Op de website van UEFA valt het nog mee.quote:Op zondag 23 juni 2024 01:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Soms komen er nog wel eens tickets vrij op de site van de UEFA. Daar zullen ze het goedkoopst zijn.
Voor sommige wedstrijden zag ik nog wel eens goedkoopste kaartjes verschijnen van 30 euro, maar meestal kwamen kaarten vrij voor 250 euro of 400 euro.. en vanaf de achtste finales zal het ook wel weer duurder worden
Op andere sites betaal je minimaal het dubbele
Bij de KNVB zijn die kaarten al lang en breed vergeven, maanden geleden was inderdaad de loting en daarvoor heb je ook een KNVB clubcard nodigquote:Op zondag 23 juni 2024 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
Waar kun je EK tickets bestellen voor de 1/8 en verder? Op de KNVB site vind ik niks.
Op deze site maar dat is geen officieel kanaal zoals ik het lees..
Kosten die krengen ¤250- minimaal per stuk?
Wachtrijen zijn niet zo langquote:Op zondag 23 juni 2024 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op de website van UEFA valt het nog mee.
Alleen werken ze daar met wachtrijen..
Maar hoe kunnen kaarten al verkocht zijn voor de knockout wedstrijden?quote:Op zondag 23 juni 2024 14:35 schreef Silenus het volgende:
Een andere (veilige) manier is er ook niet echt. De kaarten verschijnen in je app vanaf 3 uur voor de wedstrijd ofzo, ik was afgelopen vrijdag bij Slowakije - Oekraïne en pas vlak voor de ingangen doken allerlei types op die om kaarten vroegen. En dat waren dan wel wat vage lui, ze zagen er iig niet uit alsof ze zelf graag naar de wedstrijd wilden.
Uiteindelijk ben je ook gewoon zeker 8 maanden te laat als je deze vraag nu pas stelt.
Je kon je gewoon vooraf al inschrijven voor die wedstrijden t/m de finale, als Nederland dan die ronde(s) haalt hoef je alleen nog maar af te rekenen.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ma
[..]
Maar hoe kunnen kaarten al verkocht zijn voor de knockout wedstrijden?
Maar moeten mensen zich dan voor meerdere opties inschrijven aangezien je niet van te voren weet via welke route een land de knock out fase haalt (1ste of 3de in de poule etc)quote:Op zondag 23 juni 2024 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kon je gewoon vooraf al inschrijven voor die wedstrijden t/m de finale, als Nederland dan die ronde(s) haalt hoef je alleen nog maar af te rekenen.
Nee, je schrijft je gewoon blind in voor een rondequote:Op zondag 23 juni 2024 19:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar moeten mensen zich dan voor meerdere opties inschrijven aangezien je niet van te voren weet via welke route een land de knock out fase haalt (1ste of 3de in de poule etc)
Je hebt kaarten via een land (dus omdat je als Oranje-supporter geregistreerd bent) en neutrale kaarten. Die neutrale kaarten had je eind 2023 moeten bestellen. Dat is gewoon inschrijven op wedstrijden die je kan en dan een beetje geluk hebben, maar de stadions zijn dus allemaal al een half jaar lang uitverkocht.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar moeten mensen zich dan voor meerdere opties inschrijven aangezien je niet van te voren weet via welke route een land de knock out fase haalt (1ste of 3de in de poule etc)
Kwam er bij Oranje juist makkelijk tussen. Nog nooit naar een Oranjewedstrijd gegaan, jaar geleden lid geworden en hadden ons voor de drie groepswedstrijden ingeschreven en voor alle drie de wedstrijden ingeloot. Die maat was het helaas ontgaan dat je je ook voor de volgende rondes al kon inschrijven, maar ik hoorde om me heen soortgelijke verhalen.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hebt kaarten via een land (dus omdat je als Oranje-supporter geregistreerd bent) en neutrale kaarten. Die neutrale kaarten had je eind 2023 moeten bestellen. Dat is gewoon inschrijven op wedstrijden die je kan en dan een beetje geluk hebben, maar de stadions zijn dus allemaal al een half jaar lang uitverkocht.
Voor Oranje-supporters begint de kaartverkoop dan waarschijnlijk woensdagochtend, dat zijn dan 10.000 kaarten ofzo. Daar kom je niet tussen als je niet al jarenlang gaat.
Dus boek maar vast een hotel met gratis annuleren in één van de mogelijke speelsteden en geniet gewoon van de sfeer, dat is het beste wat je nu nog kunt bereiken.
Ik doe alleen alle thuismatches en heb voor ELKE match op EK 1 kaart incl. finale. Makkelijk idd! Elke match cat 1 behalve finale dan cat 3 (als we erin komen).quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je moet je gewoon echt 100% aanmelden bij OnsOranje. Had voor deze zomer nog nooit geen wedstrijd bezocht van Oranje, heb gewoon in december gereageerd op wat potten (met 0 Oranjepunten, of hoe ze dat ook moge noemen) en ben alleen uitgeloot voor de wedstrijd tegen Frankrijk, voor de rest tot dusver voor alles kaartjes kunnen kopen zelfs de kwartfinale.
Als je nu straks op die Card ook nog een wedstrijden van Oranje gaat bezoeken moet dat bijna een freepass zijn om zo'n toernooi bij te kunnen wonen. ( zeker als je er even een lekker weekendje Boedapest van gaat maken bij een uitwedstrijd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |