SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
"En dan zitten we hier in het oude strandhuis ..."quote:Op zondag 23 juni 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke wandeling
Na 5 minuten aftaaien
"Nou, was leuk.. maar we gaan nu na 5 minuten naar huis, want ik trek deze muziek niet, snel weer doen. GR GR."
Wild gewordenquote:
Ja maar dat is elke familie waar jij onderdeel van bentquote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm
Als @:LTVDK mijn broer is, @:Dqod mijn zus is
@:essnhills mijn zwageres @:Kwiwi haar zusje
Is dit dan niet een hele rare familie ?
Waarom zit ik ineens met jou in een oud strandhuis?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"En dan zitten we hier in het oude strandhuis ..."
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 23 juni 2024 21:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar dat is elke familie waar jij onderdeel van bent
Keilang ook alquote:Op zondag 23 juni 2024 21:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar dat is elke familie waar jij onderdeel van bent
Hoeveel jaar nu ?quote:
Ja, maar is dat een verrassing?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm
Als @:LTVDK mijn broer is, @:Dqod mijn zus is
@:essnhills mijn zwageres @:Kwiwi haar zusje
Is dit dan niet een hele rare familie ?
Dat zingt die Zeeuwse engnek toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zit ik ineens met jou in een oud strandhuis?
Straks, denk ik. Ik hou je op de hoogtequote:
Nee.quote:
Ja, dat weet ik toch niet allemaalquote:
13/14 jaar?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel jaar nu ?
Ik vraag dit steeds, maar dat komt omdat ik dementia XXL heb
Ja, denk idd al vanaf .. 2011 ?quote:
Wandelen in Duitsland met het Duitse origineel danquote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"En dan zitten we hier in het oude strandhuis ..."
[ afbeelding ]
Nee nee, geen amnesia. Amnosiaquote:Op zondag 23 juni 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk idd al vanaf .. 2011 ?![]()
Ik wil dan gewoon maar deaud of zo... lijkt mij helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |