ja ..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Of het idd succesvol is zien we komend weekend wel
wtf ... das erger dan Alonso inruilen ... voor .. Beterschap en hoop dat het nu goed komt...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:36 schreef WillemsJ het volgende:
Hey jongens, kleine update ivm mijn schouder/hand... mijn hand (2 vingers) bleken geen bloed te krijgen en waren aan het afsterven. Maar gelukkig ben ik snel naar de spoedeisende hulp gegaan en ben meteen afgevoerd naar het ziekenhuis. Had geen gevoel meer in mijn vingers en heb een spoedoperatie ondergaan! Met succes, nu weer helaas bij af met revalideren.
Oja, heb Alonso gewisseld voor Osama Bin Russell.
Tot snel!
Holy shit johquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:36 schreef WillemsJ het volgende:
Hey jongens, kleine update ivm mijn schouder/hand... mijn hand (2 vingers) bleken geen bloed te krijgen en waren aan het afsterven. Maar gelukkig ben ik snel naar de spoedeisende hulp gegaan en ben meteen afgevoerd naar het ziekenhuis. Had geen gevoel meer in mijn vingers en heb een spoedoperatie ondergaan! Met succes, nu weer helaas bij af met revalideren.
Tot snel!
Alonfonsi is een goedzak dus komt altijd goed ,..quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Holy shit joh![]()
![]()
Gaat het helemaal goedkomen?
Met je hand dus, niet met Alonso
Oei. Nou hopen dat het vanaf nu snel beter zal gaan danquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:36 schreef WillemsJ het volgende:
Tot snel!
quote:Op maandag 10 juni 2024 06:46 schreef D. het volgende:
Punten!
1 D. 3663
2 WillemsJ 3317
3 pullup 3256
4 DerRabbit 3144
5 Zorro 3086
6 Sabata 3034
7 Sally 3028
8 engine 2985
9 oma-Nijn 2889
10 aloa 2688
11 chufi 2644
12 Prisha 2615
Damn! Sterkte!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:36 schreef WillemsJ het volgende:
Tot snel!
Wat had je gewisseld?quote:
Die ene haas die er nu goed voorstaat heb ik gewisseld voor degene die het beroerd doetquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Die beroerde is al uitgeschakeld, dus wellicht nog vroeg, maar al te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |