Dat heb ik gemist. Kun je kort zeggen wat er gebeurd is?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij zelfde lengte ongeveer wel, alleen lopen er verschillende ritmes door elkaar vanwege die fuckup rond de regen drie uur geleden
Het ging regenen, meerdere teams gingen naar binnen voor regenbanden: uit m'n hoofd de Cadillacs, Toyota's en #51 Ferrari, als voornaamste teams. Bleek uiteindelijk geen goede keuze, 10-15 minuten later kwamen ze opnieuw binnen voor slicks.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Kun je kort zeggen wat er gebeurd is?
Ah, tnx!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ging regenen, meerdere teams gingen naar binnen voor regenbanden: uit m'n hoofd de Cadillacs, Toyota's en #51 Ferrari, als voornaamste teams. Bleek uiteindelijk geen goede keuze, 10-15 minuten later kwamen ze opnieuw binnen voor slicks.
Aantal auto's die binnenkwamen voor regenbanden en een paar ronden later terug gingen naar slicks terwijl de rest doorreed op slicks.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Kun je kort zeggen wat er gebeurd is?
Ik niet.quote:
Is al jaren een supersnelle coureurquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:48 schreef Nattekat het volgende:
Wat is die Yifei Ye aan het stampen dan
en hem constant Felix noemdequote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:51 schreef Burner82 het volgende:
Ik mis Ronald van Dam, die 25 keer uitlegt dat Ferdinand von Habsburg de langste naam heeft
Ik mis helemaal niets zo te horenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:51 schreef Burner82 het volgende:
Ik mis Ronald van Dam, die 25 keer uitlegt dat Ferdinand von Habsburg de langste naam heeft
Nou, nou.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:51 schreef Burner82 het volgende:
Omdat deze auto’s gebouwd zijn om 24 uur mee te gaan en dus moet alles makkelijk te vervangen zijn, en jouw straatauto (hopelijk) nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:54 schreef Zorro het volgende:
Als ik die monteurs in de pits zo'n auto zo'n beetje modulair uit elkaar zie halen, waarom zijn gewone straatautos dan zo godvergeten moeilijk bereikbaar overal
Ik geloof er niks van. Dat kan ook simpeler. Is gewoon om de garages wat te laten verdienen. Ik heb ze wel door!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat deze auto’s gebouwd zijn om 24 uur mee te gaan en dus moet alles makkelijk te vervangen zijn, en jouw straatauto (hopelijk) niet
Is wat een prutser zou zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan ga ik wel voetbal kijkengodverdomme§
Dat klopt, dit is inderdaad door Den Haag verzonnen, word wakker!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Dat kan ook simpeler. Is gewoon om de garages wat te laten verdienen. Ik heb ze wel door!
Kijk zie je nou welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat klopt, dit is inderdaad door Den Haag verzonnen, word wakker!
Rijdt Ali B. mee?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:00 schreef PierreTT het volgende:
De dames worden gewoon van de baan gebeukt!
Nog geen bewijs gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon van de sokken gereden door eoa strontkop
Ah, daarom won Koba zo veel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:01 schreef Burner82 het volgende:
CARS 7 - 11 - 66 - DRIVE THROUGH PENALTY - SLOW ZONE INFRINGEMENT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |