SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Mevrouw hier heeft ook vrij veel gesloopt in haar eigen huis.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
Dat is het uiteraard ook
En mevrouw hier is ook super agressief, moet ook altijd iets kapot maken. Maakt haar dan ook echt niet uit of het een raam of whatever is. En heeft wel eens deuren ingetrapt
Oh heel fijnik vind het ook super sneu voor die mensen zelf, niet om het goed te praten ofzo maar 'expres' doen ze het vast ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Voor dikke tetten wil ik ook wel gevoelig zijn hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags is een gevoelige en nette jongen
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat dit genoeg ruimte is voor die 2 mannen om de wasmachine weg te halen (en nieuwe plaatsen)?PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze doen dit de hele dag door he, ze weten precies hoe dat moet. Dit is meer dan goed genoeg.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
Denken jullie dat dit genoeg ruimte is voor die 2 mannen om de wasmachine weg te halen (en nieuwe plaatsen)?niet mijn probleem, maar dat kunnen die jonges welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Is enige wat me beetje zenuwachtig maakt namelijk.
Oke als jij zegt dat het prima moet lukken dan geloof ik je.quote:
Let maar opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke als jij zegt dat het prima moet lukken dan geloof ik je.
zo toe maarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en een nieuwe koelkast maar die komt volgende week pas.
kan je weer 10 jaar vooruitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
@:karzai Telefoon en wasmachine moesten al keer vervangen worden want kregen mankementen en ik wou ook al heel lang een koelvriescombi (ipv een losse vriezer en een kleine koelkast). Heb gewoon alles vervangen wat ik graag al graag wou. Ben ik de komende jaren ook weer klaar.
De oude Trinity Road Standquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Ik hou echt van dit soort oldskool beelden.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Mevrouw hier heeft ook vrij veel gesloopt in haar eigen huis.Maar ik vind het ook sneu. Een buurman probeerde haar uit huis gezet te krijgen, maar waar moet zo iemand dan naartoe? Volgens mij heeft ze nu ondersteuning en het gaat nu ook beter. Dat vind ik een veel fijnere oplossing.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEHEE babbyy, oeh ahhhquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:08 schreef dud0r het volgende:
Goede tt. Waar kan ik al dat gratis spul halen? Want ik zit ondertussen op bijna 300 euro wat ik aan spullen gehaald heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |