SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Niet als je er een koopt die je zelf in elkaar moet zetten.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit dat niet gewoon standaard bij je computer als je hem koopt dan
Dan moet je hem niet zelf in elkaar zettenquote:Op maandag 24 juni 2024 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet als je er een koopt die je zelf in elkaar moet zetten.
OEM is niet los hequote:Op maandag 24 juni 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ze vroegen 250 om W11 pro mee te leveren, en hahaha nee. Neee nee. De oem versie kan je voor rond de 160 wel los vinden. Maar vroeger waren er nog wel eens mogelijkheden.
Bok zei de Fok.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
als je een youtube filmpje post gebeurt er niks totdat je op "updates gepauzeerd" klikt.
Als je daarna gewoon wat tekst post, blijft de boel eeuwig op "Bezig..." staan. Dan moet je de tekst van je post ctrl C of ctrl X-en, de pagina herladen met F5, en opnieuw posten. Daar gaat wat mis.
Nou dat is wel heel 2007 dacht ik, maar goed.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is wel heel 2007 dacht ik, maar goed.
Er is niets mis met Firefox.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is wel heel 2007 dacht ik, maar goed.
Ja is dat echt van Holy browser revival Batman?quote:
uiteraardquote:Op maandag 24 juni 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je doet het erom om de meest nietszeggende dingen te zeggen hč?
quote:Op maandag 24 juni 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is dat echt van Holy browser revival Batman?
Firefox beste browserquote:
Je kunt ook afspreken met de mooie vrouwen hier.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:27 schreef Karzai het volgende:
maja als ik al die mooie vrouwen in de buurt rond zie lopen dan denk ik wat doe ik hier eigenlijk
Wiequote:Op maandag 24 juni 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook afspreken met de mooie vrouwen hier.
die zijn allemaal mensenschuwquote:Op maandag 24 juni 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook afspreken met de mooie vrouwen hier.
verstandig!quote:Op maandag 24 juni 2024 20:31 schreef Karzai het volgende:
ik ben er wel een beetje klaar mee en ga mij meer op de buitenwereld richten
Tot morgenvroeg.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:31 schreef Karzai het volgende:
ik ben er wel een beetje klaar mee en ga mij meer op de buitenwereld richten
Nou nou. Das niet lief Karzai.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij bent ook maar een vieze bloedhond waar ik liever vanaf ben
zijn ze te zwaar?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
De gym heeft nieuwe apparaten![]()
I don’t like it
Buitenlandse apparaten?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
De gym heeft nieuwe apparaten![]()
I don’t like it
Deze lag erg voordehandquote:Op maandag 24 juni 2024 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet ook de apparaten laten staan en alleen de gewichten tillen.
Te nieuw. Nu moet ik weer als een noob gaan uitzoeken hoe het allemaal werkt.quote:
Dat eerste probleem is wel legit, alleen dat ze anders bewegen is mogelijk bij sommige oefeningen ook een verbetering, dat weet je pas als je ze doetquote:Op maandag 24 juni 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te nieuw. Nu moet ik weer als een noob gaan uitzoeken hoe het allemaal werkt.
En ze bewegen anders
Niemand om het je uit te leggen, of wil je dat niet??quote:Op maandag 24 juni 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ze bewegen anders
Waarom geen motortjes erop, wordt je niet zo moe.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ze bewegen anders
Laat de mooie vrouwen buiten op straat het maar niet horen.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij bent ook maar een vieze bloedhond waar ik liever vanaf ben
Nee ben mensenschuwquote:Op maandag 24 juni 2024 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niemand om het je uit te leggen, of wil je dat niet??
ach ik werk eraan zonder kwijlend toe te kijkenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat de mooie vrouwen buiten op straat het maar niet horen.
thuisgym aanschaffen dan maarquote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa er staan hier wat apparaten in de geru maar dat is niet voor een serieuze workout
gemeenschappelijke ruimte?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa er staan hier wat apparaten in de geru maar dat is niet voor een serieuze workout
ik moet zeggen dat die term wel een afkorting verdiendquote:Op maandag 24 juni 2024 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hard trainen maar niet te veel energie verspillen aan woorden uittypen.
Soms is het gewoon een goede quizquote:Op maandag 24 juni 2024 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
als je blijft doen alsof je het begrijpt komt er nooit begrijpelijk nederlands uit
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat die term wel een afkorting verdiend
Heeft mama zebra niet wat uit te leggen waarom er opeens eentje met stipjes uit is gekomen?quote:
Mama zebra Anouk.quote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft mama zebra niet wat uit te leggen waarom er opeens eentje met stipjes uit is gekomen?
Ik zou vragen stellen als ik papa zebra wasquote:Op maandag 24 juni 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft mama zebra niet wat uit te leggen waarom er opeens eentje met stipjes uit is gekomen?
gewoon zelf 1 makenquote:Op maandag 24 juni 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in zo'n vette hamburger van de five Guys ofzo.
Ja dat is wel een tent die ik hier in de stad misquote:Op maandag 24 juni 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest, is dat de moeite waard?quote:Op maandag 24 juni 2024 21:55 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, is dat de moeite waard?
de cajun friesquote:Op maandag 24 juni 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
Ben er ook nog nooit geweest. Mis ik iets nu in mijn leven?
Ja ik zit ook liever op een stoel dan in een natte modderpoelquote:Op maandag 24 juni 2024 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben er ene paar keer geweest, vind het zeker wel lekker. Zit er liever dan bij de Mac.
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
Ben er ook nog nooit geweest. Mis ik iets nu in mijn leven?
Correct.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit ook liever op een stoel dan in een natte modderpoel
Dit klinkt als een heerlijke hartaanval.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:06 schreef McGrath het volgende:
peanut butter chocolate milkshake
en zelf de toppings op je vette hamburger kiezen
Alles met baconquote:Op maandag 24 juni 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Ze zouden een Denny's in Nederland moeten openen
Ja en de patat is in peanut oil gefrituurd dus gratis 200kcal extra, maar het is wel echt lekkerquote:Op maandag 24 juni 2024 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heerlijke hartaanval.
Goeie patat wordt in ossenwit gefrituurdquote:Op maandag 24 juni 2024 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja en de patat is in peanut oil gefrituurd dus gratis 200kcal extra, maar het is wel echt lekker
eerst eens gaan eten voor je gaat oordelen, prinsesjequote:Op maandag 24 juni 2024 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goeie patat wordt in ossenwit gefrituurd
Valt wel mee hoor, vraag me af of ik daar eigenlijk ooit wel eens bacon op hebquote:
Overigens kan je bacon in je milkshake doen bij five guys, maar die stukjes zijn te groot voor het rietje en dus liggen er nog wat onhandige kruimels onderin je bekerquote:
Hier kun je dus streaky bacon kruimels over heen doenquote:Op maandag 24 juni 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, vraag me af of ik daar eigenlijk ooit wel eens bacon op hebGewoon een chicken fried steak met country gravy
Nog nooit gehad, dus geen idee. Smaakt het anders?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja en de patat is in peanut oil gefrituurd dus gratis 200kcal extra, maar het is wel echt lekker
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overigens kan je bacon in je milkshake doen bij five guys, maar die stukjes zijn te groot voor het rietje en dus liggen er nog wat onhandige kruimels onderin je beker
Niet overduidelijk, maar de patat is gewoon lekker, dus misschien wel jaquote:Op maandag 24 juni 2024 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus geen idee. Smaakt het anders?
één keer gedaan omdat ik een zoet/zout combo wel kan waarderen, maar het voegt vrij weinig toequote:
Deze fout maakte ik ook een keer.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overigens kan je bacon in je milkshake doen bij five guys, maar die stukjes zijn te groot voor het rietje en dus liggen er nog wat onhandige kruimels onderin je beker
Jaaa pindakaas met chocolaquote:Op maandag 24 juni 2024 22:06 schreef McGrath het volgende:
peanut butter chocolate milkshake
en zelf de toppings op je vette hamburger kiezen
Kan bij Baskin en Robbins ook. Weet niet of die nog in Utrecht zit.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Italië vond ik het heerlijk dat je bij veel ijssalons ook van ieder ijs een milkshake kon krijgen.
