Ook dat valt te plannen!quote:Op zondag 16 juni 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, ik verzin dat vaderdag ook niet hč. Kan daar gewoon verder kijken, mis alleen 10 minuten aan reistijd.
Ja, absoluut niet tussen 15:00 en 16:00 daar zijn is uitstekend ingeplandquote:Op zondag 16 juni 2024 10:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook dat valt te plannen!
Maar veel plezier
Krijg je ervan met dat luie uitslaapgedrag.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, uitgeslapen. Wat?
Safety carDonder op man
Wat een amateursquote:Op zondag 16 juni 2024 10:07 schreef StephanL het volgende:
Spinnen meer onder SC dan normaal onder het racen
Gaat Peugeot roet in het eten gooien?quote:Op zondag 16 juni 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Om 10:30 stipt de herstart dus. Ik ga om 10:45 op pad, dus uitstekend getimed weer.
Samenvatting zal wel een minuut of drie zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt overigens wel een geweldig stuk race gemist Fles.
Deze SC heeft een prachtig gevecht dat al heel lang gaande was onderbroken.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Samenvatting zal wel een minuut of drie zijn.
Heb altijd het idee gehad dat het Franse vriendjespolitiek is geweest om ze naar de LMH klasse te halen, omdat anders Toyota alleen tegen zichzelf kon strijden.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Gezien de prestaties vraag ik me af of dit project van Peugeot niet gestopt wordt na dit seizoen.
Lol hebben met ons!quote:Op zondag 16 juni 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En is er geen safety car dan hebben we wel reclameWat DOE ik hier ook eigenlijk
![]()
Erg teleurstellend allemaal.
Echt iedere keer als jij inschakelt is er SC. Eén oplossing: stoppen met inschakelen en gewoon blijven kijken.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En is er geen safety car dan hebben we wel reclameWat DOE ik hier ook eigenlijk
![]()
Erg teleurstellend allemaal.
Cadilekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |