SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
-XOXO-
en wat maakt dat uit precies? eet je 1 van de duizenden andere mogelijkheden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:45 schreef datismijnmening het volgende: [..] vis sluit wel gelijk een hele voedselgroep uit, omdat het een basis ingredient. is. Beetje hetzelfde als geen pasta lusten.
wel met peterselie in je oor, danquote:Op maandag 24 juni 2024 23:50 schreef UitStraling het volgende:
Mij kun je wakker maken voor mini aliens, mogen ze nog zachtjes piepen ook zelfs
Hdp maar niet in hun geilseizoenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van pasta vongole? Ik heb altijd het idee dat dat extreem onpraktisch is, maar ik kan me ook voorstellen dat het erg lekker is.
neh, pasta zee-aliensquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van pasta vongole? Ik heb altijd het idee dat dat extreem onpraktisch is, maar ik kan me ook voorstellen dat het erg lekker is.
Heerlijk licht eten, in het vroege voorjaar een absolute favoriet hier om in zomerse Italiaanse sferen te geraken, behalve de maanden juli en augustus, dan zitten de schelpjes vol zaad en smaken ze ranzig.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
dan heb je lekkere pasta en verpest je het met visquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hdp maar niet in hun geilseizoen
Spaghetti alle spermaquote:Op maandag 24 juni 2024 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk licht eten, in het vroege voorjaar een absolute favoriet hier om in zomerse Italiaanse sferen te geraken, behalve de maanden juli en augustus, dan zitten de schelpjes vol zaad en smaken ze ranzig.
Spontaan een jaren 80 Italo discoliedje erbij zingen lukt me ook nog wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wel met peterselie in je oor, dan
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat maakt dat uit precies? eet je 1 van de duizenden andere mogelijkheden.
Klinkt fantastisch.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spontaan een jaren 80 Italo discoliedje erbij zingen lukt me ook nog wel.
Jullie zijn ordiquote:
Deze ga ik onthouden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.
Die vongole zijn ordi, presenteren zich vol sperma alsof we daar niets om gevenquote:
mja ik noem vis geen basis ingredientquote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.
Oke byequote:Op maandag 24 juni 2024 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vongole zijn ordi, presenteren zich vol sperma alsof we daar niets om geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |