Nee, dat is nieuw inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar voorheen zat er geen geo blocking op de online stream.
Die deed het bij mij ook niet zonder VPN.quote:
https://www.dailysportsca(...)ercar-programme.htmlquote:McLaren Confirms WEC Hypercar Programme
Ahead of the 30th anniversary of its 1995 win at Le Mans with the F1 GTR, McLaren has confirmed it will fight for overall wins in the WEC in 2027
...
Dit wordt zo'n jaar dat iedereen het verneukt, dat er een LMP2 even op kop rijdt en dat er uiteindelijk alsnog een Ferrari wint.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:20 schreef heywoodu het volgende:
Raceweek jaaaaaa
Met Robin Frijns en Nyck de Vries twee Nederlanders in de Hypercars, met Nicky Catsburg, Bent Viscaal, Renger van der Zande en Job van Uitert vier landgenoten in de LMP2 en met Lin Hodenius en Loek Hartog ook nog twee in de LMGT3, acht in totaal, niet verkeerd.
Wordt het een Ferrari, een Ferrari of een Ferrari?
[ afbeelding ]
Nattekat die een derde van de wedstrijd mist heb ik alvast doorgestreept op de bingo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik de avond moet gaan missen
Kan waarschijnlijk nog net het eerste uur meepakken, daarna pas rond 22:30 thuis. M'n zus wel al vermeld dat ze niet op mij hoeft te rekenen op zondag als ze hulp nodig heeft met verbouwen
5 < 8quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat die een derde van de wedstrijd mist heb ik alvast doorgestreept op de bingo.
Alsof je na thuiskomst gewoon de hele nacht aanwezig blijftquote:
Dat lukte me op m'n 20e al niet eens, zal nu niet veel beter zijn gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof je na thuiskomst gewoon de hele nacht aanwezig blijft
Ik hoop het natuurlijk van harte, dat wel
Weinig tijd helaas deze week om de rest te volgen, maar toch maar abbonnementje bij HBO Max (+Sport) gepaktquote:Op maandag 9 juni 2025 17:20 schreef heywoodu het volgende:
Raceweek jaaaaaa
Met Robin Frijns en Nyck de Vries twee Nederlanders in de Hypercars, met Nicky Catsburg, Bent Viscaal, Renger van der Zande en Job van Uitert vier landgenoten in de LMP2 en met Lin Hodenius en Loek Hartog ook nog twee in de LMGT3, acht in totaal, niet verkeerd.
Wordt het een Ferrari, een Ferrari of een Ferrari?
[ afbeelding ]
Wat zijn de odds voor dat ik vroeg naar bed ga?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat die een derde van de wedstrijd mist heb ik alvast doorgestreept op de bingo.
Een pdf van de site van Le Mansquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef Burner82 het volgende:
Iemand al een link gevonden naar een (goede) entry list?
Vd Zande zal wel balen nu.quote:
Zal wel meevallen denk ik. Uiteindelijk wilde Cadillac niet verder met Chip Ganassi Racing en moest Renger wel op zoek naar iets anders.quote:
Alleen jammer dat hij nu voor het team van Zak Hooi rijdt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik. Uiteindelijk wilde Cadillac niet verder met Chip Ganassi Racing en moest Renger wel op zoek naar iets anders.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef Burner82 het volgende:
Iemand al een link gevonden naar een (goede) entry list?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een pdf van de site van Le Mans
Of de wiki
Auto's waar we op kunnen letten:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:53 schreef M90 het volgende:
zal nog even OP maken later vandaag of morgenochtend
sorry ben normaal eerder maar erg volle week
https://spotters.guide/quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Oja, spotters guide vooral niet vergeten dit keer
Ik moet morgen nog even gaan printen. Nou ga ik sowieso naar het huis van mijn ouders morgenochtend, ik geef het 80% kans dat ik terug kom en denk "kut, vergeten".quote:
In dat geval net als ik vorig jaar verplicht 30 minuten voor de start naar de Printerettequote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog even gaan printen. Nou ga ik sowieso naar het huis van mijn ouders morgenochtend, ik geef het 80% kans dat ik terug kom en denk "kut, vergeten".
Nou ja, het huis van mijn ouders dan, dat is op 4 minuten fietsen en een printerette of wat dan ook hebben we denk ik niet hierquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat geval net als ik vorig jaar verplicht 30 minuten voor de start naar de Printerette
Hij weet dat het publiek houdt van smeuļge verhalenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijke opmerking van onze Tommie bij de NOS
"Het bijzonderste is als je 's avonds over het circuit rijdt en je ineens de barbecue ruikt als je langs de camping gaat. Een ronde later merk je: er ligt nu een kippetje op. Je bent heel geconcentreerd, maar je krijgt toch alles mee."
Bro is mega funny
https://nos.nl/artikel/25(...)ur-lang-een-racenerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |