Heerlijke avatar heb je!quote:
Een smeuge paddenstoel; met een nationalistisch sausje, licht flapperend, sporen in de windquote:
Wat wil je nog meer Neerlands trots in een klein schattig spoortje.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een smeuge paddenstoel; met een nationalistisch sausje, licht flapperend, sporen in de wind
Yihaa!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer Neerlands trots in een klein schattig spoortje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Excellent choice.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:30 schreef Shii het volgende:
Ik moest even wennen aan deze zanger, maar echt een hele gave live uitvoering. Even door een minuut ballet heen, maar dan die bassline.![]()
Deze is wel heerlijk...Welcome to the pleasure dome!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:30 schreef Shii het volgende:
Ik moest even wennen aan deze zanger, maar echt een hele gave live uitvoering. Even door een minuut ballet heen, maar dan die bassline.![]()
Heerlijk!quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk!
< Klappert ritmisch tegen je spoorflappers
Waarom lijkt hij toch elke keer zo op Patrick Swayzeequote:
Wat een fijne avondquote:
Begnadigt zangeresquote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een fijne avond![]()
< Heeft een zwak voor Miley! ( en niet qua uiterlijk )
Ik zie het niet, misschien heel in de verte ergens.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:43 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waarom lijkt hij toch elke keer zo op Patrick Swayzee
Ja geweldig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Door dit ben ik hem iets meer gaan waarderen:
< Opstandig grijnzendquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zie het niet, misschien heel in de verte ergens.
Ik naar de ogen, precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar de mond en die is totaal anders.
Jeweetz!quote:
Eeeuh okquote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:58 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik niet echt een mond man ben, eye opening
Dat is pas een mond.quote:
Ik heb het alleen over het gezicht. Eerste waar ik altijd naar kijk in het gezicht is de mond i.p.v. ogen/neus enz. Geen idee hoe dat komt.quote:
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over het gezicht. Eerste waar ik altijd naar kijk in het gezicht is de mond i.p.v. ogen/neus enz. Geen idee hoe dat komt.
DuaLipa zwak voor haarquote:
hmmm 'How Not To Drown'quote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog steeds blij dat je dit nummer hier al eens gedeeld hebt. Luister het regelmatig.
Vrouwmenschen... ze betoveren je!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:10 schreef cosmosis het volgende:
Hee maar kijk eens eerst naar de ogen en het haar, das toch Baywatch style precies hetzelfde of ben ik nu gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |