abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2024 @ 13:32:19 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_214020998
Nieuwe liefde voor Sylvie Meijs

Het was even stil rondom het liefdesleven van Sylvie Meis, maar inmiddels is de presentatrice gespot met een Duitse loodgieter, zo meldt het Duitse blad Bild.

Volgens het blad zou Sylvie een relatie hebben met met de Duitse loodgieter Patrick Gruhn. Patrick is de zoon van de overleden Duitse putjesschepper Rolf Eden.

Moedervlek

De geruchten begonnen nadat Gruhn een foto op zijn Instagram deelde. Op de foto is de blote schouder van een vrouw te zien, met een moedervlek die opvallend veel lijkt op een moedervlek die Sylvie Meis heeft. De Duitse media namen deze overeenkomst snel over, en ook fans en volgers hebben de link snel gelegd. Er is echter nog geen officiële bevestiging gekomen vanuit Sylvie of Patrick.

Gescheiden

Hoewel de geruchtenmolen in volle gang is gezet, is Sylvie pas afgelopen week gescheiden van haar ex-man Niclas Castello. Sylvie en Niclas waren afgelopen maandag samen bij de rechtbank in Hamburg. Volgens Bild waren de ex-geliefdes daar om hun scheiding af te wikkelen. Na slechts een halfuur stonden Sylvie en Niclas weer buiten, maar ze namen nog geen afscheid van elkaar. Ze besloten een hapje te gaan eten om hun scheiding te ‘vieren’.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, dit moet dan toch wel eindelijk die ware liefde zijn, want voor het geld doet ze het deze keer niet, wat jullie?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_214021003
Ik mag haar niet.
Eens kijken
pi_214021011
Hoop voor haar dat ie een lekkere pik heeft.
Eens kijken
pi_214021036
Die heeft over 2 maanden weer een ander
pi_214021040
Probeer het nog maar een keer Sylvie, voordat je te oud wordt en geen miljonair je nog wilt.
pi_214021041
Het is een Duitser dus dat is sowieso een goede keus van haar.
  zondag 23 juni 2024 @ 13:42:22 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214021067
Lekker boeiend.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zondag 23 juni 2024 @ 13:51:03 #8
138438 crew  Pizzakoppo
pi_214021135
Dit is te belangrijk nieuws.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')