SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
"En dan zitten we hier in het oude strandhuis ..."quote:Op zondag 23 juni 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke wandeling
Na 5 minuten aftaaien
"Nou, was leuk.. maar we gaan nu na 5 minuten naar huis, want ik trek deze muziek niet, snel weer doen. GR GR."
Wild gewordenquote:
Ja maar dat is elke familie waar jij onderdeel van bentquote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm
Als @:LTVDK mijn broer is, @:Dqod mijn zus is
@:essnhills mijn zwageres @:Kwiwi haar zusje
Is dit dan niet een hele rare familie ?
Waarom zit ik ineens met jou in een oud strandhuis?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"En dan zitten we hier in het oude strandhuis ..."
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook wel weer zoquote:Op zondag 23 juni 2024 21:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar dat is elke familie waar jij onderdeel van bent
Keilang ook alquote:Op zondag 23 juni 2024 21:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja maar dat is elke familie waar jij onderdeel van bent
Hoeveel jaar nu ?quote:
Ja, maar is dat een verrassing?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm
Dat zingt die Zeeuwse engnek toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zit ik ineens met jou in een oud strandhuis?
Straks, denk ik. Ik hou je op de hoogtequote:
Nee.quote:
Ja, dat weet ik toch niet allemaalquote:
13/14 jaar?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel jaar nu ?
Ik vraag dit steeds, maar dat komt omdat ik dementia XXL heb
Ja, denk idd al vanaf .. 2011 ?quote:
Wandelen in Duitsland met het Duitse origineel danquote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"En dan zitten we hier in het oude strandhuis ..."
[ afbeelding ]
Nee nee, geen amnesia. Amnosiaquote:Op zondag 23 juni 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk idd al vanaf .. 2011 ?![]()
Ik wil dan gewoon maar deaud of zo... lijkt mij helemaal niets
Asielpoes.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik maar gewoon een willekeurige voorbijganger ben die ooit is opgevangen in Foqueville
asielzoekerquote:Op zondag 23 juni 2024 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik maar gewoon een willekeurige voorbijganger ben die ooit is opgevangen in Foqueville
Dit maakt het niet beterquote:Op zondag 23 juni 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen in Duitsland met het Duitse origineel dan![]()
“Mit Kartoffel, Schnaps und Bockwurst”
Ohquote:
Klinkt ook in het Duits als een enorm zeiknummerquote:Op zondag 23 juni 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds in het asielzoekerscentrum?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Misschien wordt je wel door iemand geadopteerdquote:Op zondag 23 juni 2024 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Niet gekliktquote:Op zondag 23 juni 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt ook in het Duits als een enorm zeiknummer
Duitse vrouwen, Duitse trouw,quote:Op zondag 23 juni 2024 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, heb m'n eigen huisje.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds in het asielzoekerscentrum?
Wil jij hem?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel door iemand geadopteerd
quote:
*schuift brokjes naar Nattekatquote:Op zondag 23 juni 2024 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was best gezellig in de dierenwinkel.
Dat is wel beterquote:
Wie heeft ze gemaakt hier?quote:
Neuh, geen plek, tijd, ruimte en zin voorquote:
Dan stond er wel "Ik koop een nieuwe laptop, want ik ben een enorm rijke tata"quote:
Ik stoor me vooral aan m'n computer momenteel die echt keihard toe is aan vervanging.quote:
Hehehequote:
Amen. Dit dusquote:Op zondag 23 juni 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stoor me vooral aan m'n computer momenteel die echt keihard toe is aan vervanging.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift schoteltje melk naar bal
En jij bent hier verbaasd over?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm
Meer een observatiequote:
Hmm ja, dat kan wel eens een probleem zijnquote:Op zondag 23 juni 2024 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan stond er wel "Ik koop een nieuwe laptop, want ik ben een enorm rijke tata"
Dat is dus niet zo
quote:
Natte katten moeten worden afgedroogd.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij stoort je aan natte kat zijn computer ?
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:
Heerlie de peerliequote:
Ja nee okéquote:
weerdt*quote:
Ja nee misschienquote:
*haalt opgelucht adem in 1.64mquote:Op zondag 23 juni 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk?
Als je 1.65 m bent, dan kom ik je enkels doorknagen
Nee ja vooruitquote:
Ja, maar ik ga sowieso jouw enkels niet doorknagenquote:
Wel langer dan dat, maar ben ook weer niet echt lang voor een manquote:Op zondag 23 juni 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is seksismequote:Op zondag 23 juni 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga sowieso jouw enkels niet doorknagen
Dus ik zou jou ook shorty kunnen noemenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel langer dan dat, maar ben ook weer niet echt lang voor een man
Klopt, ben ik trots opquote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga sowieso jouw enkels niet doorknagen
Maar het is mijn verjaardag helemaal nietquote:Op zondag 23 juni 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus ik zou jou ook shorty kunnen noemen
Goed om te weten
Zucht.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:38 schreef UitStraling het volgende:
De kunst van oude warme melk drinken is eerst het vel langzaam stuk kauwen in je mond en dan wegspoelen met lauwe melk.
Geeft niet, shortyquote:Op zondag 23 juni 2024 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar het is mijn verjaardag helemaal niet
gelukkig, den ben ik veiligquote:Op zondag 23 juni 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij nietquote:Op zondag 23 juni 2024 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus ik zou jou ook shorty kunnen noemen
Goed om te weten
Lengthyquote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wil je me niet zo noemen, ik heet Bilal en anders ga ik je ook weer bij je naam noemen
Ja, dat zou ongepast zijn.quote:
quote:Symptoms of amnosia include erratic behavior, long- and short-term memory loss, the belief that you are a doctor or a bus driver, or being a total idiot. Amnosia can also cause loss of hair, which may make the victim look like an androgynous communist.
Ja, jij bent zeker weer heel lang?quote:
De Kolossus van de Drechtstedenquote:
All hail Call me Kevinquote:
@kwiwiquote:Op zondag 23 juni 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
4ebebeb, essn, crack. Zijn er hier ook vrouwen die niet in mijn binnenzak passen?
ik pas er niet in denk ikquote:Op zondag 23 juni 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
4ebebeb, essn, crack. Zijn er hier ook vrouwen die niet in mijn binnenzak passen?
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan noem je me maar McGrathquote:Op zondag 23 juni 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oke is goed Bilal
Maar goed ik zat ook te twijfelen over Bilal, want misschien vond je dat ook ongepast
@IJsdraakjequote:Op zondag 23 juni 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig.quote:
Hoe groot is bal?quote:
Basketbal-Amerikaan pls.quote:
Ok Gradquote:
172quote:Op zondag 23 juni 2024 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Hoe groot is bal?
[..]
Basketbal-Amerikaan pls.
Bilal is ook goed, want dat heb je net gezegDquote:
Ah, net te laatquote:
Ik ken er wel een paar.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dat vind je ongepastquote:Op zondag 23 juni 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bilal is ook goed, want dat heb je net gezegD
Nahquote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Hoe groot is bal?
[..]
Basketbal-Amerikaan pls.
Nee, ik twijfelde of jij het ongepast vondquote:
Kwiwi is langer.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij wel echt een reus inderdaad
Nee die is al bezet door @Bomenverzamelingquote:
Ik zie de negatieve connotatie nietquote:Op zondag 23 juni 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik twijfelde of jij het ongepast vond
Maar blijkbaar niet
Dat klinkt echt goor, op de een of andere manierquote:
Ik en de andere ukkies van het kleine damesras moeten hier even over nadenkenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maakte dus een onnodige generalisatie.
Sorry, wilde niet racistisch zijn.
valt wel mee, 1.75 ofzoietsquote:Op zondag 23 juni 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij bent zeker weer heel lang?
Nee, was ook een aanname van mijquote:
Oke, ja voor een man valt dat wel meequote:
Doddie, beheers je!quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef Dqod het volgende:
Jonge, mijn enorme jetsers slaan je al nokkie en anders m'n buik wel :$
Moet je dan aan venusheuvels denken?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt echt goor, op de een of andere manier![]()
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef Dqod het volgende:
In Vught denken ze hier wat anders over.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo heet ik gewoon niet, maar ik vind Mo en Mootje altijd wel aandoenlijk klinken eigenlijk
Hond is ook uitgeteld, de hele dag al. Normaal zo'n spring-in-het-veldquote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
De katten hebben vandaag de hele dag als een pudding op 1 plek gelegen. Arme beestjes.
Dochter daarentegen, heeft met 2 vuisten vol fruit rondgerend en alles vies gemaakt.
hmquote:Op zondag 23 juni 2024 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo heet ik gewoon niet, maar ik vind Mo en Mootje altijd wel aandoenlijk klinken eigenlijk
Nu word je wild dusquote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef Dqod het volgende:
ik voel mij soms een ukkie op werk..quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was ook een aanname van mij
[..]
Oke, ja voor een man valt dat wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De waarheid is onbeheersbaarquote:
Koel plekje in huis waar hij kan schuilen?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hond is ook uitgeteld, de hele dag al. Normaal zo'n spring-in-het-veld
Dat komt omdat ik al zo lang naar de plee moet, maar niks probeer te missenquote:
zo'n koelmat?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koel plekje in huis waar hij kan schuilen?
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik weet dat vrij weinig die mening hier delen
Gewoon mobiel meequote:Op zondag 23 juni 2024 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik al zo lang naar de plee moet, maar niks probeer te missen
z'n koelmat doet goed z'n werkquote:Op zondag 23 juni 2024 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koel plekje in huis waar hij kan schuilen?
Ehm.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef Dqod het volgende:
OOOOH FLOWER OF SCOOOOTLANDquote:Op zondag 23 juni 2024 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik al zo lang naar de plee moet, maar niks probeer te missen
Geen idee hoe goed die werken.quote:
Vooruit dan maarquote:
Vind altijd dat je als ouder een beetje gefaald heb als je de naam van je kind roept, en er kijken er 6 om.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
vind het altijd lullig voor de mo's dat ze zo een niet originele naam hebben
Ach ja, denk niet dat ze er zo erg mee zitten eigenlijk. Mijn achternaam is ook zo'n veel voorkomende Nederlandse achternaamquote:Op zondag 23 juni 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
Aan eten natuurlijkquote:Op zondag 23 juni 2024 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap niet waar het je anders aan doet denken
Inb4 je halve kont staat open.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
z'n koelmat doet goed z'n werk
Verder kon 't beter, maar alles staat open nu
Leon, Ivan, Ali, Danny, Mo, Roy en Terrance zijn vooral criminele namen.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
Vreetheuvels, bergen vol met voerquote:
ja maar blijkbaar traditie dat de oudste zoon mo wordt genoemdquote:Op zondag 23 juni 2024 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind altijd dat je als ouder een beetje gefaald heb als je de naam van je kind roept, en er kijken er 6 om.
jansen?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ach ja, denk niet dat ze er zo erg mee zitten eigenlijk. Mijn achternaam is ook zo'n veel voorkomende Nederlandse achternaam
Nee, maar het woord heuvels sowieso.quote:
het KAN, het moet nietquote:Op zondag 23 juni 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh leuk, het is bijna 10 uur
Kan ik zo weer naar bed
quote:
Bilal Mo Jansenquote:
Ik heb alleen mezelf ermee als ik super laat naar bed gaquote:
Eh, kerel heeft ook dezelfde naam als z'n pa en opa.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar blijkbaar traditie dat de oudste zoon mo wordt genoemd
Lolwutquote:
Ja maar het is naar de profeet en niet naar opaquote:Op zondag 23 juni 2024 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, kerel heeft ook dezelfde naam als z'n pa en opa.
Of je krijgt ditquote:Op zondag 23 juni 2024 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leon, Ivan, Ali, Danny, Mo, Roy en Terrance zijn vooral criminele namen.
quote:Steven (38) en Melissa Van Gansbeke (37) hebben samen twaalf kinderen: Giovanny (18), Lorenzo (17), Chyna (16), Chelsey (14), Layla (12), Ilyano (11), Angelo (8), Sandro (7), Lyandro (6), Kaeyo (4), Elenah (3) en Shenley (3 maanden).
https://www.bd.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut
Fuck mobiel hoor
Normaal had ik nu al een fabeltastisch gifje als reactie geplaatst omdat ik me anders wat minder goed kan uiten
Ik haat jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mwah, profeet of discipel, zelfde principe.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het is naar de profeet en niet naar opa
Bilal Jansen.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ach ja, denk niet dat ze er zo erg mee zitten eigenlijk. Mijn achternaam is ook zo'n veel voorkomende Nederlandse achternaam
heeft toch niets met jou vriend of zijn opa te makenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, profeet of discipel, zelfde principe.
Dank je voor op ophelderingquote:
Zoals voorspeld door iemand met vooruitziende blikquote:Op zondag 23 juni 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh leuk, het is bijna 10 uur
Kan ik zo weer naar bed
Wesley, Desley (ja echtquote:Op zondag 23 juni 2024 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leon, Ivan, Ali, Danny, Mo, Roy en Terrance zijn vooral criminele namen.
Eh, het is een naam uit de bijbel, dus zelfde principe?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft toch niets met jou vriend of zijn opa te maken
oh, die zooiquote:Op zondag 23 juni 2024 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan is TAYTAYGODIN!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mits dezelfde cupmaatquote:Op zondag 23 juni 2024 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Zal ik mijn bh op het podium gooien?
Wat is dit nou weer voor een debiele vergelijking?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, profeet of discipel, zelfde principe.
Serieus? Welke ?quote:
ah ja weet niet hoe ze hetenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, het is een naam uit de bijbel, dus zelfde principe?
Ja, is al besprokenquote:
quote:
quote:
oh heeft dat zo'n smerige lading?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar het woord heuvels sowieso.
Ik ga kerel niet doxxen nee.quote:
de Vries?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
[..]
oh heeft dat zo'n smerige lading?
Even de zalm crimpenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
We zaten vanmiddag te vissen in zo’n visvijver waar je hengels huurt.
Naast ons zat een vage gast met een rare grijns en een olijk hoedje op.
Als die een vis ving, dan sloeg die hem met een hamer gelijk morsdood.
Die laat je niet op de kinderen passen zeg maar.![]()
Die is volgens mij ook wat IQ-puntjes kwijtgeraakt toen die bij de bevalling over de straatstenen stuiterdequote:
Compleet gestoorde reactie ook.. maar goedquote:
Nee, ik ben raar.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
[..]
oh heeft dat zo'n smerige lading?
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut
Fuck mobiel hoor
Normaal had ik nu al een fabeltastisch gifje als reactie geplaatst omdat ik me anders wat minder goed kan uiten
ja zie je maar dat die al gestoord was toen die schietend de tram in kwamquote:Op zondag 23 juni 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Compleet gestoorde reactie ook.. maar goed
Vanaf de Dom... The fuck.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is volgens mij ook wat IQ-puntjes kwijtgeraakt toen die bij de bevalling over de straatstenen stuiterde
Jaquote:Op zondag 23 juni 2024 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Zal ik mijn bh op het podium gooien?
Oh nee joh. Heb er weinig verstand van verder.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@:Ama is daar recent veel mee bezig geweest.
Wanneer ik de centen er voor heb, kom ik je even interviewen voor tips en adviesquote:Op zondag 23 juni 2024 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee joh. Heb er weinig verstand van verder.Ben gewoon happy met die ik had gekocht haha.
Haha oké.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik de centen er voor heb, kom ik je even interviewen voor tips en advies
Wat een toppertje.quote:Strafblad
Eerdere feiten
Er is geen zekerheid of Tanis veroordeeld is voor de lichtere feiten die in de media aan hem toegeschreven werden. In 2011 heeft hij zijn aversie tegen de democratie uitgesproken voor de camera van GeenStijlTV en de verslaggeefster meermaals voor hoer en slet uitgemaakt omdat hij niet te spreken was over haar manier van kleden. Overige feiten waarover is gesproken, betreffen een inbraak in een vrachtwagen in 2012, winkeldiefstal in 2014 en in datzelfde jaar ook het bespugen van een politieagent en rijden onder invloed. In 2016 zou hij zijn cel vernield hebben, nadat hij was gearresteerd voor het ingooien van een ruit. In 2017 zou Tanis ook een verslaggever van GeenStijlTV hebben aangevallen.
Schieten op een flat (2013)
In 2013 schoot Tanis met een pistool op een flat in de wijk Kanaleneiland in Utrecht, zonder daarbij iemand te raken. Voor dat laatste feit is hij echter niet veroordeeld tot poging tot doodslag, zoals in de media gemeld werd, maar veroordeeld voor verboden wapenbezit. De rechter legde hem 150 dagen gevangenisstraf op, waarvan 49 voorwaardelijk.
Verkrachting (2017)
In juli 2017 heeft Tanis in Utrecht een vrouw verkracht. Op 25 augustus 2017 werd hij voor dit feit in voorlopige hechtenis gezet. Op zijn verzoek schorstte de Rechtbank Midden-Nederland op 21 september 2017 zijn hechtenis onder voorwaarden en kwam hij op vrije voeten. Op 4 januari 2019 werd de hechtenis hervat nadat Tanis zich niet aan de voorwaarden bleek te houden, waaronder het meewerken aan een persoonlijkheidsonderzoek en een rapport van de reclassering. Tanis werd op dat moment weer in de cel gezet, maar verzocht vrijwel direct weer om schorsing onder de belofte dat hij zich nu wel aan de voorwaarden zou gaan houden.
Dit laatste verzoek werd op 22 januari 2019 door de rechtbank afgewezen, maar het Gerechtshof Arnhem-Leeuwarden wees het verzoek per 1 maart 2019 in hoger beroep alsnog toe. Per die datum kwam Tanis dan ook weer op vrije voeten. Op 4 maart 2019 was er een regiezitting bij de rechtbank, waarop de voortgang van het onderzoek naar de persoonlijkheid van Tanis werd besproken, echter er werd niet meer op de voorlopige hechtenis ingegaan na het arrest van het Gerechtshof. Hij is later op 27 mei 2020 schuldig bevonden door de rechtbank. Omdat Tanis al een levenslange celstraf uit zou moeten zitten (vanwege de aanslag), heeft hij geen aanvullende straf gekregen.[4]
Fietsendiefstal en inbraak (2018)
Op diezelfde 4 maart 2019 stond Tanis voor de politierechter omdat hij werd verdacht van fietsendiefstal op 15 oktober 2018. Hij werd diezelfde dag veroordeeld tot twee weken gevangenisstraf, waarvan één voorwaardelijk. Een dag later werd hij door de politierechter veroordeeld tot vier maanden cel voor een inbraak op 13 september 2018 in Utrecht. In beide zaken zijn de uitspraken op 18 maart 2019 nog niet onherroepelijk.
ja nu wel levenslang toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een toppertje.
Gelukkig voor hem geloven wij voor sommige mensen ook nog in 6de kansen.
Ik heet Bilal, geen Patrickquote:Op zondag 23 juni 2024 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd ofzo? :
nouuuu zal wel afgewezen worden toch ?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met kans om na 25 jaar gratie aan te vragen.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een toppertje.
Met de kansloze beroepslosers die wij rechters noemen, verbaast niks mij meer.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouuuu zal wel afgewezen worden toch ?![]()
Heeft die niet ook tbs?
nou gratie komt niet van de rechter maar minister van justitie toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de kansloze beroepslosers die wij rechters noemen, verbaast niks mij meer.
Ik zeg wel eens essie pessie heuvelsessiequote:Op zondag 23 juni 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt echt goor, op de een of andere manier![]()
Had allang uitgezet moeten worden dat tuigquote:Op zondag 23 juni 2024 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een toppertje.
Van de koningquote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gratie komt niet van de rechter maar minister van justitie toch?
En rechter kan de minister terugroepen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gratie komt niet van de rechter maar minister van justitie toch?
Heuvelsessie klinkt ook foutquote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens essie pessie heuvelsessie
Moet je maar tegen paps zeggen dat die dat niet moet doenquote:
nou ja zegquote:Op zondag 23 juni 2024 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de kansloze beroepslosers die wij rechters noemen, verbaast niks mij meer.
Watquote:Op zondag 23 juni 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volkorenboterham met kaas en pindakaas
Want ja.. waarom niet
Oh ja en een liter kamillethee
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want ja.. waarom niet
quote:
quote:
quote:
Vreemde avondsnack welquote:Op zondag 23 juni 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want ja.. waarom niet
Ja, ik kan wel aan de chips, maar dat leek mij niet zo gezondquote:
Maar wel lekkerderquote:Op zondag 23 juni 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel aan de chips, maar dat leek mij niet zo gezond
Joejoequote:
Gezond is voor burgers.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel aan de chips, maar dat leek mij niet zo gezond
Ja, maar niet alles in het leven hoeft lekkerder te zijnquote:
Haal die kaas en kamillethee eens uit je dieet johquote:Op zondag 23 juni 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want ja.. waarom niet
Ja eh.. dat ben ik toch ook?quote:
Burgers zijn niet zo gezondquote:
is my lefuh bepaaljijmnietquote:Op zondag 23 juni 2024 22:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haal die kaas en kamillethee eens uit je dieet joh
Special ben ik wel.quote:
Vreemd eigenlijk als achtervoegsel, kaas.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want ja.. waarom niet
Nou, het is maar goed dat ik het alweer achter de kiezen hebquote:Op zondag 23 juni 2024 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk als achtervoegsel, kaas.
Pindakaas, hoofdkaas, leverkaas, tenenkaas.
Dat gaat te vurrrquote:Op zondag 23 juni 2024 22:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haal die kaas en kamillethee eens uit je dieet joh
Pindaboter zou het moeten heten.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk als achtervoegsel, kaas.
Pindakaas, hoofdkaas, leverkaas, tenenkaas.
BAASBLOKJESquote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gaat te vurrr
Kaas
Volkoren/speltbrood met kaas, tomaatjes en kwamkwammer
Mocht niet omdat boter een beschermde naam was toen, toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pindaboter zou het moeten heten.
Dat is ook wat het is.
Rijke tata met je kaas zeg.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gaat te vurrr
Kaas
Volkoren/speltbrood met kaas, tomaatjes en kwamkwammer
Oh dat weet ik niet?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mocht niet omdat boter een beschermde naam was toen, toch?
Ik hou het wel bij texels skuumkoppequote:Op zondag 23 juni 2024 22:19 schreef Dqod het volgende:
Die thee is wel een goed idee. Donders lekkere Texelse duindoorncranberrythee
Of pindaprut.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pindaboter zou het moeten heten.
Dat is ook wat het is.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mocht niet omdat boter een beschermde naam was toen, toch?
quote:In het Engels heet pindakaas peanut butter, letterlijk vertaald "pindaboter". Ook in veel andere talen is er sprake van een samenstelling van het woord voor "pinda" en "boter" of "crčme", zoals het Franse woord beurre de cacahučtes, het Zweedse woord jordnötssmör en het Afrikaanse woord grondboontjiebotter. Alleen in het Nederlands wordt het woord "kaas" gebruikt.
Een mogelijke verklaring voor de oorsprong van de term "pindakaas" luidt dat het een 18e-eeuwse verduitsing kan zijn geweest van een Surinaams gerecht, pindadokun. C.L. Schumann vertaalde namelijk in zijn handgeschreven Neger-Englisches Wörterbuch uit 1783 "pinda-dokunnu" als "Pinda-Käse". Pindadokun heeft weliswaar een andere samenstelling dan de latere, smeerbare, pindakaas. Het ging om een blokvormige massa gestampte pinda's, waarvan, net als bij kaas, plakken werden afgesneden.[5] In 1872 werd het woord pindakaas gebruikt in de uitvoerstatistieken, zoals afgedrukt in drie Surinaamse kranten. Aangezien meer bepaald wordt gesproken van "4 flesschen pindakaas" zal dit een smeerbare vorm zijn geweest.[6][7][8]
Heb je 't gehad?quote:
quote:
quote:Alleen roomboter mocht boter heten, andere botersoorten hadden de naam margarine. Toen moest er dus een andere naam bedacht worden. De naam pindakaas werd gekozen, omdat pindaboter werd vergeleken met leverkaas. Dat is ook broodbeleg waar helemaal geen kaas in zit, maar wel kaas in de naam heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |