abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214413806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 09:41 schreef kilon het volgende:

[..]
Ik ben allang blij dat je in ieder geval die donkere gradiënt kan verwijderen (op computer of laptop) die je krijgt wanneer je over het scherm beweegt of pauzeert. Daardoor kon je veel minder zien.

https://www.reddit.com/r/(...)ient_bars/?rdt=47335
Dat bedoelde ik, maar eens proberen of dit werkt.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juli 2024 @ 11:09:55 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214413914
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 09:41 schreef kilon het volgende:

[..]
Ik ben allang blij dat je in ieder geval die donkere gradiënt kan verwijderen (op computer of laptop) die je krijgt wanneer je over het scherm beweegt of pauzeert. Daardoor kon je veel minder zien.

https://www.reddit.com/r/(...)ient_bars/?rdt=47335
Oh dit zou echt fantastisch zijn, eens zoeken hoe je dat doet. Dan blijft het enige nadeel van HBO Max tov Eurosport (de player althans) nog dat je bij Eurosport heel snel voor- en achteruit kon spoelen met de hotkeys. Even pijltje vooruit een paar tellen ingedrukt en je bent minuten verder, bij HBO gaat veel langzamer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214414726
Ik twijfel nu een beetje over HBO Max. Omdat ik Eurosport had, kan ik HBO Max nu tot het eind van het jaar met korting krijgen voor 2,99 per maand. Toch zal ik daar dan eigenlijk wel de sport add-on bij moeten doen als ik mijn wielrennen en snooker wil blijven kijken de komende tijd. Dan zit ik al op 8 euro per maand. Ik vraag me wel af of de OS niet ook prima te kijken zijn via NOS, Sporza, BBC, ARD/ZDF etc. Volgens mij heb ik de vorige keer ook geen OS gekeken op Eurosport. Maar ik kijk ook maar weinig niet-mainstream dingen op de OS. Atletiek, wielrennen, zwemmen ... dat wordt toch allemaal wel uitgezonden.
Mja
pi_214414741
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:
Ik twijfel nu een beetje over HBO Max. Omdat ik Eurosport had, kan ik HBO Max nu tot het eind van het jaar met korting krijgen voor 2,99 per maand. Toch zal ik daar dan eigenlijk wel de sport add-on bij moeten doen als ik mijn wielrennen en snooker wil blijven kijken de komende tijd. Dan zit ik al op 8 euro per maand. Ik vraag me wel af of de OS niet ook prima te kijken zijn via NOS, Sporza, BBC, ARD/ZDF etc. Volgens mij heb ik de vorige keer ook geen OS gekeken op Eurosport. Maar ik kijk ook maar weinig niet-mainstream dingen op de OS. Atletiek, wielrennen, zwemmen ... dat wordt toch allemaal wel uitgezonden.
Anders wacht je tot je iets zou willen zien wat niet anders kan? Zo'n abo'tje regelen is 1 minuut werk of is de aanbieding dan verlopen?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Redactie Sport vrijdag 26 juli 2024 @ 12:45:40 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214414750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:
Aan Sporza icm bbc en de Duitser heb je genoeg als je alleen atletiek, zwemmen, wielrennen en turnen kijkt. NOS voor dingen met de Nederlanders.

Als je geïnteresseerd bent in andere sporten met weinig Nederlandse deelname is het wel een aanrader.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214414779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Anders wacht je tot je iets zou willen zien wat niet anders kan? Zo'n abo'tje regelen is 1 minuut werk of is de aanbieding dan verlopen?
De aanbieding geldt tot eind september. Maar ja, half augustus begint de Vuelta en later is er ook een snookertoernooi. De vraag is of ik dat ook elders zo goed kan zien. In feite niet.

Eigenlijk ben ik gewoon wat pissig omdat ik vroeger 40 euro per jaar betaalde voor Eurosport en dus nu 8 euro per maand moet gaan betalen, en als de aanbieding is afgelopen 11 euro per maand, dus 132 euro per jaar. En dan heb ik ook nog reclame, hoewel ik niet weet of die alleen aan het begin van een stream komt of ook tussendoor.
Mja
pi_214414799
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Aan Sporza icm bbc en de Duitser heb je genoeg als je alleen atletiek, zwemmen, wielrennen en turnen kijkt. NOS voor dingen met de Nederlanders.

Als je geïnteresseerd bent in andere sporten met weinig Nederlandse deelname is het wel een aanrader.
3x3 basketbal is ook wel leuk, maar dat was de vorige keer ook wel op andere kanalen en op de NOS. NOS vind ik dan weer irritant omdat ze constant terug naar de studio gaan voor een analyse ipv live dingen te laten zien. Plus de reclames uiteraard. Maar daarvoor is er de BBC natuurlijk.
Mja
  Redactie Sport vrijdag 26 juli 2024 @ 12:52:18 #83
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214414823
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
3x3 basketbal is ook wel leuk, maar dat was de vorige keer ook wel op andere kanalen en op de NOS. NOS vind ik dan weer irritant omdat ze constant terug naar de studio gaan voor een analyse ipv live dingen te laten zien. Plus de reclames uiteraard. Maar daarvoor is er de BBC natuurlijk.
De BBC maakt zich daar natuurlijk ook ontzettend schuldig aan. Dan zijn Sporza en ARD een stuk beter.

3x3 was vorige Spelen op ES2 veelvuldig te zien, maar dat lijkt dit jaar niet het geval.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214414840
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
De BBC maakt zich daar natuurlijk ook ontzettend schuldig aan. Dan zijn Sporza en ARD een stuk beter.

3x3 was vorige Spelen op ES2 veelvuldig te zien, maar dat lijkt dit jaar niet het geval.
Ik heb helaas geen ES2 hier.

Die analyses bij de BBC zijn ook wel vermoeiend maar er is gelukkig geen reclame, want dat vind ik nog erger. Sporza was wel erg goed in 2021, hoewel tsja, dan krijg je wel dat gejuich voor de Belgen de hele tijd ;)
Mja
pi_214414980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik heb helaas geen ES2 hier.

Die analyses bij de BBC zijn ook wel vermoeiend maar er is gelukkig geen reclame, want dat vind ik nog erger. Sporza was wel erg goed in 2021, hoewel tsja, dan krijg je wel dat gejuich voor de Belgen de hele tijd ;)
Als je de VRT MAX of Sporza app of website aan de praat krijgt (VPN of Belgisch telefoonnummer), krijg je er nog drie gratis livestreams bij. BBC iPlayer (VPN) heeft ook een extra stream in hoge kwaliteit zonder gelul.
pi_214414983
Dubbel
pi_214414992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 13:08 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Als je de VRT MAX of Sporza-apps aan de praat krijgt (VPN of Belgisch telefoonnummer), krijg je er nog drie gratis livestreams bij. BBC iPlayer (VPN) heeft ook een extra stream in hoge kwaliteit zonder gelul.
ah ja, bedankt voor de goede tip. heb idd NordVPN en ook wel accounts bij VRT en BBC iPlayer, dus zou geen probleem moeten zijn!
Mja
pi_214415122
En blijkbaar hebben ARD/ZDF gewoon tot tien gelijktijdige livestreams online: https://www.sportsvideo.o(...)r-olympics-coverage/. Ook nog een optie dus als het Duits je niet afschrikt...
pi_214415162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Inderdaad, het is bij de NOS heel vaak een praatprogramma met af en toe wat sport. Bij het WK atletiek ook bijvoorbeeld.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_214415198
Persoonlijk stoor ik me veel meer aan de continue herhalingen van dingen die gebeurd zijn met Nederlanders in plaats van dan even een andere sport te laten zien die bezig is zonder Nederlanders. Dat gepraat eromheen kan wel informatief zijn, maar die herhalingen keer op keer ... :{w
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214415616
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 13:23 schreef NY_Giant het volgende:
En blijkbaar hebben ARD/ZDF gewoon tot tien gelijktijdige livestreams online: https://www.sportsvideo.o(...)r-olympics-coverage/. Ook nog een optie dus als het Duits je niet afschrikt...
Of je betaalt gewoon die 5 euro voor een maandje HBO Max, snap echt het gezeur niet.
pi_214415785
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Of je betaalt gewoon die 5 euro voor een maandje HBO Max, snap echt het gezeur niet.
Ik wel ja, maar altijd wel aardig om even te zien wat de publieke omroepen overal doen. En dan krijg ik toch weer de indruk dat we met de NOS echt een van de slechtste hebben. Maar goed, dat is ook niets nieuws...
pi_214415800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 13:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Inderdaad, het is bij de NOS heel vaak een praatprogramma met af en toe wat sport. Bij het WK atletiek ook bijvoorbeeld.
Erg vervelend ja, maar dat geldt ook wel voor andere omroepen zoals de BBC.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_214415892
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 14:35 schreef Felagund het volgende:

[..]
Daarom gewoon lekker naar de Belg kijken voor dingen als atletiek en baanwielrennen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juli 2024 @ 14:51:05 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214415921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 14:32 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Ik wel ja, maar altijd wel aardig om even te zien wat de publieke omroepen overal doen. En dan krijg ik toch weer de indruk dat we met de NOS echt een van de slechtste hebben. Maar goed, dat is ook niets nieuws...
Ze hebben ook verreweg de slechtste deal met Discovery gemaakt voor hun sublicentie heb ik het idee...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214415926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 14:35 schreef Felagund het volgende:

[..]
Met het verschil dat de Britten met de BBC iPlayer op elk apparaat echt een prima alternatief hebben in goede kwaliteit, zonder gelul en mét terugkijkmogelijkheden. Daarmee vergeleken is de NOS-app echt kinderspel.
pi_214416313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

BBC heeft natuurlijk wel streams op de red button. De NOS, ja, niet.

ES gaat wel weer ook veel lullen en samenvatten worden op lineaire tv, al zijn die wel beter met (over)schakelen.
  Moderator vrijdag 26 juli 2024 @ 15:52:29 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214416317
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 14:51 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Met het verschil dat de Britten met de BBC iPlayer op elk apparaat echt een prima alternatief hebben in goede kwaliteit, zonder gelul en mét terugkijkmogelijkheden. Daarmee vergeleken is de NOS-app echt kinderspel.
Ook met VPN kan ik de iPlayer niet downloaden op m'n android telefoon.
pi_214416347
Maar goed, als we eerlijk zijn is het ook zo dat het overgrote deel van de bevolking het niet boeit of de sport live of 'NOS live' is. Het boeit ze niet dat er kleinere sporten zijn en sporten zonder Nederlanders. Ze blijven niet twee weken lang opgesloten in hun huis om 6, 7 streams tegelijk te kijken.

De gemiddelde persoon wil gewoon rustig na hun werk, een dagje weg, whatever de tv aan doen en te horen krijgen wat er zoal gebeurt daar in Parijs. En daar hoort (daarom) ook veel herhalen bij, analyses en interviews. En dus niet snel en veel schakelen tussen verschillende sporten om hier een heat, daar een schot en elders een set mee te krijgen.

NPO zal ik daarom ook niet zo snel wat kwalijk nemen. Het is wel jammer dat de NOS over het algemeen wel te laag inzet qua niveau. Ook voor de gemiddelde kijker denk ik dan.

En als er geen Nederlanders bezig zijn mogen ze ook wel iets meer variatie aanbieden dan alleen maar zwemmen, atletiek, judo, fietsen, roeien en basketbal met de VS. Om maar een beetje te overdrijven.
pi_214418073
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 09:33 schreef wdn het volgende:

[..]
Ik had hetzelfde idee :D Dune staat daar ook ;)
Ook op Youtube hoor @onlogisch @Coco

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')