abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2024 @ 22:26:08 #1
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_213925335
Een doldwaas avontuur met een iPad in de hoofdrol. Dat beleefde Henk Krol zaterdag tijdens een treinritje naar Groningen. Vlak voor de noordelijke provinciehoofdstad zocht de voormalige partijleider van 50Plus een toilet en verloor daarbij zijn tas eventjes uit het oog. Het gevolg? Zijn iPad werd gestolen, om uren later op te duiken in een asielzoekerscentrum in Drachten.

„Stom, stom, stom”, zegt de markante oud-voorman van de seniorenpartij tegen De Telegraaf. Hij kan zichzelf wel voor zijn hoofd slaan dat hij zaterdag zijn tas onbewaakt achterliet op zijn treinstoel. Bij terugkomst, 30 seconden later, stond de rits open en bleek zijn iPad verdwenen. De dader zag hij nog net wegglippen: „Licht getint, modern gekleed en met een petje.”

Krol: „Ik ben de trein nog doorgelopen, op zoek naar de dader of een conducteur. Dat leverde niks op. In Groningen dacht ik slim te zijn. Het is een eindstation, dus ben ik helemaal naar de voorkant van de trein gelopen en daar uitgestapt. Ik dacht: ik ga daar staan, want dan moeten alle passagiers langs me heen en kan ik hem misschien grijpen.”

Geen signaal meer
De oud-politicus kwam bedrogen uit, vertelt hij. „Ze zijn het station aan het verbouwen. Iedereen moest juist de andere kant uit. Op mijn iPhone kon ik mijn iPad volgen. Ik zag hem nog bij een bushalte, maar daar is hij uitgezet en kreeg ik geen signaal meer.”

Uren later had Krol alsnog beet: een witte stip met de woorden ’iPad van Henk Krol’ dook op bij het asielzoekerscentrum in Drachten. „Het zal niet wáár zijn...”, dacht de markante BN’er.

„Ik heb gebeld met de bewaking van het azc. Ze zouden de politie waarschuwen. Ik heb zelf Ze zouden de politie waarschuwen. Ik heb zelf ook de politie gebeld. Ze gingen er meteen werk van maken. Erg netjes, ik kan niet anders zeggen.”

Krol, die via Whats App contact hield met de politie, laat weten dat zijn apparaat zaterdag tijdens een doorzoeking in het azc niet is gevonden. Volgens hem laat het korps het er niet bij zitten. Zo zullen er camerabeelden worden bekeken.

Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)kerscentrum-drachten

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Jippie op 16-06-2024 00:44:46 ]
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 22:29:08 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213925392
Mooie aanwinst voor Nederland zo'n dief.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213925393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 22:26 schreef phpmystyle het volgende:

„Ik heb gebeld met de bewaking van het azc. Ze zouden de politie waarschuwen. Ik heb zelf
Ja wat?

Trouwens, die krijg je nooit meer terug hoor

https://www.ad.nl/binnenl(...)-nog-terug~a6257961/
pi_213925401
AZC OLÉ
U MAD?
pi_213925412
Ik heb zelf wat??!

Je kan toch niet halverwege zo'n spannend verhaal eindigen?

Klaagbaak waardig dit. -O-
  zaterdag 15 juni 2024 @ 22:30:46 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213925444
De dief bestolen
pi_213925497
Hadden ze Henk Krol maar weggestolen
pi_213925508
De doldwaze avonturen van Henk Krol.
pi_213925568
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 22:29 schreef YoopY het volgende:
Ik heb zelf wat??!

Je kan toch niet halverwege zo'n spannend verhaal eindigen?

Klaagbaak waardig dit. -O-
ONZ / [ONZ] Henk krol laat tas met ipad onbeheerd achter, duikt op bij azc

Laat je fantasie de vrije loop
  zaterdag 15 juni 2024 @ 22:37:54 #10
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_213925608
En waarom moet dat AZC weer expliciet genoemd worden in dit verhaal?
Voegt dat wat toe qua nieuwsvoorziening?
Nee dus, eerder het zoveelste gekraai van de latent racistische, uitgerangeerde maar nog steeds mediageile ex-politicus Krol.
pi_213925686
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 22:37 schreef kibo het volgende:
Nee dus, eerder het zoveelste gekraai van de latent racistische, uitgerangeerde maar nog steeds mediageile ex-politicus Krol.
Vind het feit dat de Ipad in een AZC ligt toch best nieuwswaardig in deze mits dit blijkt te kloppen. Sterk signaal dat de dader een vluchteling zou kunnen wezen, je weet wel.. mensen die we helpen met opvang..

Al zou het me niets verbazen als het weer een fantasie is van Henkie, zou niet de eerste keer zijn.
pi_213925704
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
„Ik heb gebeld met de bewaking van het azc. Ze zouden de politie waarschuwen. Ik heb zelf
Ja goffedommuh zeg -O-
  zaterdag 15 juni 2024 @ 22:46:33 #13
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_213925773
quote:
Bewustwording van wat wij ons aanhalen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_213926184
kan iemand dit halve verhaal in Chat-GPT (oid) gooien en laten aanvullen in een bepaalde idiote edoch komische wijze? O-)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_213926221
twitter

Zal niet moeilijk zijn om terug te halen toch? En die 'vluchteling' uit te zetten?
  zaterdag 15 juni 2024 @ 23:11:01 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213926226
quote:
Omdat het een feit is :+
pi_213926334
quote:
Waarom is dit nou weer racistisch? Als hij gevonden was in een woonwagenkamp was het zeker wel goed? Die gast jat die iPad toch zelf?
pi_213926338
quote:
Het juist niet noemen dat het een azc betreft is discriminatie.

Beter nog ff terug de schoolbanken in gaan o|O
pi_213927043
Henk Krol wil minister van Asiel worden. :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_213927056
quote:
99s.gif Op zondag 16 juni 2024 00:12 schreef bijdehand het volgende:
Henk Krol wil minister van Asiel worden. :o
Of digitalisering
pi_213927071
quote:
Dit soort gejengel ipv het snel retour sturen van tuig is de reden dat de PVV zo groot is geworden.
pi_213927094
Een kleine groep verpest het voor de rest.
pi_213927100
quote:
Jij laat het AZC liever weg? Mensen misleiden omdat dat jou niet goed uitkomt is geen goed idee.
pi_213927125
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 00:20 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Jij laat het AZC liever weg? Mensen misleiden omdat dat jou niet goed uitkomt is geen goed idee.
Niet serieus te nemen van iemand met #GoBankrupt4Ukraine als onderschrift _O- _O-
pi_213927131
Duidelijk een complot van extreem rechts op asielzoekers zwart te maken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')