Krijg een harde piem als ik daar aan terugdenk.
Volgende keer dat ik in Utrecht ben, zal ik kijken.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan bij Baskin en Robbins ook. Weet niet of die nog in Utrecht zit.
Dit probleem heb ik nou nooit eigenlijk. Hooguit om eens een flurry te halen als het warm is en ik in de buurt ben.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet me nu zo gigantisch inhouden om langs de McDonald's te gaan...
Die krengen zijn echt duur geworden.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik nou nooit eigenlijk. Hooguit om eens een flurry te halen als het warm is en ik in de buurt ben.
Waarom inhouden? #vreetboeiscquote:Op maandag 24 juni 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon kip20 bestellen jwtquote:Op maandag 24 juni 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
En je moet nu zelf roeren. Dus meh.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die krengen zijn echt duur geworden.
Ik heb net heel sportief gedaan, maar omdat ik geen reserves meer heb kan mijn lichaam nu alleen aan vreten denken.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit probleem heb ik nou nooit eigenlijk. Hooguit om eens een flurry te halen als het warm is en ik in de buurt ben.
Ik sta na het zwemmen ook altijd bij de bakker Bart voor zo'n megasaucijs.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net heel sportief gedaan, maar omdat ik geen reserves meer heb kan mijn lichaam nu alleen aan vreten denken.
Vrijdag gehaaldquote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze maken reclame voor zo'n sharebox. Ga weg joh
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze maken reclame voor zo'n sharebox. Ga weg joh
Wat dit ooit een optie dan?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als we zo blijven vreten, is saunameet geen optie.
als het een ayce sauna is...quote:
Ik heet tegenwoordig ook Jolijnquote:Op maandag 24 juni 2024 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind de naam 'Joey' niet echt bij jou passen
Niemand heeft latex handdoekenquote:Op maandag 24 juni 2024 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga niet in de sauna met dimmy, heb geen latex handdoeken
https://www.latexpermeter.com/nl/quote:Op maandag 24 juni 2024 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga niet in de sauna met dimmy, heb geen latex handdoeken
Bij jou is er altijd wel latexquote:Op maandag 24 juni 2024 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niemand heeft latex handdoeken
Heb je je outfit al klaar liggen voor Taylor?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niemand heeft latex handdoeken
vlinder heeft ook outfitsquote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je je outfit al klaar liggen voor Taylor?
hoho, 60quote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je een pakje lenen? Pas je makkelijk in met je 58 kilo
Zwakkekatquote:Op maandag 24 juni 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Ja ok, ik ga voor de nuggets. Er moet gewoon weer een aantal kilootjes bij, dit is de manier.
Weet niet of het een geschikt evenement is voor de catsuitquote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha Etto de ectoquote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je een pakje lenen? Pas je makkelijk in met je 58 kilo
Ik ben het nog niet uitquote:Op maandag 24 juni 2024 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer wordt ie groen?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan stellen we de Dimmykaart bij naar geel
hobbel direct eerst vlinder naar bed, die is weer totaal overwerktquote:
Ik heb haar overwerkt in bed jaquote:Op maandag 24 juni 2024 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hobbel direct eerst vlinder naar bed, die is weer totaal overwerkt
Ik heb een avg'tje op eerder deze avond, daarna 10km gefietst, daarna 2km gezwommen, daarna 8km gefietst. Nu heb ik trek.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij sporten of gezonde maaltijd
RIP Dimmyquote:Op maandag 24 juni 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb haar overwerkt in bed ja
voorruit dan maarquote:Op maandag 24 juni 2024 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een avg'tje op eerder deze avond, daarna 10km gefietst, daarna 2km gezwommen, daarna 8km gefietst. Nu heb ik trek.
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
voorruit dan maar [ afbeelding ]
ik heb spareribs op en een stroopwafeltoetje dat als een blok beton om de maag lag. maar wel te voet naar het restaurant geweest (2X3KM) en vanmorgen 90km gefietstquote:Op maandag 24 juni 2024 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
voorruit dan maar [ afbeelding ]
Voorgerecht?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Cheeseburger, paar hapjes McFlurry, grote salade en twee dropjes. In die volgorde.
En wat om te eten?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Cheeseburger, paar hapjes McFlurry, grote salade en twee dropjes. In die volgorde.
salade met wat?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Sla, komkommer, ui, ei en dressing. De rest was allemaal op bij de AH.quote:
hmm, dat is wel een beetje jammerquote:Op maandag 24 juni 2024 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sla, komkommer, ui, ei en dressing. De rest was allemaal op bij de AH.
Heerlijk rustgevend verkeer.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Italië, mooi land, overspannen mensen.
Aan je PI te zien, was het heel lekker?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sla, komkommer, ui, ei en dressing. De rest was allemaal op bij de AH.
Ik heb mijn tweede dinerquote:
wat nog ontbreek zijn gerookte stukjes kipquote:Op maandag 24 juni 2024 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan je PI te zien, was het heel lekker?
Jaquote:Op maandag 24 juni 2024 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan je PI te zien, was het heel lekker?
klein stukje blauwe kaas had wel geholpen, maar dit is wel gezonderquote:Op maandag 24 juni 2024 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar zonde van dingen zoals spekjes, mozzarella of nog extra groenten.
Oh ja, goed ideequote:Op maandag 24 juni 2024 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat nog ontbreek zijn gerookte stukjes kip
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar zonde van dingen zoals spekjes, mozzarella of nog extra groenten.
Ja die zijn wel handigquote:Op maandag 24 juni 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee
Ik heb nu pas gerookte kieeeeeeeeeeeeeeeeeep als vleeswaren ontdekt.
Waar was dit de hele tijd?
Antwoord: gewoon in de supermarkt.
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee
Ik heb nu pas gerookte kieeeeeeeeeeeeeeeeeep als vleeswaren ontdekt.
Waar was dit de hele tijd?
Antwoord: gewoon in de supermarkt.
Goed voor de eiwitten enzquote:
Meh, aan mij niet besteed. Ik hou enorm van kaas, maar al dat schimmelspul hoef ik niet. En verder moet ik rekening houden met iemand die eet als een lastige kleuter, dus dat beperkt de mogelijkheden soms ook een beetjequote:Op maandag 24 juni 2024 22:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klein stukje blauwe kaas had wel geholpen, maar dit is wel gezonder
Openbaringen hier he ?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klein stukje blauwe kaas had wel geholpen, maar dit is wel gezonder
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 24 juni 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor de eiwitten enz
Inb4 Bilal met een preek dat we weer minder vlees moeten eten en 80% van de KSC die het daar niet mee eens is
quote:Op maandag 24 juni 2024 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meh, aan mij niet besteed. Ik hou enorm van kaas, maar al dat schimmelspul hoef ik niet. En verder moet ik rekening houden met iemand die eet als een lastige kleuter, dus dat beperkt de mogelijkheden soms ook een beetje
dacht dat jij als kip connaisseur dit wel zou kennenquote:
daag me niet uitquote:Op maandag 24 juni 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Blauwe kaas
Goorder kun je het niet bedenken
ik heb net de ksc verteld dat je bacon in je milkshake kan doen bij de five guys, morgen ga ik je weer op de vingers tikkenquote:Op maandag 24 juni 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor de eiwitten enz
Inb4 Bilal met een preek dat we weer minder vlees moeten eten en 80% van de KSC die het daar niet mee eens is
dat je er in bijt en er gewoon schimmel stofwolkjes uit komenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Blauwe kaas
Goorder kun je het niet bedenken
Ja, mij hoef je niet te overtuigenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
Vlees is ontzettend goed voor ons.
Die moet je hebbenquote:100% Beefburger met bacon, blauwe kaas, sla, tomaat, krokante uitjes en Hudson BBQ-saus
Nou, ik keek er altijd met een schuin oog naar, maar het is eigenlijk harstikke lekkerquote:Op maandag 24 juni 2024 23:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
dacht dat jij als kip connaisseur dit wel zou kennen
*vliegt naar de enkelsquote:
mag ik de tomaat er van af halen?quote:
Instant schimmel overalquote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat je er in bijt en er gewoon schimmel stofwolkjes uit komen
Wat is dit, Bilal ?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb net de ksc verteld dat je bacon in je milkshake kan doen bij de five guys, morgen ga ik je weer op de vingers tikken
doet het ook prima in een pasta saladequote:Op maandag 24 juni 2024 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik keek er altijd met een schuin oog naar, maar het is eigenlijk harstikke lekker
[..]
*vliegt naar de enkels
wat is er tegenwoordig niet duurquote:Op maandag 24 juni 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Five Guys is prima, maar wel een beetje duur.
Eh.. zuurstof?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er tegenwoordig niet duur
we zitten weer in een mislukte aardappeloogst. dus dat wordt ook weer duurder
Aspergeseizoen nog korter dan normaal door het hoge water ook.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. zuurstof?
Ja en de spinazie is ook weer van het land afgespoeld.
Wtf.
Ik wil het verder niet weten.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Five Guys toppings, dat doet me aan Deborah de Italiaanse denken.
ik zag bij de appie stickers op de stoommaltijden dat er een tekort aan peterselie wasquote:Op maandag 24 juni 2024 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. zuurstof?
Ja en de spinazie is ook weer van het land afgespoeld.
Wtf.
beetje groente en een stukje vlees heb je binnen een paar minuten gemaakt hoorquote:Op maandag 24 juni 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort even een weekje thuis blijf om weer even normaal te kunnen eten. Ben echt helemaal klaar met friet, burrito's, hamburgers, hotdogs, taco's, pannenkoeken, pita kaas, etc.En ja we zouden iedere ochtend, middag en avond iets los van elkaar kunnen bereiden, maar dat is in de praktijk lastiger dan het misschien klinkt als je beiden fulltime werkt en nog andere verplichtingen hebt.
Gewoon een weekje lekker aan het voedingsstoffeninfuus![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm.. ik kon nog de laatste asperges krijgen, deze week?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aspergeseizoen nog korter dan normaal door het hoge water ook.
Huilenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag bij de appie stickers op de stoommaltijden dat er een tekort aan peterselie was
Voor mij is het juist de standaard als ik ff snel iets nodig heb.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje groente en een stukje vlees heb je binnen een paar minuten gemaakt hoor
Ja, dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. ik kon nog de laatste asperges krijgen, deze week?
ik miste het ook niet echt,quote:Op maandag 24 juni 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind peterselie verder ook niet echt een hele spannende toevoeging aan eten
Het asperge seizoen eindigt vandaag, blijkbaar en ik kon ze nog krijgen, dus hoeveel korter is dat seizoen dan?quote:
Zoals het hoortquote:
ik geef de voorkeur aan groene asperges, maar die krijg je tegenwoordig het hele jaar door welquote:Op maandag 24 juni 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. ik kon nog de laatste asperges krijgen, deze week?
Bij de oude Grieken was peterselie het symbool van de vreugde.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind peterselie verder ook niet echt een hele spannende toevoeging aan eten
Er is een officiële einddatum? Wowquote:Op maandag 24 juni 2024 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het asperge seizoen eindigt vandaag, blijkbaar en ik kon ze nog krijgen, dus hoeveel korter is dat seizoen dan?
Dat is toch niet het enige wat onpraktisch is? Nja, je moet het zelf maar eens een tijdje proberenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje groente en een stukje vlees heb je binnen een paar minuten gemaakt hoor
Ja... uit Peruquote:Op maandag 24 juni 2024 23:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef de voorkeur aan groene asperges, maar die krijg je tegenwoordig het hele jaar door wel
OHH, mja.. ik hoor niets anders dan oogsten die mislukken, omdat regenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is een officiële einddatum? WowIk had geen idee
Mijn informatie was niet gebaseerd op dat soort informatie, maar puur op de uitspraken van meerdere aspergeboeren dat ze hun winkel/kraam dit jaar eerder moeten sluiten dan in andere jaren. Stom
Ja anders vernachelen ze de aspergeplant compleet voor volgend jaar.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is een officiële einddatum? WowIk had geen idee
Mijn informatie was niet gebaseerd op dat soort informatie, maar puur op de uitspraken van meerdere aspergeboeren dat ze hun winkel/kraam dit jaar eerder moeten sluiten dan in andere jaren. Stom
Ja echt balen. Veel lege schappen nu ook weerquote:Op maandag 24 juni 2024 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OHH, mja.. ik hoor niets anders dan oogsten die mislukken, omdat regen
Je moet peterselie eens in je oor stoppen..quote:Op maandag 24 juni 2024 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de oude Grieken was peterselie het symbool van de vreugde.
Gezelligquote:Op maandag 24 juni 2024 23:20 schreef Ama het volgende:
Daar hebben twee mensen hard ruzie boven me. Komt boven mijn geluid van mijn oortjes uit.
Momentje.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet peterselie eens in je oor stoppen..
Stofzuig even het plafond andersquote:Op maandag 24 juni 2024 23:20 schreef Ama het volgende:
Daar hebben twee mensen hard ruzie boven me. Komt boven mijn geluid van mijn oortjes uit.
quote:
nja, ik heb natuurlijk ook geen idee hoe jouw leven er uit ziet.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is toch niet het enige wat onpraktisch is? Nja, je moet het zelf maar eens een tijdje proberen
Voor mij ook, maar daar ging het niet overquote:Op maandag 24 juni 2024 23:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik heb natuurlijk ook geen idee hoe jouw leven er uit ziet.
voor mij is het altijd wel makkelijk om zelf te koken
Ja, dan weet ik niet waar het wel over gingquote:Op maandag 24 juni 2024 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar daar ging het niet over
Dat het op meerdere vlakken super onhandig is om bij (deels) samenwonen iedere maaltijd van de dag los van elkaar te bereidenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik niet waar het wel over ging
dat begrijp ik, maar waarom kiezen jullie er nu voor om zo veel fastfood te eten, om het zo maar even te noemen, ipv gewoon koken voor 2?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat het op meerdere vlakken super onhandig is om bij (deels) samenwonen iedere maaltijd van de dag los van elkaar te bereiden
De gerechten die ik noemde vallen onder koken trouwens, niet afhaalquote:Op maandag 24 juni 2024 23:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar waarom kiezen jullie er nu voor om zo veel fastfood te eten, om het zo maar even te noemen, ipv gewoon koken voor 2?
Yeah dat bedoelde ik met eten als een lastige kleuterquote:
Oh, ben je er zo eentjequote:
ah op die manier. wat een kleuter.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De gerechten die ik noemde vallen onder koken trouwens, niet afhaal
[..]
Yeah dat bedoelde ik met eten als een lastige kleuterDan blijven er helaas niet zo veel opties over. En soms maak ik er voor mezelf een salade bij, maar af en toe wil ik gewoon even terug naar een algehele gezonde basis. En dan ga ik lekker een weekje thuis koken en eten
ontbijt en lunch is toch easy. En koken en dan overhouden voor de anderquote:Op maandag 24 juni 2024 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat het op meerdere vlakken super onhandig is om bij (deels) samenwonen iedere maaltijd van de dag los van elkaar te bereiden
Dus die knakker lust geen normaal voedsel? Hoe is die verder opgevoed? Ouders gescheiden ook?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De gerechten die ik noemde vallen onder koken trouwens, niet afhaal
[..]
Yeah dat bedoelde ik met eten als een lastige kleuterDan blijven er helaas niet zo veel opties over. En soms maak ik er voor mezelf een salade bij, maar af en toe wil ik gewoon even terug naar een algehele gezonde basis. En dan ga ik lekker een weekje thuis koken en eten
Ik eet geen visquote:Op maandag 24 juni 2024 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou geen rela kunnen hebben met een lastige eter![]()
Ik bedoel, je bent gvd geen zes, hoezo eet je geen vis?
Overhouden verandert de ingrediënten of het gerecht toch niet?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ontbijt en lunch is toch easy. En koken en dan overhouden voor de ander
Gescheiden ouders en redelijk verwaarloosd, ik was al eerder tot de conclusie gekomen dat het deels daar door komtquote:Op maandag 24 juni 2024 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus die knakker lust geen normaal voedsel? Hoe is die verder opgevoed? Ouders gescheiden ook?
geen verrassing ditquote:
Ik vond je een heel goede eter.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben geen slechter eter, maar ik lust niet alles.
Nu ben jij de moederquote:Op maandag 24 juni 2024 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Overhouden verandert de ingrediënten of het gerecht toch niet?
[..]
Gescheiden ouders en redelijk verwaarloosd, ik was al eerder tot de conclusie gekomen dat het deels daar door komtThanks schoonma.
Dat heb ik ook ja. Maar ik probeer wel veel als dat kan. Daarom vind ik buffetten of tapas altijd fijn, kan ik lekker van alles proberen zonder dat ik meteen mijn hele avond verpest met een gerecht dat wat minder blijkt te zijnquote:Op maandag 24 juni 2024 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben geen slechter eter, maar ik lust niet alles.
Dank jequote:Op maandag 24 juni 2024 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond je een heel goede eter.
Vissticks?quote:
ik eet lekkerbekje heeeeel soms, nog zeldzamer een stukje zalm, verder eet ik geen vis.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou geen rela kunnen hebben met een lastige eter![]()
Ik bedoel, je bent gvd geen zes, hoezo eet je geen vis?
je gedraagt je vaker alsof je 6 bentquote:
Jij mag niet op mijn feestje komen.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je gedraagt je vaker alsof je 6 bent
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja dat je amper de week door komt zonder gerechten te herhalenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:43 schreef mschol het volgende:
je bent imho pas een lastige eter als je maar 2-3 dingen daadwerkelijk eet/lekker vindt
Oeh lekkerbekjesquote:Op maandag 24 juni 2024 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik eet lekkerbekje heeeeel soms, nog zeldzamer een stukje zalm, verder eet ik geen vis.
en geen vis etem betekent niet dat je een lastige eter bent
je bent imho pas een lastige eter als je maar 2-3 dingen daadwerkelijk eet/lekker vindt
Iedereen hier, dus dat is geen uitzonderingquote:Op maandag 24 juni 2024 23:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ons jonkie was?quote:Op maandag 24 juni 2024 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Oef
Hij is gewoon jong en onschuldig
[..]
Ja dat je amper de week door komt zonder gerechten te herhalen_!
Systeempje welquote:Op maandag 24 juni 2024 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ging wel voortvarend te werk met de bestelkaarten, he?
vis sluit wel gelijk een hele voedselgroep uit, omdat het een basis ingredient. is. Beetje hetzelfde als geen pasta lusten.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik eet lekkerbekje heeeeel soms, nog zeldzamer een stukje zalm, verder eet ik geen vis.
en geen vis etem betekent niet dat je een lastige eter bent
Destijds was het nog van Polakquote:
Ja dacht dat het om tijdstippen gingquote:Op maandag 24 juni 2024 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Overhouden verandert de ingrediënten of het gerecht toch niet?
[..]
Gescheiden ouders en redelijk verwaarloosd, ik was al eerder tot de conclusie gekomen dat het deels daar door komtThanks schoonma.
ja, mosselen, kokkels enz zal ik nooit echt kunnen waarderenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind vis wel lekker, maar zeefruit is gewoon goor.
Het ziet er ook gewoon goor uitquote:Op maandag 24 juni 2024 23:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, mosselen, kokkels enz zal ik nooit echt kunnen waarderen
Fruits de mer plateauquote:Op maandag 24 juni 2024 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind vis wel lekker, maar zeefruit is gewoon goor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |