Maar hoe werkt dat dan? De beller was duidelijk op geld uit, want ik zou nog een rekening open hebben staan. Hoe weet dat mechanisme dan wanneer het gegevens moet verstrekken om mij te laten betalen, of wanneer het kansloos is en op moet hangen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:14 schreef FvanS het volgende:
1, Dit soort ''pranks'' komen uit 2000 ofzo
2, Heeft niks met AI te maken, maar is gewoon een bandje die afgespeeld wordt.
3, Zal wel iets zijn als www.foplijn.nl ofzo
Mensen denken tegenwoordig dat alles wat geautomatiseerd is AI is
Staat op dat soort sites wel uitgelegd, iemand wil jou gewoon ''pranken'' Er is geen geld bij gemoeid.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? De beller was duidelijk op geld uit, want ik zou nog een rekening open hebben staan. Hoe weet dat mechanisme dan wanneer het gegevens moet verstrekken om mij te laten betalen, of wanneer het kansloos is en op moet hangen?
Ik denk dat je toch gelijk hebt. Het leek inderdaad hierop.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef FvanS het volgende:
[..]
Staat op dat soort sites wel uitgelegd, iemand wil jou gewoon ''pranken'' Er is geen geld bij gemoeid.
Iemand wil jou dus pranken, belt een nummer, kiest een optie (taxi in dit geval) en kan meeluisteren naar jouw reactie terwijl je gebeld wordt. Dan hebben die mensen even lol, zeker als mensen over de zeik gaan.
Was het toevallig zo'n stem?
Dan zijn vrienden/familie/collega's oid je dus aan het fuckenquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch gelijk hebt. Het leek inderdaad hierop.
Op de middelbare school hadden we net van die simpele mobiele telefoons. Er zat een leerling bij in onze vriendengroep van destijds die een jaar was blijven zitten en alles niet zo serieus nam. Hij kwam wel op school, zat dan te slapen in de les of deed alsof hij oplette om na school gelijk naar huis te gaan om te gamen tot een uur of 4 in de ochtend.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:14 schreef FvanS het volgende:
Apart en apart dat dat nog bestaat.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef FvanS het volgende:
[..]
Staat op dat soort sites wel uitgelegd, iemand wil jou gewoon ''pranken'' Er is geen geld bij gemoeid.
Iemand wil jou dus pranken, belt een nummer, kiest een optie (taxi in dit geval) en kan meeluisteren naar jouw reactie terwijl je gebeld wordt. Dan hebben die mensen even lol, zeker als mensen over de zeik gaan.
Was het toevallig zo'n stem?
De tekst beschrijft een soort "prank" waarbij iemand een nummer belt, een optie kiest (in dit geval een taxi) en dan kan luisteren naar jouw reactie terwijl je gebeld wordt. Het is bedoeld als een grap, waarbij de mensen die de prank uitvoeren plezier hebben, vooral als de persoon die wordt "geprankt" geïrriteerd raakt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:14 schreef FvanS age of war game het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |