abonnement Unibet Coolblue
pi_214031074
Bron.

quote:
Elon Musk is planning to build his own city in Texas. The Wall Street Journal reports that Musk has acquired at least 3,500 acres of land outside Austin — about four times the size of New York’s Central Park — with the intent to construct “a sort of Texas utopia along the Colorado River, where his employees could live and work.” Per the report, officials at Musk’s tunneling company Boring Co. are looking to incorporate the town in Bastrop County, about 35 miles from Austin, which would allow Musk to set some of the regulations in his town in order to expedite his plans, though the town will still have to hold an election for mayor. The site is adjacent to planned SpaceX and Boring facilities. It already includes some modular homes, a pool, an outdoor sports area and gym, and signs reading “welcome, snailbrook, tx, est. 2021.” (The name Snailbrook is a reference to Boring’s mascot.)
Ik vraag me af, of en wanneer je daar moet wonen om een baan in 1 van zijn bedrijven te kunnen krijgen.
pi_214031090
MuskGodt
pi_214031099
Ah ideaal. Wellicht kun je je werknemers dan gaan uitbetalen in credits ipv geld.
  maandag 24 juni 2024 @ 10:17:35 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_214031100
Hij kan met zijn inmiddels 12de verwekte kind ook kijken voor een stad voor zijn familie.

Megalomaan doet megalomaan
Water is nat

[ Bericht 0% gewijzigd door Fok-it op 24-06-2024 10:28:11 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_214031156
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah ideaal. Wellicht kun je je werknemers dan gaan uitbetalen in credits ipv geld.
Wat een toffe nostalgie >:)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_214031170
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:17 schreef Fok-it het volgende:
Hij kan met zijn inmiddels 12de verwerkte kind ook kijken voor een stad voor zijn familie.

Megalomaan doet megalomaan
Water is nat
Tsja, een kind verwekken is zo :O , Musk verwerkt ze :P
  maandag 24 juni 2024 @ 10:27:57 #7
319979 Fok-it
All is well
pi_214031175
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:27 schreef Digi2 het volgende:

[..]
:D

Die typo post wel perfect bij Musk moe ik zeggen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_214031209
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
Bron.
[..]
Ik vraag me af, of en wanneer je daar moet wonen om een baan in 1 van zijn bedrijven te kunnen krijgen.
Ik vermoed dat je lid moet zijn van de Elontolgie Church om er te kunnen wonen.
  maandag 24 juni 2024 @ 10:33:38 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214031226
quote:
Waarom niet meteen social credits en hun Twitter-posts monitoren op anti Elon sentiment..
Fear is the cockblocker of dreams
pi_214031230
Niet zo bijzonder toch, dat doen bedrijven al eeuwen
  maandag 24 juni 2024 @ 10:39:10 #11
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_214031271
Hij zag er echt heel ongezond uit in dat interview met Tim
pi_214031298
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:25 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Wat een toffe nostalgie >:)
Waarbij je na een week ziekte uit je huis gezet gaat worden omdat de volgende in de rij staat voor deze natte Amerikaanse droom die wij als een dystopische nachtmerrie beschouwen. :P
  maandag 24 juni 2024 @ 10:45:13 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214031317
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:31 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat je lid moet zijn van de Elontolgie Church om er te kunnen wonen.
En goede juich- en applaus skills hebben.
pi_214031327
Hij is nu al bezig met een dorp voor zijn kinderen
  FOK!fotograaf maandag 24 juni 2024 @ 10:49:35 #15
364681 over_hedge
pi_214031341
Wat een reacties allemaal... Dit doen grote bedrijven al honderden jaren. Maar nu elon het doet is het meteen een cult oid? Als ik dit topic lees.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 10:53:49 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214031367
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:49 schreef over_hedge het volgende:
Wat een reacties allemaal... Dit doen grote bedrijven al honderden jaren. Maar nu elon het doet is het meteen een cult oid? Als ik dit topic lees.
Dit topic bestaat ook alleen maar om die reden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_214031428
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit topic bestaat ook alleen maar om die reden.
Linkse mensen hebben het gewoon niet op iemand met een andere mening, sinds dat hij publiekelijk er voor uitkomt dat de democraten niet meer zijn partij zijn proberen linkse mensen hem te cancelen.
Het is dat Elon uncancelable is i.v.m. zijn goddelijke SpaceX bedrijf, anders had hij waarschijnlijk onder Biden al in de cel gezeten voor paar klucht rechtzaken. (hurting feelings on X with meme's)

Elon frustreerde een hele grote groep die macht had over Twitter (nu X) door hen op te kopen en het platform vrijheid van meningsuiting toe te passen.
Dat valt natuurlijk niet in het straatje van de democraten die honderden verzoeken goedkeurde vanuit Bidens dictoriale regiem toen ze nog wel macht hadden over X.

In mijn ogen mag Elon een land bouwen, dan kom ik er wonen en werken. >:) Groenland niet wat voor hem? Jammer dat het zo koud is daar.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_214031437
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:34 schreef Ed1234 het volgende:
Philips hier in Nederland, Krupps in Duitsland wat ik zo weet, er zullen er wel meer zijn.

maandag 24 juni 2024 @ 11:05:04 #19
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_214031450
Austin is sowieso booming begreep ik. Geen slechte zet denk ik vanuit vastgoed perspectief.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_214031459
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Austin is sowieso booming begreep ik. Geen slechte zet denk ik vanuit vastgoed perspectief.
Ja want zou fijn zijn als Musk hier nog een extra zakcentje mee zou kunnen verdienen, dat heeft dat jochie hard nodig.
pi_214031481
Ik hoop dat hij het Forumland gaat noemen
  maandag 24 juni 2024 @ 11:10:26 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_214031483
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:06 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ja want zou fijn zijn als Musk hier nog een extra zakcentje mee zou kunnen verdienen, dat heeft dat jochie hard nodig.
Ultra rijken zullen nooit zeggen 'doe mij maar wat minder geld'. Nee die willen altijd meer.

Daarom moet je met belasting gewoon het 1 en ander afdwingen.
pi_214031510
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nogal wat high tech bedrijven vertrekken, of zijn al vertrokken van Californië naar Austin Texas om meerdere redenen, zoals huisvestingskosten van de werknemers, verpaupering en belastingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 24-06-2024 11:18:18 ]
pi_214031517
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ultra rijken zullen nooit zeggen 'doe mij maar wat minder geld'. Nee die willen altijd meer.

Eens, met fatsoenlijke belastingwetgeving zouden ongewenste excessen zoals musk überhaupt niet bestaan.
pi_214031521
quote:

[..]
Ultra rijken Overheden zullen nooit zeggen 'doe mij maar wat minder geld'. Nee die willen altijd meer.
Jammer genoeg geldt exact hetzelfde voor overheden, daar kom je dus ook niet veel verder mee ;)
pi_214031536
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:34 schreef Ed1234 het volgende:
Zoals Pripyat, gebouwd voor de werknemers van Chernobyl.
Du bist nicht wie ich und du wirst nie so sein
Du bist ein Teil von Nichts und du bist ganz allein
  maandag 24 juni 2024 @ 11:16:11 #27
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
  maandag 24 juni 2024 @ 11:17:38 #28
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214031551
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Linkse mensen hebben het gewoon niet op iemand met een andere mening, sinds dat hij publiekelijk er voor uitkomt dat de democraten niet meer zijn partij zijn proberen linkse mensen hem te cancelen.
Het is dat Elon uncancelable is i.v.m. zijn goddelijke SpaceX bedrijf, anders had hij waarschijnlijk onder Biden al in de cel gezeten voor paar klucht rechtzaken. (hurting feelings on X with meme's)

Elon frustreerde een hele grote groep die macht had over Twitter (nu X) door hen op te kopen en het platform vrijheid van meningsuiting toe te passen.
Dat valt natuurlijk niet in het straatje van de democraten die honderden verzoeken goedkeurde vanuit Bidens dictoriale regiem toen ze nog wel macht hadden over X.

In mijn ogen mag Elon een land bouwen, dan kom ik er wonen en werken. >:) Groenland niet wat voor hem? Jammer dat het zo koud is daar.
Oh ja hoor, 'linkse mensen' is weer het kulargument, net alsof hij daarvoor gene megalomane mafkees was :')
  maandag 24 juni 2024 @ 11:19:33 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214031566
quote:

[..]

Dat doen ze al, daarom stallen de ultrarijken hun geld via schimmige constructies in belastingparadijzen.
pi_214031575
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:13 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Jammer genoeg geldt exact hetzelfde voor overheden, daar kom je dus ook niet veel verder mee ;)

Het grote essentiële verschil is: overheden staan onder democratische controle.
pi_214031586
Incelfrikandel
  maandag 24 juni 2024 @ 11:24:54 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_214031602
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat doen ze al, daarom stallen de ultrarijken hun geld via schimmige constructies in belastingparadijzen.
Ja moet aangepakt worden, maarja dat is heel ander verhaal :P
pi_214031636
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat blijft lastig voor amerikanen omdat ze altijd belastingplichtig blijven aan de VS zolang ze een VS paspoort hebben. Als ze al rijk zijn en afstand willen doen van hun nationaliteit moeten ze ook flink afrekenen. Daarnaast is er nu sinds 1-1-2024 een internationaal verdrag van kracht waarbij van de brutowinst ten minste 15% effectief belasting moet worden afgedragen.

quote:
Minimum corporate taxation
On 1 January 2024, ground-breaking new EU rules came into effect introducing a minimum rate of effective taxation of 15% for multinational companies active in EU Member States.

The new framework brings greater fairness and stability to the tax landscape in the EU and globally, while making it more modern and better adapted to today's globalised, digital world. The rules, unanimously agreed by Member States in 2022, formalises the EU's implementation of the so-called 'Pillar 2' rules agreed as part of the global deal on international tax reform in 2021.
quote:
effective-tax-rate
The effective tax rate represents the share of income that a person or corporation pays after accounting for tax breaks such as credits, deductions and exemptions.
  Spellchecker maandag 24 juni 2024 @ 11:31:57 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214031643
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:27 schreef Digi2 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
:D

Die typo post wel perfect bij Musk moe ik zeggen
_O-
  maandag 24 juni 2024 @ 11:37:19 #35
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_214031667
Ik wil bij deze de naam "Musktropolis" vastleggen.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_214031696
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:13 schreef Farenji het volgende:

[..]
Eens, met fatsoenlijke belastingwetgeving zouden ongewenste excessen zoals musk überhaupt niet bestaan.
Excessen kun je niet voorkomen, mensen zijn geen mieren. Mensen, en vooral mannen streven macht en status na. Het leidt altijd tot excessen, of het nu particulieren of overheden zijn, deal with it, grow up.
pi_214031717
quote:
Je krijgt je geld via X:

quote:
Ultimately, Musk wants X to become the largest financial institution in the world. Bloomberg reported that he plans to do this by giving users a convenient "digital dashboard" through X "that will serve as a centralized hub for all payments activity" online. To make sure that users keep their money stashed on the platform, Musk plans to offer "extremely high yield" savings accounts that X Payments' chief information security officer, Chris Stanley, teased in April would basically guarantee that funds are rarely withdrawn from X.

“The end goal is if you ever have any incentive to take money out of our system, then we have failed,” Stanley posted on X.
pi_214031723
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ben zelf totaal niet links maar Musk is gewoon een idioot.
Success met het werken voor Musk, die arbeidsregels aan zijn laars lapt.

Snap sowieso niet dat die Twitter heeft hernoemd naar X, wat een domme zet.
"Ik zit op Twitter, heb jij die Tweet gelezen?" Twitter, Tweet, klinkt lekker.
"Ik zit op X...heb jij die X gelezen?" Gatverdamme.
pi_214031727
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:41 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Excessen kun je niet voorkomen, mensen zijn geen mieren. Mensen, en vooral mannen streven macht en status na. Het leidt altijd tot excessen, of het nu particulieren of overheden zijn, deal with it, grow up.
Wat een defaitisme.
pi_214031733
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 10:49 schreef over_hedge het volgende:
Klopt, arbeiderswoningen heb je door heel het land.

Veel dorpen/steden zijn er groot mee geworden in de jaren 50/60.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 24 juni 2024 @ 11:50:21 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214031741
Niet echt bijzonder. In Nederland heb je ook nog dat soort dorpen zoals Philipsdorp, Batadorp, Heijplaat, Heveadorp en Budel Dorplein.
pi_214031742
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Oh ja hoor, 'linkse mensen' is weer het kulargument, net alsof hij daarvoor gene megalomane mafkees was :')
Antifa en extreem links zit achter hem aan, de MSM zit achter hem aan. Het zijn geen rechtse mensen die terroristische aanslagen plegen op Duitse Tesla fabrieken. Die nieuwe Tesla's met "Fuck Elon" bekladden.

Als Jeff Bezos nu zou zeggen dat hij Trump zou stemmen, zal Amazon een duikvlucht nemen qua populariteit en zou mij niets verbazen als Amazon busjes worden gevandaliseerd of andere Amazon producten.

Antifa stond zelfs laatst hier ergens in Nederland voor een starbucks te rellen waardoor de starbucks moet sluiten. Het is altijd dreigen/geweld/vandalisme om "doelen" te bereiken.

Voor dat Elon zijn politieke mening uitte werd hij op handen gedragen door linksdenkende mensen, dankzij zijn vooruitstrevende elektrificatie van wagens en zijn top bedrijven. Zoek maar eens video's op van voordat hij zijn politieke mening uitte.

Leef en laat leven, altijd die intolerantie.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_214031759
quote:
13s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Antifa en extreem links zit achter hem aan, de MSM zit achter hem aan. Het zijn geen rechtse mensen die terroristische aanslagen plegen op Duitse Tesla fabrieken. Die nieuwe Tesla's met "Fuck Elon" bekladden.

Als Jeff Bezos nu zou zeggen dat hij Trump zou stemmen, zal Amazon een duikvlucht nemen qua populariteit en zou mij niets verbazen als Amazon busjes worden gevandaliseerd of andere Amazon producten.

Antifa stond zelfs laatst hier ergens in Nederland voor een starbucks te rellen waardoor de starbucks moet sluiten. Het is altijd dreigen/geweld/vandalisme om "doelen" te bereiken.

Voor dat Elon zijn politieke mening uitte werd hij op handen gedragen door linksdenkende mensen, dankzij zijn vooruitstrevende elektrificatie van wagens en zijn top bedrijven. Zoek maar eens video's op van voordat hij zijn politieke mening uitte.

Leef en laat leven, altijd die intolerantie.
Als er iemand intolerant is ten opzichte van andersdenkenden ben jij het wel.
pi_214031795
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:46 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ben zelf totaal niet links maar Musk is gewoon een idioot.
Hij is imo een geniale idioot, en dat maakt dat het hem lukt dingen voor elkaar te krijgen en daarmee miljarden te vergaren. Een gewone idioot lukt zoiets niet.
quote:
Success met het werken voor Musk, die arbeidsregels aan zijn laars lapt.
Men is ten 1e niet verplicht voor hem te werken en ten 2e krijgen zijn bedrijven, net zoals ieder ander bedrijf dan boetes opgelegd en kan een bedrijf uiteindelijk zelfs worden stilgelegd. Arbo wetgeving geldt voor iedereen.
pi_214031807
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Klopt, arbeiderswoningen heb je door heel het land.

Veel dorpen/steden zijn er groot mee geworden in de jaren 50/60.
Klopt, maar vermoed wel dat Musk er dan standbeelden van hemzelf plaatst, speciale X school waar foto van Elon in elke klas hangt, etc etc.
  maandag 24 juni 2024 @ 12:04:33 #46
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_214031819
Nice, Fordlândia.
Ik ga naar huis.
  maandag 24 juni 2024 @ 12:04:43 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214031821
quote:
13s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:50 schreef epicbeardman het volgende:
Die nieuwe Tesla's met "Fuck Elon" bekladden.
De waren op een prive parking middenin een stad geparkeerd waar iedereen erbij kon, je klinkt nogal als een paranoide fanboy.
pi_214031822
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 12:02 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Klopt, maar vermoed wel dat Musk er dan standbeelden van hemzelf plaatst, speciale X school waar foto van Elon in elke klas hangt, etc etc.
En vergeet niet de verplichte Neuralink upload van je brein.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 24 juni 2024 @ 12:07:08 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214031841
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 12:04 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
En vergeet niet de verplichte Neuralink upload van je brein.
En sedatie als je subversieve gedachtes hebt.
pi_214031874
Gaat X heten zeker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')