SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4everblackeyed : DatumprikkerBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Graag gedaan broerquote:
Die ga jij natuurlijk gelijk bij de antiquair bestellen?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
"zijn handgeschreven Neger-Englisches Wörterbuch uit 1783"
Gewoon dingen bij naam noemen, kon toen nog.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
"zijn handgeschreven Neger-Englisches Wörterbuch uit 1783"
Het is ook geen kipquote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef Dqod het volgende:
Die boter-regel zouden ze nou ook nog moeten hebben met hedendaagse producten.
Vega kip is geen kip
Amenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon dingen bij naam noemen, kon toen nog.
Hejje'n punt. Maar JOHquote:Op zondag 23 juni 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook geen kip
Het is namelijk KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Waarom Ultrajezus met z'n blije scharrelschaapjes er nou weer bij halen ? Laat die man met rustquote:
Ben je daar al binnengevallen en heb je het geëist ?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hejje'n punt. Maar JOH
Ik wil vitello tonnato
Voordat alles en zijn moeder zwak en chronisch gekwetst was.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon dingen bij naam noemen, kon toen nog.
Ze gunnen mij ook geen rust, wie de scharrelbal kaatst enzoquote:Op zondag 23 juni 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom Ultrajezus met z'n blije scharrelschaapjes er nou weer bij halen ? Laat die man met rust
En dat er op de magnetronhandleiding staat dat je er geen huisdieren in kan drogenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat alles en zijn moeder zwak en chronisch gekwetst was.
Ik heb het voorgelegd, hij gooit 't in de groepquote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je daar al binnengevallen en heb je het geëist ?
Zo krijgen we nooit vredequote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze gunnen mij ook geen rust, wie de scharrelbal kaatst enzo
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb het voorgelegd, hij gooit 't in de groep
Zo noem ik ze nog steedsquote:
Zoekt recept met dwergkonijn in carpaccio met warme abrikozen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat er op de magnetronhandleiding staat dat je er geen huisdieren in kan drogen
Carpaccio kan er wel in, dat dan weer wel.
Bedoel dat meisje lijkt wel blij met zo’n groot bruin ding in de mond.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo noem ik ze nog steeds![]()
Wel de goeie trouwens, wat je plaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |