Hier is die gewoon dicht, dus geen keuzequote:Op zondag 16 juni 2024 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest nog langs de super, maar het is net te vroeg deze SC
Biblebelt genotquote:Op zondag 16 juni 2024 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier is die gewoon dicht, dus geen keuze
“Kan gebeuren”quote:Op zondag 16 juni 2024 09:44 schreef heywoodu het volgende:
Van Uitert lijkt me een goede gast.
Zit op het punt van instappen nog even met Allard te praten:
"Heb je gekeken waar het een beetje nat en droog is?"
"Neuh, zie ik zo wel."
Had je ook gisteren kunnen doen, daarna spittersguide printen en op tijd voor de race terug zijn!quote:Op zondag 16 juni 2024 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam 3 minuten voor de start thuis, hoe had daar nog een bezoekje aan de super tussen gepast?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Had je ook gisteren kunnen doen, daarna spittersguide printen en op tijd voor de race terug zijn!
Haha, Nattekat en tijdmanagement.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Had je ook gisteren kunnen doen, daarna spittersguide printen en op tijd voor de race terug zijn!
Dat had je ook beter vannacht tijdens de lange SC periode kunnen doen.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik had even niet gerekend op een dikke file omdat niemand even vooraf checkt of de oprit naar de snelweg wel open is.quote:
Maar de datum van de race was niet gisteren pas bekend geworden!quote:Op zondag 16 juni 2024 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam 3 minuten voor de start thuis, hoe had daar nog een bezoekje aan de super tussen gepast?
Soms heb je gewoon andere dingen die op je pad komen die je niet gaat afzeggen omdat je dan misschien niet op tijd thuis bent voor de startquote:Op zondag 16 juni 2024 09:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar de datum van de race was niet gisteren pas bekend geworden!
Veel SC, van de andere kant ligt de race nog open. Veel andere edities in de afgelopen jaren was dat op zondag niet echt meer het geval.quote:
Zal het even voor je samenvatten: regen, SC.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:50 schreef Jane het volgende:
Goedemorgen mensen!
Even teruglezen wat er vannacht is gebeurd...
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal het even voor je samenvatten: regen, SC.
Je mag dus nooit meer klagen als je iets mist.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Om 10:30 stipt de herstart dus. Ik ga om 10:45 op pad, dus uitstekend getimed weer.
En dan tot de finish alles missen?quote:Op zondag 16 juni 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Om 10:30 stipt de herstart dus. Ik ga om 10:45 op pad, dus uitstekend getimed weer.
Tja, ik verzin dat vaderdag ook niet hč. Kan daar gewoon verder kijken, mis alleen 10 minuten aan reistijd.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Je mag dus nooit meer klagen als je iets mist.
Man man man
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan tot de finish alles missen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |