Ah, tof! Ben erg benieuwd hoelang de Coöp leuk zal blijven en uiteraard of er dan ook nog updates komen voor nieuwe gebieden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist een mail gekregen met een code voor de Network Test
Daarom en ik blij dat ik hem kan uitproberen, want ik hou totaal niet van coop games, behalve dan een summon bij een boss.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, tof! Ben erg benieuwd hoelang de Coöp leuk zal blijven en uiteraard of er dan ook nog updates komen voor nieuwe gebieden.
1p of 3p ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan prima als Singleplayer gespeeld worden dan?
Ik kan dat idd beamen nuquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Woah, de main menu music van Nightreign gaat hard.
Sowieso 3pquote:
Er wordt 1 code gegeven per uitverkorene.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand nog een beta code over voor ya boi
Is een standalone uitbreiding toch?quote:
Dark Souls 4?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:06 schreef Drankster het volgende:
Hierna gewoon iets niet Elden Ring svp.
Ja, of nog liever Sekiro 2.quote:
Deze man weet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, of nog liever Sekiro 2.
De wereld van Elden Ring was voor één playtrough fantastisch maar ben toch meer fan van de wat meer lineaire interconnected maps zoals in DS, Sekiro en Bloodborne. Moet de DLC van ER nog spelen though.
Ik heb de DLC gespeeld als een soort moetje. Absoluut unieke dingen weer maar ik verlang ook naar een game met een overzichtelijke wereld zoals DS1. Ik speel die nog steeds dagelijks.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, of nog liever Sekiro 2.
De wereld van Elden Ring was voor één playtrough fantastisch maar ben toch meer fan van de wat meer lineaire interconnected maps zoals in DS, Sekiro en Bloodborne. Moet de DLC van ER nog spelen though.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel gevenquote:
De netwerk test is voor From Software puur een test om te kijken hoe de servers functioneren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat de netwerk test inhoudt maar schrijf je een recensie vanavond? Ik zit heel erg op the fence of ik deze game ga kopen, te meer omdat het geen 2 player coop heeft, maar misschien kan jij uitsluitsel geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |