abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213980524
Ik vind Weghorst een randdebiel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213981937
De foto "in case of emergency break glass" zegt genoeg. Weghorst is op dit moment perfect in zijn rol als invaller, het enige vervelende is natuurlijk dat hij het té goed doet en alleen de laatste 20 minuten mag meedoen van Koeman :P
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_213981961
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Makaay, Hasselbaink, van Hooijdonk, Kluivert en van Nistelrooij. Wat een line-up.
Rond die tijd ook natuurlijk nog Bergkamp gehad, en daarna Persie en Huntelaar. Wat waren we verwend.
En veel onderschatte spelers en subs van kaliber ook. Een Van Vossen kon een wedstrijd in zijn topjaren beslissen en deed dit ook regelmatig. Volgens mij hebben we nog ergens een kwalificatie aan hem te danken.

quote:
Laat Woutje lekker het laatste kwartier meedoen. Kan hij mooi kijken waar de ruimte ligt, en explosief gebruik maken. Enige wat je verder nodig hebt is 2 capabele mensen om hem de bal te geven.
hij eist die bal wel op. :)
  Trouwste user 2022 donderdag 20 juni 2024 @ 10:33:33 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_213981964
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:30 schreef Sabata het volgende:
De foto "in case of emergency break glass" zegt genoeg. Weghorst is op dit moment perfect in zijn rol als invaller, het enige vervelende is natuurlijk dat hij het té goed doet en alleen de laatste 20 minuten mag meedoen van Koeman :P
Niks vervelends aan. Het is een beperkte voetballer die op de bank op zijn plaats is. Voetballend komt hij te kort. Depay is twee klassen beter. Als de ballen voor het hok worden gegooid is Weghorst op zijn plaats. Of als de bal stil ligt, bij vrije trappen of corners. Het sleuren wat Depay doet wordt onderschat.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 20 juni 2024 @ 10:36:35 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_213981986
De kwalificatie was op Wembley tegen Engeland voor het WK-94. Waar hij als invaller een strafschop nam. De strafschop had Overmars geforceerd. Hij rende met de bal aan de voet vanaf eigen helft met Des Walker achter zich aan. Die probeerde hem een paar keer tegen te houden, maar de jonge Overmars, ik denk dat-ie 19 of 20 was, liet zich pas in het strafschopgebied vallen. Was de wedstrijd waarin Wouters de kaak van Gascoinge brak.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213982196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef tong80 het volgende:
De kwalificatie was op Wembley tegen Engeland voor het WK-94. Waar hij als invaller een strafschop nam. De strafschop had Overmars geforceerd. Hij rende met de bal aan de voet vanaf eigen helft met Des Walker achter zich aan. Die probeerde hem een paar keer tegen te houden, maar de jonge Overmars, ik denk dat-ie 19 of 20 was, liet zich pas in het strafschopgebied vallen. Was de wedstrijd waarin Wouters de kaak van Gascoinge brak.

Ik weet niet waarom dit bericht in dit topic staat, maar net even de samenvatting gekeken, ook echt een parel van een goal van Bergkamp. Wat een kunstenaar was dat toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 juni 2024 @ 11:03:31 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_213982274
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:30 schreef Sabata het volgende:
Te goed? Je ziet op clubniveau dat hij gewoon beperkt is. Geeft niks, maar ik denk dat je met 15 a 20 minuten, als de tegenstander moe is, het meeste uit hem haalt.
Beetje de Inzaghi van Oranje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Trouwste user 2022 donderdag 20 juni 2024 @ 11:06:20 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_213982295
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:54 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik weet niet waarom dit bericht in dit topic staat, maar net even de samenvatting gekeken, ook echt een parel van een goal van Bergkamp. Wat een kunstenaar was dat toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ik had Beathoven niet goed geciteerd.

'En veel onderschatte spelers en subs van kaliber ook. Een Van Vossen kon een wedstrijd in zijn topjaren beslissen en deed dit ook regelmatig. Volgens mij hebben we nog ergens een kwalificatie aan hem te danken.'

pi_213982578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Te goed? Je ziet op clubniveau dat hij gewoon beperkt is. Geeft niks, maar ik denk dat je met 15 a 20 minuten, als de tegenstander moe is, het meeste uit hem haalt.
Beetje de Inzaghi van Oranje.
oh ik bedoel: het is vooral vervelend voor hemzelf dat hij het te goed doet in deze rol :) hij roept tenslotte de hele tijd dat hij in de basis wil. en zoals je noemt daar is ie te beperkt voor.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214005561
Bij nader inzien toch maar Weghorst in de basis? Memvis presteert NIETS.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 23:05:37 #61
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214005586
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef Cilantro het volgende:
Bij nader inzien toch maar Weghorst in de basis? Memvis presteert NIETS.
Ik zie liever kans voor Malen. Weghorst blijft breekijzer voor op de bank.
Je bent een waardeloze agent.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 23:05:58 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214005599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 23:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Ik zie liever kans voor Malen Zirkzee. Weghorst blijft breekijzer voor op de bank.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214010617
twitter

Deze TS zag dat al eerder.
pi_214084410
WW is zeg maar een soort ww
je bent wel beschikbaar maar hebt (nog) geen werk
af en toe oproepkracht, een bankzitter
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')