Dit.quote:
Traditioneel, maar wel met begeleiding/trainers van Dag één à 2500,- eur per 6 weken (voor een hoop BNners sponsoren zij dat, ik neem aan hier ook gezien de duidelijke naamsvermelding).quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Verder goed om te zien dat er nog "bekende" mensen traditioneel kunnen afvallen zoals zij claimt, in plaats van alleen maar ozempic.
Ik lees hier over begeleiding/trainers voor 2500. Het mag wat kosten. Maar dat is online coaching. wtf! Niet eens een live personal trainer voor dat geldquote:Op maandag 24 juni 2024 06:37 schreef ikbent het volgende:
Traditioneel, maar wel met begeleiding/trainers van Dag één à 2500,- eur per 6 weken (voor een hoop BNners sponsoren zij dat, ik neem aan hier ook gezien de duidelijke naamsvermelding).
Met zo'n stok achter de deur lukt het denk ik veel mensen wel om gewicht te verliezen.
https://www.dageen.nl/#prices
Yup, alhoewel ik me afvraag of ze stiekem die bekende NLers die reclame voor ze maken niet wat extra persoonlijke aandacht geven.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees hier over begeleiding/trainers voor 2500. Het mag wat kosten. Maar dat is online coaching. wtf! Niet eens een live personal trainer voor dat geld
Maar dat laatste bedrag spaar je dan weer uit aan boodschappen, gezien je die-eet-niet bent..quote:Op maandag 24 juni 2024 15:58 schreef ikbent het volgende:
[..]
Yup, alhoewel ik me afvraag of ze stiekem die bekende NLers die reclame voor ze maken niet wat extra persoonlijke aandacht geven.
Na dag 1 komt overigens de volgende 6 weekse "begeleiding", dag 2, en die kost 2750,-
Om überhaupt te beginnen heb je eerst nog dag 0 nodig a 1000,-
Slechts 6250,- voor 12 weken met bijna alleen online begeleiding 🤡
Precies wat ik als eerste dacht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef onlogisch het volgende:
21 kilo is zeker een prestatie. Tegelijkertijd moet ik ook altijd lachen om de belichting bij deze foto's. Draai de belichting (en foto 1 is zonder 'pump' en foto 2 met 'pump') eens om en die 21 kilo ziet er opeens niet zo imposant meer uit.
Goed, dat was al mijn azijnzeikerij. Goed gedaan meid. Keep going.
Vind het wel grappig dat je hier spreekt over Bekende Nederlanders terwijl ze voor een groot deel blijkbaar zeer onbekend is, gezien de reacties hier. En in SHO zijn we meestal redelijk op de hoogte,quote:Op maandag 24 juni 2024 15:58 schreef ikbent het volgende:
[..]
Yup, alhoewel ik me afvraag of ze stiekem die bekende NLers die reclame voor ze maken niet wat extra persoonlijke aandacht geven.
Na dag 1 komt overigens de volgende 6 weekse "begeleiding", dag 2, en die kost 2750,-
Om überhaupt te beginnen heb je eerst nog dag 0 nodig a 1000,-
Slechts 6250,- voor 12 weken met bijna alleen online begeleiding 🤡
Good for her. Mooie prestatie. Leuke, frisse meid.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat je hier spreekt over Bekende Nederlanders terwijl ze voor een groot deel blijkbaar zeer onbekend is, gezien de reacties hier. En in SHO zijn we meestal redelijk op de hoogte,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |