abonnement Unibet Coolblue
pi_214033525
Een 20-jarige vrouw is veroordeeld voor beledigende en bedreigende haatposts in verband met de groepsverkrachtingszaak in 2020 in het Hamburgse Stadtpark. Ze moet een weekend in jeugddetentie doorbrengen, meldt de krant Hamburger Abendblatt. De vrouw had een van de verdachten beledigd en bedreigd via WhatsApp. Ze noemde hem onder andere een "oneervol verkrachtingsvarken" en een "walgelijke freak".

In de rechtszaal verklaarde ze dat ze uit boosheid had gehandeld toen ze hoorde over de verkrachting van de 15-jarige in het stadspark. De beschuldigde had de haatspraak al toegegeven aan de politie. Ze verscheen echter niet op de geplande rechtszittingen.

De jeugdstraffen van één tot twee jaar voor acht beklaagden zijn deels al uitgezeten in voorarrest of zijn voorwaardelijk met proeftijd opgelegd. Alleen een 19-jarige kreeg een zwaardere straf, namelijk twee jaar en negen maanden gevangenisstraf zonder voorwaarden. Een elfde beklaagde was al op 5 april van dit jaar vrijgesproken.

Het 15-jarige meisje was in september 2020 op een feest op het festivalterrein in het park, ze drinkt veel alcohol. Dronken ontmoet ze een jongeman die haar naar een struik leidt. Daar begint het misbruik. Er zouden meer mannen zijn bijgekomen. Na de daad liep het meisje terug naar het veld. Maar daarmee was haar lijden nog lang niet voorbij. Gedurende de avond zou er opnieuw seksueel geweld tegen de 15-jarige hebben plaatsgevonden - opnieuw in een struik, opnieuw door meerdere mannen.

Voorbijgangers merkten het apatische en gedesoriënteerde meisje rond middernacht op in het stadspark. Het onderzoek begon en leidde tot meerdere verdachten. "Van negen daders werd sperma gevonden", schrijft de NDR. Een van de weinige bewijzen van de daad.

Elf jonge mannen moesten zich in eerste instantie verantwoorden voor hun daden in het Stadtpark-proces. Een van hen werd op 5 juni 2023 vrijgesproken. Sindsdien is het hoofdproces tegen de overige tien verdachten, tussen 19 en 23 jaar oud, voortgezet. Vanwege de leeftijd van de verdachten wordt het proces gevoerd door een jeugdkamer van de rechtbank.

Na het verhoren van bijna 100 getuigen eist de openbare aanklager straffen van één jaar tot drie maanden en drie jaar. In drie gevallen worden voorwaardelijke straffen geeist. De 20 advocaten van de verdediging zijn een andere mening toegedaan: zij eisen in alle zaken vrijspraak. Volgens mediaberichten hebben acht van de negen verkrachters een migrantenachtergrond. Ze komen uit landen als Polen, Egypte, Libië, Koeweit, Iran, Armenië en Afghanistan.

https://www.thepublica.co(...)ce-than-the-rapists/

https://apollo-news.net/w(...)e-frau-muss-in-haft/

Mijn eigen mening zou ik haast niet hoeven te zeggen hier.
Het is te idioot voor woorden.

-weg-paywall-

https://www.t-online.de/r(...)gung-verurteilt.html

https://jungefreiheit.de/(...)it-bewaehrung-davon/

[ Bericht 21% gewijzigd door Jippie op 24-06-2024 18:57:07 ]
  maandag 24 juni 2024 @ 16:10:53 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214033593
Heb je ook fatsoenlijke bronnen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214033925
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 16:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Staat in de titel nou serieus dat het slachtoffer zelf de cel in moet? :')
Meisje wordt verkracht in een park door groep mannen, 8 van de 9 krijgen zeer lage straffen, dit leidt tot grote maatschappelijke onrust, telefoonnummer van een van de daders gaat rond op internet, 20-jarige vrouw stuurt dreigend appje naar een van de daders, vrouw krijgt twee dagen celstraf voor dat appje
pi_214033958
Goed bericht man.
pi_214033987
quote:
84s.gif Op maandag 24 juni 2024 16:10 schreef Starhopper het volgende:
De site die ik gebruik om te kijken hoe biased en betrouwbaar nieuws sites zijn kent deze beiden sites niet eens
pi_214034005
Als je het echt zo erg vindt hoef je er toch geen dingen bij te verzinnen?
pi_214034083
quote:
84s.gif Op maandag 24 juni 2024 16:10 schreef Starhopper het volgende:
Aantal extra bronnen toegevoegd.
Het is nou eenmaal meer in Duitsland in het nieuws.
  maandag 24 juni 2024 @ 17:17:52 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214034091
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 16:54 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Meisje wordt verkracht in een park door groep mannen, 8 van de 9 krijgen zeer lage straffen, dit leidt tot grote maatschappelijke onrust, telefoonnummer van een van de daders gaat rond op internet, 20-jarige vrouw stuurt dreigend appje naar een van de daders, vrouw krijgt twee dagen celstraf voor dat appje
Wat zijn lage straffen? Ik neem aan dat jongeren in Duitsland ook max 2 jaar kunnen krijgen met als in nl. Dat staat los van het vergrijp
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_214034110
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 17:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat zijn lage straffen? Ik neem aan dat jongeren in Duitsland ook max 2 jaar kunnen krijgen met als in nl. Dat staat los van het vergrijp
10 mannen stonden terecht. Eentje werd vrijgesproken, eentje kreeg 2,5 jaar cel. Acht kregen voorwaardelijke straffen.
pi_214034124
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 17:21 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
10 mannen stonden terecht. Eentje werd vrijgesproken, eentje kreeg 2,5 jaar cel. Acht kregen voorwaardelijke straffen.
Geen straffen dus, in praktische zin.
  maandag 24 juni 2024 @ 17:32:48 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214034226
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 17:21 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dat is laag voor verkrachting. Het lijkt alsof ze dat in Duitsland niet zo serieus nemen dan
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 24 juni 2024 @ 17:34:55 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_214034248
"While we don’t claim to be without our own biases as a group of politically and culturally oriented people, we want to bring nuanced back into the fray."

Gelachen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 24 juni 2024 @ 17:36:19 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214034268
quote:

[..]
Lijkt me niet zo heel gek
Laffe huichelaar
  maandag 24 juni 2024 @ 17:49:05 #14
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_214034375
Wir schaffen das.... im Arsch ja :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 juni 2024 @ 18:05:39 #15
485843 crew  Jippie
pi_214034530
Even een mod-slotje ter beoordeling OP en TR's
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 juni 2024 @ 18:34:52 #16
485843 crew  Jippie
pi_214034863
En weer open met een aantal wijzigingen.
  maandag 24 juni 2024 @ 19:01:48 #17
319979 Fok-it
All is well
pi_214035073
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:34 schreef Jippie het volgende:
En weer open met een aantal wijzigingen.
Propaganda websites worden als acceptabele nieuwsbronnen gezien?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_214035080
Fucking walgelijk.

mob justice is in dit soort gevallen gewoon het enige juiste
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 juni 2024 @ 19:03:55 #19
485843 crew  Jippie
pi_214035093
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, maar ze mogen wel als input worden gebruikt. Bericht stond ook in T-online,de , deze neemt gewoon persberichten over, dus die zou ik niet als propaganda willen wegzetten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 juni 2024 @ 19:04:42 #20
485843 crew  Jippie
pi_214035099
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, maar ze mogen wel als input worden gebruikt. Bericht stond ook in T-online,de , deze neemt gewoon persberichten over, dus die zou ik niet als propaganda willen wegzetten.
quote:
16s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Fucking walgelijk.

mob justice is in dit soort gevallen gewoon het enige juiste
Wat is 'mob justice' :@
pi_214035127
Twee dagen poeh poeh
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_214035148
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:04 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat is 'mob justice' :@
lynchpartij, volksgericht.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Overall beste user 2022 maandag 24 juni 2024 @ 19:28:01 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214035284
quote:

[..]
Twee dagen voor bedreiging is nou ook niet heel veel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214035306
Oke mocht het waar zijn is het wel apart om 9 keer op een avond verkracht te worden. Waarom ging ze de tweede keer weer naar hetzelfde struik? Of werd ze meegenomen onder dwang of met geweld?
pi_214035373
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:31 schreef Origami94 het volgende:
Oke mocht het waar zijn is het wel apart om 9 keer op een avond verkracht te worden. Waarom ging ze de tweede keer weer naar hetzelfde struik? Of werd ze meegenomen onder dwang of met geweld?
Beetje kromme taal vanwege Google Translate, maar in hoofdlijnen:
quote:
Flashback naar 19 september 2020: De 15-jarige is op een feestje op het festivalgazon, ze drinkt veel alcohol. Dronken ontmoet ze een jonge man die haar een struik in leidt. Dat is waar het misbruik begint. Er zouden meer mannen zijn aangesloten. Na de misdaad rende het meisje terug naar de weide. Maar haar lijden was nog lang niet voorbij. In de loop van de avond zou er opnieuw seksueel geweld tegen de 15-jarige hebben plaatsgevonden – opnieuw in de bosjes, opnieuw door groepen mannen.
Voorbijgangers merkten het gedesoriënteerde meisje rond middernacht op in het stadspark. Het onderzoek ging van start en leidde tot meerdere verdachten. “Van negen daders is sperma gevonden”, schrijft NDR . Een van de weinige bewijsstukken van de misdaad.

Elf jongemannen moesten zich aanvankelijk verantwoorden voor de stadsparkzaak. Eén van hen werd op 5 juni 2023 vrijgesproken. Sindsdien is het hoofdproces tegen de overige tien beklaagden, tussen 19 en 23 jaar oud, voortgezet. Vanwege de leeftijd van de verdachte wordt de procedure gevoerd door een jeugdkamer van de regionale rechtbank.

Na bijna honderd getuigen te hebben ondervraagd, eist het Openbaar Ministerie straffen van één jaar tot drie maanden en drie jaar. In drie gevallen kreeg hij een proeftijd. In twee gevallen wordt de beslissing tot toekenning van een proeftijd op een later tijdstip genomen. Zij heeft tevens om vrijspraak verzocht. De advocaten van de verdediging zijn anders: zij eisen in alle zaken vrijspraak.

De beklaagden ontkennen dat het om een groepsverkrachting ging. Zoals “Zeit” meldt, gaat het Openbaar Ministerie uit van het principe “alleen ja betekent ja”. De mannen hadden moeten inschatten dat de 15-jarige “niet langer in staat was een duidelijke wil te vormen of deze uit te drukken.”

https://www.t-online.de/r(...)urteil-erwartet.html
pi_214035411
Een fatsoenlijke bron met iets meer informatie over de opgelegde straffen

https://dpa-factchecking.com/netherlands/230913-99-182700/
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 juni 2024 @ 19:50:58 #27
485843 crew  Jippie
pi_214035434
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:31 schreef Origami94 het volgende:
Ze was lamlazarus, las ergens een promillage van 1,6.
pi_214035477
Het gaat dus niet om die verkrachting, maar om het feit dat iemand een van de verdachten heeft uitgemaakt voor "oneervol verkrachtingsvarken" en een "walgelijke freak".

Met alle respect, maar mij lijkt het te zot voor worden om iemand daarvoor te vervolgen. Helaas steeds normaler in Europa, want je mening uiten mag alleen nog maar als het de juiste mening is ofzo…
pi_214035577
Go woke go broke.

Letterlijk het afbrokkelen van de rechtsstaat dit soort waanzin.
Politici moeten een beetje wakker worden en leren begrijpen dat zij een rol spelen op de weegschaal om het zooitje in balans te houden.

Men denkt teveel "je bemoeit je met een andere pilaar" ja dat roepen ze zelf op zich af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_214035588
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:50 schreef Jippie het volgende:

[..]
Klinkt als een gemiddelde lunch
pi_214035606
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:50 schreef Jippie het volgende:

[..]
via bing vindt ik dat het vijf glazen bier is. Alsnog veel voor een jong meisje.

Het is een gevaarlijke precedent om de rechtbank te betwisten anderzijds dwaling komt steeds vaker voor.

9 keer op een avond verkracht worden is heel raar. dat is alsof je 9 keer op een avond mishandeld wordt.
pi_214035634
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 20:14 schreef Origami94 het volgende:

[..]
via bing vindt ik dat het vijf glazen bier is. Alsnog veel voor een jong meisje.

Het is een gevaarlijke precedent om de rechtbank te betwisten anderzijds dwaling komt steeds vaker voor.

9 keer op een avond verkracht worden is heel raar. dat is alsof je 9 keer op een avond mishandeld wordt.
Nee, dat zal het probleem zijn. Een meisje die zich 9 keer laat verkrachten.

Dat kan nooit zijn dat er kennelijk 9 idioten zijn geweest die avond die een meisje in hulpeloze toestand seksueel hebben misbruikt…
pi_214035639
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 20:14 schreef Origami94 het volgende:
Ja dat is wel een beetje afwijkend gedrag ja, behoorlijk crimineel en verachtelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_214035728
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 20:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, dat zal het probleem zijn. Een meisje die zich 9 keer laat verkrachten.

Dat kan nooit zijn dat er kennelijk 9 idioten zijn geweest die avond die een meisje in hulpeloze toestand seksueel hebben misbruikt…
guilty by assocation

maar goed de rechtbank vindt het terecht
pi_214035867
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:55 schreef VEM2012 het volgende:
Het gaat dus niet om die verkrachting, maar om het feit dat iemand een van de verdachten heeft uitgemaakt voor "oneervol verkrachtingsvarken" en een "walgelijke freak".

Met alle respect, maar mij lijkt het te zot voor worden om iemand daarvoor te vervolgen. Helaas steeds normaler in Europa, want je mening uiten mag alleen nog maar als het de juiste mening is ofzo…
Op zoek gaan naar iemands contactgegevens om hem bedreigende whatsapp berichten te sturen is wel meer dan "je mening uiten".
Als je dat ongestraft laat dan heeft binnen enkele jaren elke veroordeelde politiebescherming of een nieuwe identiteit nodig. Ten koste van de belastingbetaler.
Du bist nicht wie ich und du wirst nie so sein
Du bist ein Teil von Nichts und du bist ganz allein
pi_214035973
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 16:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een 20-jarige vrouw is veroordeeld voor beledigende en bedreigende haatposts in verband met de groepsverkrachtingszaak in 2020 in het Hamburgse Stadtpark. Ze moet een weekend in jeugddetentie doorbrengen, meldt de krant Hamburger Abendblatt. De vrouw had een van de verdachten beledigd en bedreigd via WhatsApp. Ze noemde hem onder andere een "oneervol verkrachtingsvarken" en een "walgelijke freak".
Mja ja, "walgelijke freak" is als verkrachter zijnde natuurlijk helemaal niet zo leuk om te vernemen. En "oneervol verkrachting varken" valt normaliter wel mee, behalve als het in deze gaat om een moslim, dan is het natuurlijk een zeer zeer grove en kwetsende belediging.

Maar wat waren precies de uitlatingen die als bedreigend werden ervaren?
  maandag 24 juni 2024 @ 20:55:18 #37
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214036051
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 20:25 schreef Origami94 het volgende:

[..]
guilty by assocation

maar goed de rechtbank vindt het terecht
"Van negen daders werd sperma gevonden"

:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214036298
Dit is gunstig voor de AfD.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214036517
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 19:55 schreef VEM2012 het volgende:

'Helaas steeds normaler in Europa' is dus alleen in Duitsland. In Duitsland wordt het direct op de man online beledigen en uitschelden bestraft. Er is geen verschil tussen wat iemand op straat doet of online.

Hier in Nederland mag je online meer dan op straat. Aan de ene kant niet helemaal eerlijk
pi_214036670
Ik snap hier niks van. En dus ging ik op zoek naar wat betrouwbaardere bronnen om te lezen wat ze heeft geschreven en waar ze precies voor is veroordeeld. Ik kon niks vinden. En daar snap ik ook niks van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214036878
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap hier niks van. En dus ging ik op zoek naar wat betrouwbaardere bronnen om te lezen wat ze heeft geschreven en waar ze precies voor is veroordeeld. Ik kon niks vinden. En daar snap ik ook niks van.
Bild schrijft erover: https://m.bild.de/regiona(...)%2Fwww.google.com%2F
pi_214036895
De politie heeft onderzoeken tegen in totaal 140 personen geopend. Er zullen dus nog meer uitspraken volgen. Ook de rechter en de advocaten in de zaak ontvingen bedreigingen.
"Der Richterverein" (rechtbank, rechtervereniging?) noemde het toen een gerichte aanval tegen de rechtsstaat.
quote:
Neben diesem Fall seien auch gegen etwa 140 weitere Personen Ermittlungen wegen ähnlicher Hasskommentare im Zusammenhang mit dem Stadtpark-Fall eingeleitet worden.
..
Auch nach dem Urteil kam es zu Hetze im Internet, diesmal gegen die Prozessbeteiligten, insbesondere die Richterin und die Verteidiger. Der Richterverein verurteilte diese Anfeindungen als gezielten Angriff auf den Rechtsstaat.
Dan kan je verwachten dat ze streng zullen optreden.

Was ook niet slim van de vrouw om verstek te laten gaan, rechters zijn meestal niet opgezet met beschuldigden die niet opdagen. Als ze op de zitting was verschenen was ze er misschien met een voorwaardelijke straf vanaf gekomen,.
quote:
Bereits bei der Polizei habe die Angeklagte die Vorwürfe eingeräumt. Sie sei jedoch nicht zu den anberaumten Gerichtsterminen erschienen.
pi_214037203
quote:
Dat zeg ik: ik zocht een betrouwbaardere bron.
pi_214037273
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 21:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat zeg ik: ik zocht een betrouwbaardere bron.
Bild is wel sensatiebelust, maar ze zuigen zoiets over het algemeen ook weer niet uit de duim.

Maar goed, die verwijzen weer naar het Hamburger Abendblatt als oorspronkelijke bron: https://archive.is/qvDy3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214037301
nevermind, klopt niet
pi_214037342
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 21:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Zowel de verkrachtingszaak als de zaak tegen deze vrouw werden voor de jeugdrechtbank (Jugendkammer) behandeld, normaal is dat achter gesloten deuren en is enkel de uitspraak (of delen ervan) openbaar. Er is misschien niet meer informatie bekend.
Waarom kwam deze zaak voor de jeugdrechtbank?
pi_214037361
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 21:57 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Bild is wel sensatiebelust, maar ze zuigen zoiets over het algemeen ook weer niet uit de duim.

Maar goed, die verwijzen weer naar het Hamburger Abendblatt als oorspronkelijke bron: https://archive.is/qvDy3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je voor het opzoeken. Het zou zo verschrikkelijk zijn als het klopt, dat ik er vooralsnog vanuit ga dat er iets wordt verdraaid of weggelaten.
pi_214037362
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 22:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waarom kwam deze zaak voor de jeugdrechtbank?
Minderjarig op het moment van de feiten? En ze kreeg 2 dagen jeugddetentie, misschien geldt minderjarigheid tot 21 jaar in Duitsland, dunno...
Maar gezien de post van Lichtloper waren deze zittingen toch openbaar.
pi_214037960
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 17:32 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is laag voor verkrachting. Het lijkt alsof ze dat in Duitsland niet zo serieus nemen dan
Doen we in Nederland ook niet. 24 maanden celstraf, met een veroordelingspercentage van ~5%, stelt ook geen ene fuck voor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_214038882
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 20:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Op zoek gaan naar iemands contactgegevens om hem bedreigende whatsapp berichten te sturen is wel meer dan "je mening uiten".
Als je dat ongestraft laat dan heeft binnen enkele jaren elke veroordeelde politiebescherming of een nieuwe identiteit nodig. Ten koste van de belastingbetaler.
Dit zijn geen bedreigingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')