Pisaquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef TAmaru het volgende:
Toch vind ik die start in Florence jammer. Vorig jaar in Bilbao had ik een retour vanuit Amsterdam van 120 euro of iets dergelijks plus een zeer goedkoop verblijf via AirBnB. Florence heeft ten eerste geen veelbevlogen luchthaven en ten tweede een tekort aan goedkopere hotels in het hoogseizoen, dus zit helaas thuis op de bank dit jaar.
Milaan, en dan de trein. En overnachten in Pratoquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef TAmaru het volgende:
Toch vind ik die start in Florence jammer. Vorig jaar in Bilbao had ik een retour vanuit Amsterdam van 120 euro of iets dergelijks plus een zeer goedkoop verblijf via AirBnB. Florence heeft ten eerste geen veelbevlogen luchthaven en ten tweede een tekort aan goedkopere hotels in het hoogseizoen, dus zit helaas thuis op de bank dit jaar.
Zou inderdaad Pisa kiezen. En dan een korte treinrit naar Florence. Zo ben ik daar ook ooit gekomen.quote:
Pisa, Bologna en Roma en dan met de trein. Genoeg opties. Alleen daar in de zomer plus Tour, ugh. Te drukquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef TAmaru het volgende:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Anno 2024 zijn Matxin en Gianneti de grootste griezels in de edele wielersport, maar ze hebben ons volledig in de greep. Aan de hand van een TikTok Armstrong gaan ze iedere verdachtmaking vakkundig uit de weg. De meest afschuwelijke Giro in de geschiedenis, maar het mag allemaal, want och, kijk nou toch eens, hoe hij die bidon aan een kind geeft. Wat een prachtig gebaar, zo ontroerend. En iedereen trapt erin. Iedere handeling is pure propaganda.
Ach, het vlaggetje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe kun je in vredesnaam spreken van de meest afschuwelijke Giro in de geschiedenis als we alleen in de afgelopen 10 jaar al het Landisje van Froome, de sneeuwmuur van Kruijswijk en de broedermoord/zelfmoord van Hindley hebben gezien?
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door het vlaggetje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe kun je in vredesnaam spreken van de meest afschuwelijke Giro in de geschiedenis als we alleen in de afgelopen 10 jaar al het Landisje van Froome, de sneeuwmuur van Kruijswijk en de broedermoord/zelfmoord van Hindley hebben gezien?
Froome is gewoon een enorme lul, dat zal niemand hier hopelijk ontkennen. Wat Kruijswijk betreft, ook voor de neutrale kijker is het gewoon jammer dat degene die duidelijk het sterkst is verliest door een lullige val.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ach, het vlaggetje.
Jij hebt zeker ook een hele leuke Roubaix gezien dit jaar?
Deels eigen schuld, mwoah, wat Froome deed kon toen nog helemaal niet. Als die race nu gereden zou worden was het wel dom gereden van Tomquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:15 schreef Marcoss het volgende:
Vooral Kruijs was enorm zonde omdat hij de sterkste in koers was en je eigenlijk wist dat dit ook z’n enige kans zou zijn op winst in een grote ronde. En dan ook nog van het podium vallen, al maakte hij dat later in de Tour nog goed.
Dumoulin was ook deels eigen schuld en die had al een Giro gewonnen en Kelderman was in de slotweek niet sterk genoeg. Al was het voor z’n statistiek wel geniaal geweest als hij die had weggeveegd met winst in een grote ronde
Het is onderscheidend, maar daar is inderdaad ook alles mee gezegd. Veel minder dan het 'echte' Jayco-tenue.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Jonas Cliteur snapt er niks van dat iedereen nog voor donkere kleuren gaat.Cliteur wordt op zn plek gewezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag het Jonas Creteur!quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iemand waarom niet Jonas maar Pogacar favoriet is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |