Dat bedoelde ik, maar eens proberen of dit werkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je in ieder geval die donkere gradiënt kan verwijderen (op computer of laptop) die je krijgt wanneer je over het scherm beweegt of pauzeert. Daardoor kon je veel minder zien.
https://www.reddit.com/r/(...)ient_bars/?rdt=47335
Oh dit zou echt fantastisch zijn, eens zoeken hoe je dat doet. Dan blijft het enige nadeel van HBO Max tov Eurosport (de player althans) nog dat je bij Eurosport heel snel voor- en achteruit kon spoelen met de hotkeys. Even pijltje vooruit een paar tellen ingedrukt en je bent minuten verder, bij HBO gaat veel langzamer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:41 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je in ieder geval die donkere gradiënt kan verwijderen (op computer of laptop) die je krijgt wanneer je over het scherm beweegt of pauzeert. Daardoor kon je veel minder zien.
https://www.reddit.com/r/(...)ient_bars/?rdt=47335
Anders wacht je tot je iets zou willen zien wat niet anders kan? Zo'n abo'tje regelen is 1 minuut werk of is de aanbieding dan verlopen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:
Ik twijfel nu een beetje over HBO Max. Omdat ik Eurosport had, kan ik HBO Max nu tot het eind van het jaar met korting krijgen voor 2,99 per maand. Toch zal ik daar dan eigenlijk wel de sport add-on bij moeten doen als ik mijn wielrennen en snooker wil blijven kijken de komende tijd. Dan zit ik al op 8 euro per maand. Ik vraag me wel af of de OS niet ook prima te kijken zijn via NOS, Sporza, BBC, ARD/ZDF etc. Volgens mij heb ik de vorige keer ook geen OS gekeken op Eurosport. Maar ik kijk ook maar weinig niet-mainstream dingen op de OS. Atletiek, wielrennen, zwemmen ... dat wordt toch allemaal wel uitgezonden.
Aan Sporza icm bbc en de Duitser heb je genoeg als je alleen atletiek, zwemmen, wielrennen en turnen kijkt. NOS voor dingen met de Nederlanders.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:
Ik twijfel nu een beetje over HBO Max. Omdat ik Eurosport had, kan ik HBO Max nu tot het eind van het jaar met korting krijgen voor 2,99 per maand. Toch zal ik daar dan eigenlijk wel de sport add-on bij moeten doen als ik mijn wielrennen en snooker wil blijven kijken de komende tijd. Dan zit ik al op 8 euro per maand. Ik vraag me wel af of de OS niet ook prima te kijken zijn via NOS, Sporza, BBC, ARD/ZDF etc. Volgens mij heb ik de vorige keer ook geen OS gekeken op Eurosport. Maar ik kijk ook maar weinig niet-mainstream dingen op de OS. Atletiek, wielrennen, zwemmen ... dat wordt toch allemaal wel uitgezonden.
De aanbieding geldt tot eind september. Maar ja, half augustus begint de Vuelta en later is er ook een snookertoernooi. De vraag is of ik dat ook elders zo goed kan zien. In feite niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Anders wacht je tot je iets zou willen zien wat niet anders kan? Zo'n abo'tje regelen is 1 minuut werk of is de aanbieding dan verlopen?
3x3 basketbal is ook wel leuk, maar dat was de vorige keer ook wel op andere kanalen en op de NOS. NOS vind ik dan weer irritant omdat ze constant terug naar de studio gaan voor een analyse ipv live dingen te laten zien. Plus de reclames uiteraard. Maar daarvoor is er de BBC natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan Sporza icm bbc en de Duitser heb je genoeg als je alleen atletiek, zwemmen, wielrennen en turnen kijkt. NOS voor dingen met de Nederlanders.
Als je geïnteresseerd bent in andere sporten met weinig Nederlandse deelname is het wel een aanrader.
De BBC maakt zich daar natuurlijk ook ontzettend schuldig aan. Dan zijn Sporza en ARD een stuk beter.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
3x3 basketbal is ook wel leuk, maar dat was de vorige keer ook wel op andere kanalen en op de NOS. NOS vind ik dan weer irritant omdat ze constant terug naar de studio gaan voor een analyse ipv live dingen te laten zien. Plus de reclames uiteraard. Maar daarvoor is er de BBC natuurlijk.
Ik heb helaas geen ES2 hier.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De BBC maakt zich daar natuurlijk ook ontzettend schuldig aan. Dan zijn Sporza en ARD een stuk beter.
3x3 was vorige Spelen op ES2 veelvuldig te zien, maar dat lijkt dit jaar niet het geval.
Als je de VRT MAX of Sporza app of website aan de praat krijgt (VPN of Belgisch telefoonnummer), krijg je er nog drie gratis livestreams bij. BBC iPlayer (VPN) heeft ook een extra stream in hoge kwaliteit zonder gelul.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen ES2 hier.
Die analyses bij de BBC zijn ook wel vermoeiend maar er is gelukkig geen reclame, want dat vind ik nog erger. Sporza was wel erg goed in 2021, hoewel tsja, dan krijg je wel dat gejuich voor de Belgen de hele tijd
ah ja, bedankt voor de goede tip. heb idd NordVPN en ook wel accounts bij VRT en BBC iPlayer, dus zou geen probleem moeten zijn!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:08 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als je de VRT MAX of Sporza-apps aan de praat krijgt (VPN of Belgisch telefoonnummer), krijg je er nog drie gratis livestreams bij. BBC iPlayer (VPN) heeft ook een extra stream in hoge kwaliteit zonder gelul.
Inderdaad, het is bij de NOS heel vaak een praatprogramma met af en toe wat sport. Bij het WK atletiek ook bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
3x3 basketbal is ook wel leuk, maar dat was de vorige keer ook wel op andere kanalen en op de NOS. NOS vind ik dan weer irritant omdat ze constant terug naar de studio gaan voor een analyse ipv live dingen te laten zien. Plus de reclames uiteraard. Maar daarvoor is er de BBC natuurlijk.
Of je betaalt gewoon die 5 euro voor een maandje HBO Max, snap echt het gezeur niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:23 schreef NY_Giant het volgende:
En blijkbaar hebben ARD/ZDF gewoon tot tien gelijktijdige livestreams online: https://www.sportsvideo.o(...)r-olympics-coverage/. Ook nog een optie dus als het Duits je niet afschrikt...
Ik wel ja, maar altijd wel aardig om even te zien wat de publieke omroepen overal doen. En dan krijg ik toch weer de indruk dat we met de NOS echt een van de slechtste hebben. Maar goed, dat is ook niets nieuws...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of je betaalt gewoon die 5 euro voor een maandje HBO Max, snap echt het gezeur niet.
Erg vervelend ja, maar dat geldt ook wel voor andere omroepen zoals de BBC.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inderdaad, het is bij de NOS heel vaak een praatprogramma met af en toe wat sport. Bij het WK atletiek ook bijvoorbeeld.
Daarom gewoon lekker naar de Belg kijken voor dingen als atletiek en baanwielrennenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Erg vervelend ja, maar dat geldt ook wel voor andere omroepen zoals de BBC.
Ze hebben ook verreweg de slechtste deal met Discovery gemaakt voor hun sublicentie heb ik het idee...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:32 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik wel ja, maar altijd wel aardig om even te zien wat de publieke omroepen overal doen. En dan krijg ik toch weer de indruk dat we met de NOS echt een van de slechtste hebben. Maar goed, dat is ook niets nieuws...
Met het verschil dat de Britten met de BBC iPlayer op elk apparaat echt een prima alternatief hebben in goede kwaliteit, zonder gelul en mét terugkijkmogelijkheden. Daarmee vergeleken is de NOS-app echt kinderspel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Erg vervelend ja, maar dat geldt ook wel voor andere omroepen zoals de BBC.
BBC heeft natuurlijk wel streams op de red button. De NOS, ja, niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De BBC maakt zich daar natuurlijk ook ontzettend schuldig aan. Dan zijn Sporza en ARD een stuk beter.
3x3 was vorige Spelen op ES2 veelvuldig te zien, maar dat lijkt dit jaar niet het geval.
Ook met VPN kan ik de iPlayer niet downloaden op m'n android telefoon.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:51 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Met het verschil dat de Britten met de BBC iPlayer op elk apparaat echt een prima alternatief hebben in goede kwaliteit, zonder gelul en mét terugkijkmogelijkheden. Daarmee vergeleken is de NOS-app echt kinderspel.
Ook op Youtube hoor @onlogisch @Cocoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde ideeDune staat daar ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |