeps.
Even hamburgertje eten en dan naar de film. Ja, alweer naar de film. Kinds of Kindness. Nog eentje van Yorgos Lanthimos dit jaar. Nee niet weer een Taiwanese film. Haha oké ik moet misschien vaker naar buiten. Film begint zo doei.
hamburgerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oeps.
nee, een worstquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in een worstvorm is dat een slang
🤔quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in een worstvorm is dat een slang
Zal blij zijn als dit voorbij is jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:39 schreef McGrath het volgende:
wat is dit toch om je rot voor te schamen
quote:
tijd voor derde helftquote:
Dat wordt echt spektakel met deze startlijstquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:44 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig begint de tour de france dit weekend
F1quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:44 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig begint de tour de france dit weekend
en daar houden wij niet van Nattekatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1![]()
Alleen houdt Nattekat niet van sprintraces
iedereen haat sprintraces, toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1![]()
Alleen houdt Nattekat niet van sprintraces
Laten we het subforum slopen.quote:
maar goed, heb geen viaplee meer, dus ik zie het toch nietquote:
Laat even weten hoe die isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Oeps.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je ook juichen voor LA BELGIQUE
Leuk voor het kampvuur.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, mega Belgische vlag gestuurd
het schijnt dat die niet spelen vandaagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo jammer ditquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het schijnt dat die niet spelen vandaag
Die kunnen er ook geen kut vanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was net nog bijna bij je werk gestopt omdat er file stondquote:
joh? dacht dat iedereen voetbal wilde kijken?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was net nog bijna bij je werk gestopt omdat er file stond
Ja dat dacht ik ook, maar ze zaten nog allemaal in hun oranje shirtjes in de autoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh? dacht dat iedereen voetbal wilde kijken?
Hahaha aahquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar ze zaten nog allemaal in hun oranje shirtjes in de auto
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
70% van het elftal is zwart, weinig nationaal aan.
nou nou nouquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te woke, te zacht, van die godsvrezende zachte negers, geen enkele boef die even de claymore in iemand z'n flikker steekt of een vijandelijk been breekt voor God en vaderland.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben kaaskop, kan niet voetballen. Checks out.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
omdat die kaaskoppen niet kunnen voetballen blijkbaar
zie jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben kaaskop, kan niet voetballen. Checks out.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Puntmutsen is pas om 23 vandaag stelletje Untermenschen
ja ik ook op zich hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Dan ligt ik al aan mijn kussen te ruiken hoop ik
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
omdat die kaaskoppen niet kunnen voetballen blijkbaar
ruikt het lekker?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Dan ligt ik al aan mijn kussen te ruiken hoop ik
Opsporing verzocht begint zo, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt niet met dit plaatje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er staan daar ook twee wielen, de rest van de fiets zou wel gejat zijn door sjonniequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt niet met dit plaatje.
[ afbeelding ]
Horken, midden in de tulpenvelden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt niet met dit plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef Nattekat het volgende:
We moeten straks voor Slovenië en Servië juichen, ter info. Waarom? Ingewikkeld gezeik met derde teams.
Niet voor Servië dat zijn konteneukers van Poetler.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef Nattekat het volgende:
We moeten straks voor Slovenië en Servië juichen, ter info. Waarom? Ingewikkeld gezeik met derde teams.
Gaat ook iets niet helemaal goed met dat kind op het kleedquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er staan daar ook twee wielen, de rest van de fiets zou wel gejat zijn door sjonnie
Ho ho, een asielzoeker he.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er staan daar ook twee wielen, de rest van de fiets zou wel gejat zijn door sjonnie
Dat kind in de nek mist ook een hand, barbaarse straffen van dat PVVquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ook iets niet helemaal goed met dat kind op het kleed
Duitslandquote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet voor Servië dat zijn konteneukers van Poetler.
Ik heb de mail bijgevoegd waarin ik de stukken al eerder had aangeleverd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon die verzonden e-mail nog een keer sturen.
Law and order.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat kind in de nek mist ook een hand, barbaarse straffen van dat PVV
Ja het is de poule van België ipv Duitslandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duitsland
Nee, luister maar naar Nattekat in plaats van een vage Twitteraar die iets doms zegt wat onmogelijk is.
Ik heb vanmiddag lekker op terras gezeten tijdens de lunchquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Morgen naar het strand @:citizen.erased [ afbeelding ]
Even teruggelezen, was het puntmutsenuurtje alleen die post over dat 70% van het elftal zwart is? Want dat is toch ook zo?quote:
Maar ik heb altijd zin in Vlinder...quote:
Ik had net tonijn op de pizzaquote:
Ik wil nooit op die bank zitten dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd zin in Vlinder...
En ja, die ligt vaak op de bank...
Heeft zij een rare ziekte dat ze zo vaak slaapt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd zin in Vlinder...
En ja, die ligt vaak op de bank...
misschien heet die ziekt wel Werk?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft zij een rare ziekte dat ze zo vaak slaapt?
nee, ze werkt gewoon te veel en te hard.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft zij een rare ziekte dat ze zo vaak slaapt?
Nouja dat in verband met het niet niet Nederlands Nationaal noemen is wel redelijk puntmutsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even teruggelezen, was het puntmutsenuurtje alleen die post over dat 70% van het elftal zwart is? Want dat is toch ook zo?
en raar voor iemand die zich met Amalia identificeert die ook voor het grootste deel buitenlandse voorouders heeft..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nouja dat in verband met het niet niet Nederlands Nationaal noemen is wel redelijk puntmuts
ik had paar dagen terug een klant en die had een spare part voor iets nodig, maar ze wist niet wat. En toen zei ze zelfs dat het artikel niet van de blauwe doos was. Dus ik zei dat ik het dan niet had.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nouja dat in verband met het niet niet Nederlands Nationaal noemen is wel redelijk puntmuts
Meer of minder dan 40 uur van de 168 uren die er in een week zitten?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ze werkt gewoon te veel en te hard.
Maar dat in slaap vallen is dan wel weer schattig
Ah zo. Ik dacht even dat ik een rel gemist hadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Scherp, scherpquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en raar voor iemand die zich met Amalia identificeert die ook voor het grootste deel buitenlandse voorouders heeft..
Oké en wat heeft dit ermee te maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had paar dagen terug een klant en die had een spare part voor iets nodig, maar ze wist niet wat. En toen zei ze zelfs dat het artikel niet van de blauwe doos was. Dus ik zei dat ik het dan niet had.
Ging ze bij een andere collega klagen dat ik haar niet wilde helpen omdat ze een hoofddoekje op had
Ik had je ook niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit naar Etto's huis gaan
Gewoon neerhoeken die pedante kut.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had paar dagen terug een klant en die had een spare part voor iets nodig, maar ze wist niet wat. En toen zei ze zelfs dat het artikel niet van de blauwe doos was. Dus ik zei dat ik het dan niet had.
Ging ze bij een andere collega klagen dat ik haar niet wilde helpen omdat ze een hoofddoekje op had
wisselt per week, combi van en zorg en onderwijsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer of minder dan 40 uur van de 168 uren die er in een week zitten?
Even aan het hoofddoekje trekken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon neerhoeken die pedante kut.
Zeggen dat je haar niet helpt omdat ze een domme kut is mag zeker niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen dat je haar niet helpt omdat ze een domme kut is mag zeker niet.
Ja ik vind dat ze niet zo moet zeiken, maar de gemiddelde Anita heeft vast een andere reden om boos te wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja benieuwd wat je er van vindt als woke persoon in deze sc
Dat hier gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Echt afkoelen doet het ook niet, het is nog steeds 27 graden
Dat is het hier in de woonkamer al, heb boven nog niet durven kijken maar daar zal het nog wel 2 graden warmer zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26 graden in mijn slaapkamer. Ik sla slapen vannacht wel over.
ja talloze redenenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ze niet zo moet zeiken, maar de gemiddelde Anita heeft vast een andere reden om boos te worden
Toen woonde ik ook nog in Rotterdamquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:50 schreef bitterbal het volgende:
vroeger kwam er hier nog welles wat leuks voorbij
[ afbeelding ]
ripquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het hier in de woonkamer al, heb boven nog niet durven kijken maar daar zal het nog wel 2 graden warmer zijn
ik zie hier geen thermometer, maar ik vind het best primaquote:
nee maar ze gebruikt wel haar hoofddoek als argumentquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat heel veel mensen kut zijn, dat heeft niks met haar afkomst te maken
Nee jij zit lekker in het koele noordenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26 graden in mijn slaapkamer. Ik sla slapen vannacht wel over.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij zit lekker in het koele noorden
vind ik raarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
komt uit die herinneringen op fb
[ afbeelding ]
Weet niet meer voor wie ik deze heb gemaakt
Bal-huisquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is de vijfde verdieping kleiner dan die anderen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Is voor midgetsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom is de vijfde verdieping kleiner dan die anderen?
ja in september dacht ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef McGrath het volgende:
Maar @:bitterbal zijn er geen havendagen meer dan?
quote:MOERDIJK - Agenten hebben zondag een man van de middenberm gehaald op de A17 bij Moerdijk. Dat meldt de politie op sociale media. Volgens de politie gaat het om een man met psychische problemen.
Een voorbijganger die de man op de snelweg zag lopen, maakte een melding. ,,Dit maken we wel vaker mee. Het gaat dan vaak om mensen die pech hebben of niet weten dat je in Nederland niet op de vluchtstrook mag wandelen of fietsen", aldus de politie.
Ter plaatse zagen de agenten dat de man op de middenberm stond. ,,Daarvoor moet hij de drukke snelweg overgestoken zijn.” De man had zichzelf vastgebonden aan een paal en zat onder het zand. Op het bureau werd vastgesteld dat het om een Roemeen gaat. Er is geen sprake van een strafbaar feit. De man is overgedragen aan de ggz.
https://www.bndestem.nl/m(...)j-moerdijk~a7d99a27/
daar wonen midgetsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op een heleboel verdiepingen kan je ook moeilijk knikkerenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Praat eens niet zo ontzettend dom, eikel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat heel veel mensen kut zijn, dat heeft niks met haar afkomst te maken
mimimimiquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praat eens niet zo ontzettend dom, eikel.
Waar?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:38 schreef bitterbal het volgende:
Morgen naar het strand @:citizen.erased [ afbeelding ]
Same. En bij managersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
dat ga ik ook doen bij klanten. minimimi zeggen
Wat een k*tliftenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was om duidelijk te maken dat de liften elke keer een verdieping overslaan
creepyquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
Hont van Johan Derksen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |