Om de groep te winnen moet NL winnen van Oostenrijk én met een beter doelsaldo dan Frankrijk van Polen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:34 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Win liever de groep.
Ontwijk je Spanje/Duitsland in een mogelijke halve finale.
Nu lijkt het een beetje op:
P1: L16: Turkije/Portugal - QF: Roemenie/Belgie - SF: Italie/Engeland
P2: L16: Belgie/Roemenie - QF: Portugal/Turkije - SF: Duitsland/Spanje
Zal na dit weekend wel wat duidelijker worden wat een betere positie is, maar beetje om het even nu op de halve finale na. Als Belgie en Portugal gewoon eerste worden, dan is iets als:
P1: L16: Turkije- QF: Belgie - SF: Italie/Engeland
P2: L16: Roemenie - QF: Portugal- SF: Duitsland/Spanje
Maakt eigenlijk allemaal niet zoveel uit. Maar als Belgie het vandaag verpest en Portugal wint gewoon, dan wordt ik echt liever eerste.
P1: L16: Turkije- QF: Roemenie - SF: Italie/Engeland
Das knap, gezien D2 tegen E2 speelt en Turkije in groep F zit.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:59 schreef asco het volgende:
Nederland wordt 2e en gaat daarna spelen tegen Turkije.
U hoorde het hier voor het eerst.
3-0 voor Frankrijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT aangepast en Polen-Frankrijk moet ook besproken worden in dit topic, al hoewel het er niet veel zal over gaan
Depay gewoon lekker banken als het morgen weer niet loopt, ben onderhand wel weer klaar met die gast.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel voor Nederland (en mogelijk een nipte winst als alles mee zit), maar onvoldoende voor een eerste plek in de poule. 2E wordt denk ik Roemenië op basis van wat ik gezien heb van die wedstrijden. België zal alles op alles zetten om met een flinke uitslag 1e te worden in poule E.
Polen is uitgeschakeld. Als het bij Frankrijk begint te lopen kan dat zomaar 4-0 worden. Ik zie Nederland niet met zulke cijfers van Oostenrijk winnen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gepakte kaarten kunnen ook nog wel belangrijk gaan worden. Als Nederland en Frankrijk op een gelijk doelsaldo eindigen en op een gelijk aantal gescoorde goals dan wordt de groepswinnaar bepaald door het Fair-Play klassement. Daarin staat het op dit moment ook nog gelijk tussen Nederland en Frankrijk. Mocht dat dus ook geen uitsluitsel bieden dan gaat Frankrijk door vanwege de hogere positie op de wereldranglijst.
Waarom moet dat in dit topic? Van wie? Geef alle wedstrijden een eigen topic.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
TT aangepast en Polen-Frankrijk moet ook besproken worden in dit topic, al hoewel het er niet veel zal over gaan
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk zie ik Gernot in levende lijve. (En scoort hij weer zodat ik kan zeggen DAAR was IK bij
Geen paniek. Geen paniek.quote:
België heeft op een dusdanige intensiteit al twee wedstrijden gespeeld dat ze vooral moeten uitkijken niet voor aanstaand weekend al uitgeput te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een gelijkspel voor Nederland (en mogelijk een nipte winst als alles mee zit), maar onvoldoende voor een eerste plek in de poule. 2E wordt denk ik Roemenië op basis van wat ik gezien heb van die wedstrijden. België zal alles op alles zetten om met een flinke uitslag 1e te worden in poule E.
Belgen hebben een lachwekkende achterhoede. Die mogen weer van geluk spreken dat ze in een poule zitten met de lamme, de blinde en de stomme.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
België heeft op een dusdanige intensiteit al twee wedstrijden gespeeld dat ze vooral moeten uitkijken niet voor aanstaand weekend al uitgeput te zijn.
Helaas makker.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen paniek. Geen paniek.
Volgt bij Feyenoord ook een op hem gemaakt programma.![]()
Alleen voor de hele grote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |