Nu heb ik omstreeks 5 weken geleden een meisje gehad.
Ik was al 2 maanden verlieft op het meisje en op het schoolfeest met der gezoend. Was lang niet zo blij geweest in tijden.,
toen keerde het na een week,
Ze vertelde me eerlijk dat ze me niet meer leuk vond.
Ok , ik was er helemaal ondersteboven van.
2 weken later vervolgens met een ander meisje gehad , maar dat werd niks , ik kreetg het verliefde gevoel niet.
Nu , sinds 1.4 week , weer met een ander meisje waar het gevoel er wel voor was.
Allemaal leuk en aardig.
Maar nu komt het.
het aller eerste meisje van het schoolfeest , waaar ik dus wle veel voor voelde/voel heeft met mij gepraat vandaag.
Ze vind me nu dus weer aardig en leuk enzo.
Nu kwam ik er achter dat ik nog steeds veel voor haar voel , meer als voor mijn huisige vriendin.
Wat moet ik nu doen ??? ik weet het niet meer hoor,,,,,,,
quote:Dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk...
Op maandag 17 februari 2003 20:07 schreef Galaxis het volgende:
Nu kwam ik er achter dat ik nog steeds veel voor haar voel , meer als voor mijn huisige vriendin.Wat moet ik nu doen ??? ik weet het niet meer hoor,,,,,,,
quote:Ik denk dat ik morge maar eens effe net der gaat praten . Maar heb net ook al een goede vriendin van der gesproken , en die vertelede me dat ze me al langer weer leuk vind.....
Op maandag 17 februari 2003 20:15 schreef sabientje het volgende:
meent ze t of zou ze als het er op aan komt je ineens niet zo serieus meer leuk vinden? laat je niet voor de gek houden, dat bedoel ik eigenlijK!
quote:mwah, een kromme driehoeksverhouding lijkt me ook niet alles
Op maandag 17 februari 2003 20:15 schreef firstwollie het volgende:
in onze huiding beschaving wordt overigens absoluut niet van je verwacht monogaam te zijn hoor
is gewoon gezelliger
quote:ja maar toch , ik heb het zelf mee gemaakt en ook gevoeld hoe het is om "gedumpt "te worden.
Op maandag 17 februari 2003 20:19 schreef Roellio het volgende:
Je bent...16?
Er zullen nog vele meisjes komen en gaan, maak je er niet te druk over.
Dit moet ik nu iemand aan gaan doen ????? dat kan ik dus echt niet he
quote:Dus wel doen! Alles beter als bij iemand blijven terwijl je dara eigenlijk niet achter staat. Pijn zul dr uiteindelijk toch doen, dus waarom dan niet op een eerlijke manier?!!! Hoe langer je bij dr bent hoe meer zij denkt dat je het super serieus met haar meent en ook net zo gek op haar bent als zij op jou. Ze gaat zich steeds meer hechten aan jou! Hou dhaar niet aan t lijntje als je eigenlijk iemand anders leuker vindt. Alleen die gedachten al zijn eigenlijk al heel vervelend voor je huidige vriendin...
Op maandag 17 februari 2003 20:23 schreef Galaxis het volgende:[..]
ja maar toch , ik heb het zelf mee gemaakt en ook gevoeld hoe het is om "gedumpt "te worden.
Dit moet ik nu iemand aan gaan doen ????? dat kan ik dus echt niet he
Als je zo twijfelt dat je niet eens een meisje echt trouw kan zijn, denk ik dat je beter nog een paar jaartjes kan wachten. Nu beschadig je alleen maar jezelf en je vriendin, want steeds gedumpt worden daar ga je je echt niet beter door voelen of zo.
quote:offtopic: das mijn ondertitel!!!
Op maandag 17 februari 2003 20:28 schreef Pompiedom het volgende:
gewoon bij je huidige vriendin blijven, het is niet voor niets uit gegaan met die "eerste" vriendin
ontopic: Tja, maar hij heeft gevoelens voor een ander, niet echt eerlijk om bij haar te blijven dan toch?
Ik heb je gewaarschuwd ok?
quote:ok
Op maandag 17 februari 2003 20:31 schreef Pushit het volgende:
Als jij dat meisje wat jij nu hebt dumpt, zal dat eerdere vriendinnetje jou ook weer binnen een week dumpen en zit je weer met lege handen.Ik heb je gewaarschuwd ok?
quote:dacht eindelijk een fan te hebben
Op maandag 17 februari 2003 20:30 schreef sabientje het volgende:[..]
offtopic: das mijn ondertitel!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |