SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Omdat het kutweer was.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten al bij jou
En waarom had je de korte broeken weer terug gedaan
Het was op een paar koude dagen na gewoon korte broeken temperatuurquote:
Voor je het weet is het om 1600 donkerquote:Op zondag 23 juni 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
De avonden blijven nog lang maar morgen gaat het eerste minuutje eraf @:dr_flash
Niet als je moet werken op kantoorquote:Op zondag 23 juni 2024 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was op een paar koude dagen na gewoon korte broeken temperatuur
Huh waar ben je dan?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een rampnacht. Niet alleen bloedheet maar ook nog herrie makende tokkies. Dit gaat we niet meer doen.
Nee dit betekent dat je je hebt aangepast hier.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt continu honger
Is dit het 2x harder aankomen dud0r?
Bij 30 graden ga ik gewoon in korte broek naar kantoor hoor.quote:
Ohquote:Op zondag 23 juni 2024 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dit betekent dat je je hebt aangepast hier.
Jaquote:Op zondag 23 juni 2024 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan staat de altijd gezellige kerstboom weer
Geen idee ik heb altijd hongerquote:Op zondag 23 juni 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt continu honger
Is dit het 2x harder aankomen dud0r?
Naar kantoor kan het wel. Naar klanten toe nietquote:Op zondag 23 juni 2024 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij 30 graden ga ik gewoon in korte broek naar kantoor hoor.
Wat ga je precies niet weer doen?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een rampnacht. Niet alleen bloedheet maar ook nog herrie makende tokkies. Dit gaat we niet meer doen.
Ik kan gewoon met slippers naar kantoor in theoriequote:Op zondag 23 juni 2024 09:59 schreef dud0r het volgende:
Naar kantoor kan het wel. Naar klanten toe niet
Geen afspraken inplannen bij die temperaturen. Of alleen via Teams.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
[..]
Geen idee ik heb altijd honger
[..]
Naar kantoor kan het wel. Naar klanten toe niet
Ieuwliedepeelie slippersquote:Op zondag 23 juni 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan gewoon met slippers naar kantoor in theorie
Ja dat is helaas 95% van de tijd geen optiequote:Op zondag 23 juni 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen afspraken inplannen bij die temperaturen. Of alleen via Teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |