Ik herinnerde me door dit nieuws ineens dat ik als meisje eens verkleed naar een feest ben gegaan als Ruud Gullit. Hij was een held.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:31 schreef Za het volgende:
[..]
Zou je zelf zo naar een voetbal wedstrijd gaan, of door de stad gaan lopen?
Kun je beargumenteren waarom het "keihard racisme" is?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:31 schreef Feola het volgende:
Dit is toch gewoon keihard racisme? Goed dat media hierover berichten. Anders blijft cultural appropriation in stand.
Je trapt erin.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Kun je beargumenteren waarom het "keihard racisme" is?
"Dit is toch gewoon" voldoet niet.
Obama is geen Nederlandse cultheld, Gullit is dat wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:43 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je zo een eerbetoon neerzet.
Stel Obama komt hierheen, en jij wilt een eerbetoon brengen door je te schminken.
Obama is geen Nederlandse cultheld, Gullit is dat wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:43 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je zo een eerbetoon neerzet.
Stel Obama komt hierheen, en jij wilt een eerbetoon brengen door je te schminken.
Je haalt het een en ander door elkaar, lees je eerst eens in wat blackface is voordat je de Akwasi's en Sylvana's van deze maatschappij blind nablaat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:29 schreef Starhopper het volgende:
Anno 2024 met blackface naar een stadion gaanDan ben je niet goed in je hoofd.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zijn er überhaupt mensen in Nederland die hier van wakker liggen?
Hoe verkleed je je in vredesnaam als van Basten?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:48 schreef Repentless het volgende:
Zeker, maar dat zou ook gelden wanneer mensen zich herkenbaar als bijvoorbeeld Van Basten of Ronald Koeman zouden verkleden en die personen dat zelf niet leuk vinden.
Je zet een wit masker op dat eruit ziet als v Basten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:59 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe verkleed je je in vredesnaam als van Basten?
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herinnerde me door dit nieuws ineens dat ik als meisje eens verkleed naar een feest ben gegaan als Ruud Gullit. Hij was een held.
Dat is geen verkleden.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:00 schreef Hathor het volgende:
Je zet een wit masker op dat eruit ziet als v Basten.
Jawel. Is exact hetzelfde als je schminken en een pruik opzetten. Is allemaal verkleden.quote:
Obama heeft een enorme fanbase heeft hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:50 schreef Hathor het volgende:
Obama is geen Nederlandse cultheld, Gullit is dat wel.
Heb je Gullit's reactie gezien? Waarom blijf je hierover door zeveren?quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:08 schreef Za het volgende:
[..]
Obama heeft een enorme fanbase heeft hier.
Hij stond vorig jaar in een uitverkocht Ziggo Dome.
Denk je eens in dat sommige fans hem zouden eren door geschminkt te komen, dat zou vreemd zijn.
Welnee.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:03 schreef Hathor het volgende:
Jawel. Is exact hetzelfde als je schminken en een pruik opzetten. Is allemaal verkleden.
Als je creatief bent wel. Heeft waarschijnlijk wat papier mache nodig.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:11 schreef Za het volgende:
[..]
Welnee.
Kun je je ook als Marco van Basten verkleden zonder masker?
Je weet zelf ook wanneer hij zou aangeven dit als racistisch te ervaren mensen het juist massaal zouden gaan doen, en hij volop het mikpunt zou worden.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:09 schreef Hathor het volgende:
Heb je Gullit's reactie gezien? Waarom blijf je hierover door zeveren?
Wat een in en in triest figuur ben jij zeg, damned if you do, damned if you don't.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:13 schreef Za het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wanneer hij zou aangeven dit als racistisch te ervaren mensen het juist massaal zouden gaan doen, en hij volop het mikpunt zou worden.
Maar kan ik dan zien of je Dennis Bergkamp of Marco van Basten aan het eren bent?quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:12 schreef Hathor het volgende:
Als je creatief bent wel. Heeft waarschijnlijk wat papier mache nodig.
Nog een keer dan, Marco van Basten en Dennis Bergkamp zijn beiden blank, dus dat haalt de wind wel een beetje uit je zeilen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:16 schreef Za het volgende:
[..]
Maar kan ik dan zien of je Dennis Bergkamp of Marco van Basten aan het eren bent?
Het lijkt me lastig, maar ik ben best benieuwd.
Volgens mij is het ook nooit gedaan. @:Claudia_x ?
Dankjewel.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:18 schreef Hathor het volgende:
Nog een keer dan, Marco van Basten en Dennis Bergkamp zijn beiden blank, dus dat haalt de wind wel een beetje uit je zeilen.
Holy shit man. Wat ben jij aan het janken om niks.quote:
Toe maar, u bent van het olijke soort, gaat weleens verkleed ook?quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Holy shit man. Wat ben jij aan het janken om niks.
Dit is het niveau van 'jij racist!' tegenwoordig? Dat deugen is heel diep aan het zinken op dit moment.
Hef jezelf op man.
En nee, dit is een inhoudelijke discussie niet eens waard. Enkel hoongelach
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |