SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Profiteer ervan, zou ik zeggen.quote:
oef. dat is wel dure business.quote:
quote:
Echt he.quote:
Voor jouw doen of wat anderen als lief beschouwen?quote:
Dat had ik van het weekendquote:
Liever niet. Hier staat die standaard op 17.quote:
*Bijt in de hand van Nattekatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat slaat hand weg van thermostaat
Op zich valt het mee als je het per uur bekijkt, gecombineerd met de beschikbare spullen enzo. Maar wel echt een luxe ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
oef. dat is wel dure business.
dat geef ik niet eens uit crack.
[..]![]()
![]()
[..]
Echt he.
[..]
Voor jouw doen of wat anderen als lief beschouwen?
[..]
Dat had ik van het weekend
[..]
Liever niet. Hier staat die standaard op 17.
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen kinderen hebben scheelt een boel kosten.
Kweenie. Het zal niet veel meer schelen of alle hobbies waar ik tijd voor heb zijn duurder.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen kinderen hebben scheelt een boel kosten.
Nee dan de mijne. Zelfs al geef je er al je geld aan uit, je houdt nog steeds geld overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie. Het zal niet veel meer schelen of alle hobbies waar ik tijd voor heb zijn duurder.
Maar dus die kosten EN kinderen. Dat wordt 'm nie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie. Het zal niet veel meer schelen of alle hobbies waar ik tijd voor heb zijn duurder.
Ik dacht dat smoothies keislecht warenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb maar een smoothie gemaakt, want oma zei dat het moest
Eentje met melk, Griekse yoghurt, aardbeien, banaan, lijnzaad (glanzende vacht) en havermout
Nee zonder hobbies heeft het leven helemaal geen zin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb je dan ook gewoon nul tijd voor al die hobbies, dus da's een win I guess?
Volgens wie?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat smoothies keislecht waren
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon allemaal gekut op werk. Niks lukt en niemand kan me helpen.
yayquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dus die kosten EN kinderen. Dat wordt 'm nie.![]()
Al heb je dan ook gewoon nul tijd voor al die hobbies, dus da's een win I guess?
TikTok.quote:
Vriendin van me heeft haar kinderen als hobby geloof ik. Ik heb haar sinds de geboorte van de oudste niet meer normaal 'los' gesproken en dat kind heeft net eindexamen gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriendin van me kon laatst voor het eerst sinds de eerste zwangerschap weer gamen. Oudste is bijna 3, jongste 1,5. Tot zo ver hobby's en kinderen.
Ja, maar goed, ik heb er ook vezels in zitten en volgens mij heb ik dat ook ooit eens gehoord, maar dat is dan dat je fruit moet eten en niet moet drinken.. ik vind zo'n smoothie er net tussenin zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TikTok.
Ja geen idee, dat lees je dan. Dat het luie suikers zijn omdat je niet hoeft te kauwen ofzo, en iets met vezels, en dat je er meer fruit in flikker dan je normaal zou eten gedurende de dag.
En had dat met de postnatale terugkrimpfase van de vleeschelijke replicatiepoort te maken dan of zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriendin van me kon laatst voor het eerst sinds de eerste zwangerschap weer gamen.
Ik maak van die dikke smoothies, pleur er gewoon muesli doorheen. Dan moet je alsnog kauwen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik heb er ook vezels in zitten en volgens mij heb ik dat ook ooit eens gehoord, maar dat is dan dat je fruit moet eten en niet moet drinken.. ik vind zo'n smoothie er net tussenin zitten
Is volgens mij ook vooral de lui die smoothies gaat adten en denken dat het goed is om mee af te vallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TikTok.
Ja geen idee, dat lees je dan. Dat het luie suikers zijn omdat je niet hoeft te kauwen ofzo, en iets met vezels, en dat je er meer fruit in flikker dan je normaal zou eten gedurende de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |