abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2024 @ 13:20:24 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213945559

De eerste wedstrijden van het EK leverde alvast veel meme's en een absolute cultheld op: Martin Ádám van Hongarije. Hij viel mij al op toen ik in mijn stickeralbum deze man als 'sterspeler' inplakte in mijn boek. En in de elf minuten die hij speelde overtuigde hij ook de rest van het internet. Het ging niet per se om zijn qua voetbal niet echt noemenswaardige invalbeurt maar vooral om zijn opvallende uiterlijk. Acht jaar na het afscheid van Gabor Kiraly, die keepte in een joggingbroek, heeft Hongarije alweer een cultheld. Martin speelt bij het Zuid-Koreaanse Ulsan HD en heeft een beetje de Wout Weghorst rol bij Hongarije. (@KingRoland) Geniet er nog maar even lekker van want Hongarije zal na de nederlaag tegen Zwitserland vermoedelijk nog maar twee wedstrijden spelen.

Aankomende woensdag om 18:00 uur mag Martin hopelijk minuten maken tegen gastland Duitsland. Dat zal een pittig potje worden voor de Hongaren. De laatste poulewedstrijden speelt Hongarije op zondag 23 juni tegen de Schotten. Die kunnen er ook niets van dus daar liggen nog wel kansen. Als ze de schade tegen Duitsland kunnen beperken worden ze wellicht bij een overwinning op Schotland nog een goede nummer drie, maar ik denk persoonlijk dat het na 23 juni klaar is op dit EK voor de Hongaarse Hulk Martin.

twitter

Hierboven legt Martin even uit dat hij zware botten heeft. Martin speelde 23 interlands voor Hongarije en scoorde daarin tot nu toe drie keer. Hij speelde tot nu toe voor Vasas, Kaposvar, Paks en nu dus voor Ulsan HD. In 2022 maakte hij zijn interlanddebuut voor Hongarije. Hij kwam zijn vrouw Gitta op de basisschool al tegen en samen hebben ze een zoon die Konor heet.

POLL
pi_213945622
Stelling: Met Jeroen Verhoeven, Mido, Ronaldo, Theo Janssen, Van der Vaart, Ihattaren, Zeefuik kan Ajax weer strijden om het kampioenschap
pi_213945640
Ik las Martin Adams, vroeg me al af wat dit in het EK-gedeelte deed _O-
pi_213949899
Ik las ook Martin Adams. Onze dartende ICT’er met een hart voor kinderen.
U MAD?
  woensdag 19 juni 2024 @ 19:34:23 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213975980
Zijn broeders staan al 2-0 achter maar Martin komt erin en mag nog even een kleine 20 minuten meedoen tegen de Duitsers.
pi_213976015
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_213976030
"Het wellicht enigszins overhypede Martin Adam topic"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 23 juni 2024 @ 22:31:50 #8
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214028454
Onze grote vriend komt bij een 0-0 stand de natie redden.
pi_214032356
twitter

twitter

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')