![Albanie-vs-Spanje.jpg]()
![.thumb.Kroatie-vs-Italie.jpg]()
![b77168b1e2.png]()
5 leuke feitjes over Albanië - Spanje
1. Spanje gaat dit winnen: Spanje heeft alle acht eerdere ontmoetingen met Albanië gewonnen, waarbij ze 31 keer scoorden en slechts drie doelpunten tegen kregen.
2. Albanië scoort en dan verliezen ze: Albanië heeft in beide voorgaande wedstrijden van het toernooi als eerste gescoord, maar geen van beide gewonnen (1 gelijkspel, 1 verlies). Geen enkel team heeft ooit drie opeenvolgende EK-wedstrijden geopend met een doelpunt zonder er een te winnen.
3. Spaanse Perfectie: Spanje probeert voor de tweede keer in de geschiedenis alle groepswedstrijden in een EK te winnen. Dit deden ze eerder in 2008, toen ze het toernooi uiteindelijk ook wonnen.
4. Pedri's Record: Als Pedri speelt, zal hij een nieuw record vestigen voor de meeste optredens in grote toernooien (WK/EK) door een Europese speler van 21 jaar of jonger, waarbij hij Cristiano Ronaldo zal overtreffen (momenteel gelijk op 12 wedstrijden).
5. Klaus Gjasula is een bijzondere vent: laus Gjasula is de eerste speler in de geschiedenis van het EK en WK die als invaller zowel een doelpunt als een eigen doelpunt scoorde in dezelfde wedstrijd.
Zie voor een uitgebreide voorbeschouwing onze vrienden van: https://theanalyst.com/eu(...)-2024-match-preview/
5 leuke feitjes over Kroatië - Italië
1. Kroatië verliest NOOIT van Italië Sinds hun onafhankelijkheid in de vroege jaren '90 heeft Kroatië geen enkele van hun acht ontmoetingen met Italië verloren (3 overwinningen, 5 gelijke spelen).
2. Vul 1-1 in bij je poeltje! De laatste drie ontmoetingen tussen Kroatië en Italië zijn allemaal geëindigd in een 1-1 gelijkspel.
3. Italië verliest hun laatste groepswedstrijd bijna nooit.Sinds de groepsfase werd geïntroduceerd in 1980, heeft Italië slechts één van hun negen laatste groepswedstrijden in het EK verloren (6 overwinningen, 2 gelijke spelen).
4. Italië verliest dit vast nietItalië heeft nog nooit twee opeenvolgende wedstrijden verloren in een Europees Kampioenschap.
5. Snelste tegengoal ooitItalië moest het snelste doelpunt ooit in een Europees Kampioenschap toestaan in hun eerste groepswedstrijd, gescoord door Nedim Bajrami van Albanië.
zie ook onze vrienden van Opta! https://theanalyst.com/eu(...)-2024-match-preview/ En ik heb met Dombo afgesproken dat hij ook een feitje mag toevoegen, hier is hij:
Alle teams zullen erop gebrand zijn om een sterke indruk achter te laten.
Albanië - Spanje wordt gespeeld in de Merkur Spiel-Arena!
![Merkur-Spiel-Arena.jpg]()
De ArenA ziet er nog minder zielloos uit.
En het weer wordt:
SPOILER: weer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kroatië - Italië wordt gespeeld in de Red Bull Arena Leipzig
![800px-Red_Bull_arena%2C_Leipzig_von_oben_Zentralstadion.jpg]()
En het weer wordt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLLPOLLPOLL
Wat een leuke feitjes!
En gereekst.
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 23-06-2024 04:19:15 ]
What can change the nature of a man?
De Albanese aanvaller Mirlind Daku is door de UEFA voor twee wedstrijden geschorst. Hij zong na afloop van het 2-2 gelijkspel tegen Kroatië beledigende teksten over Servië en Noord-Macedonië. Ook krijgt de Albanese voetbalbond een boete van bijna 50.000 euro.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 23 juni 2024 16:32 schreef vaarsuvius het volgende:De Albanese aanvaller Mirlind Daku is door de UEFA voor twee wedstrijden geschorst. Hij zong na afloop van het 2-2 gelijkspel tegen Kroatië beledigende teksten over Servië en Noord-Macedonië. Ook krijgt de Albanese voetbalbond een boete van bijna 50.000 euro.
BALKANNED
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ff door die warme werkdag heen zien te komen straks en daarna genieten (nu eerst nog ff slapen)
Ik zie de Kroaten wel sneaky winnen van Italië
0-1
"You can call me Susan if it makes you happy"
Punt is genoeg voor de Italianen om tweede te worden, dus dat zal het dan ook wel worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Lach me een bult als Italië weer klop krijgt.
Hup Spanje en Italië, heb het wel een beetje gehad met die ongeciviliseerde karpatenkoppen van de Balkan.
ik hoop dat ze allemaal 3de / 4de in de poule worden dan kunnen ze weer terug naar huis en daar verder rellen
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
quote:
De Kroaten hebben tot nu toe wel erg teleurstellend gespeeld.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”