quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger kon je nog in de rust kijken naar half naakte dames die penalty's namen, wellicht heeft ze daar wel de kwaliteiten voor
Veronica toen het nog van de echte SBS wasquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Vroeger kon je nog in de rust kijken naar half naakte dames die penalty's namen, wellicht heeft ze daar wel de kwaliteiten voor
Ze is er niet gekomen omdat ze kwaliteiten heeft maar nu ze er zit kan je niet zeggen dat ze geen kwaliteiten heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Lekker wijf, geen tetten helaas maar zit daar natuurlijk niet omdat ze kwaliteiten heeft.
Alles kanquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze is er niet gekomen omdat ze kwaliteiten heeft maar nu ze er zit kan je niet zeggen dat ze geen kwaliteiten heeft.
Ja het helpt natuurlijk als je moeder Linda en je oom Sjon de Mol is om zo'n baan te krijgen maar als je daar eenmaal zit moet je ook presteren anders ga je er zo weer af. Misschien is het nu juist wel een extra last op haar schouders: je zit hier alleen omdat Linda je moeder is zal ze altijd horen, hoe leuk ze het ook doet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze is er niet gekomen omdat ze kwaliteiten heeft maar nu ze er zit kan je niet zeggen dat ze geen kwaliteiten heeft.
Die tetten die koopt ze wel een keer, zodra ze het gevoel heeft de volgende stap te moeten maken in haar carrièrequote:Op donderdag 4 juli 2024 11:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Lekker wijf, geen tetten helaas maar zit daar natuurlijk niet omdat ze kwaliteiten heeft.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die tetten die koopt ze wel een keer, zodra ze het gevoel heeft de volgende stap te moeten maken in haar carrière
Wat is leukquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja het helpt natuurlijk als je moeder Linda en je oom Sjon de Mol is om zo'n baan te krijgen maar als je daar eenmaal zit moet je ook presteren anders ga je er zo weer af. Misschien is het nu juist wel een extra last op haar schouders: je zit hier alleen omdat Linda je moeder is zal ze altijd horen, hoe leuk ze het ook doet.
Dat het over haar tieten gaat zegt genoeg. Stekelenburg heeft een spleetje. Die zet z'n tanden in een onderwerp. Nu nog het achterste van z'n tong.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:28 schreef Paul het volgende:
Wat zeuren jullie nou weer over dr cupmaat, volgens mijn heeft ze normale borsten voor haar postuur
Het is toch geen politiek wereldnieuws.. gaat om een voetbaltoernooitje, mag wel een beetje gezellig toch.. anders moet je maar naar Leonne Stentler gaan kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is leukHet moet allemaal gezellig.
Ik wil geïnformeerd worden. Dit meissie bakt er niks van. Niks beklijft en het stelt niks voor. Derderangs schoolkrant gedoe.
Sluit gelijk heel FOK!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is toch geen politiek wereldnieuws.. gaat om een voetbaltoernooitje, mag wel een beetje gezellig toch.. anders moet je maar naar Leonne Stentler gaan kijken
In het begin heb ik me aan haar geirriteerd, maar inmiddels vind ik dr goed presenteren en past ze ook goed bij de voetbalprogrammasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vraag me bij haar altijd af of ze ook was ‘ontdekt’ als ze aan de andere kant van het land was opgegroeid en geen ‘de Molletje’ was geweest. Los van dat ze er goed uit ziet zie ik nou niet in wat haar nou zo speciaal en talentvol maakt. Denk vooral haar mammie. Dat telt daar namelijk in het Amsterdamse/Hilversumse. Stukje vriendjespolitiek.
Ik zou haar ook wel eens keihard in haar sterretje willen raken Paul.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:55 schreef Paul het volgende:
[..]
In het begin heb ik me aan haar geirriteerd, maar inmiddels vind ik dr goed presenteren en past ze ook goed bij de voetbalprogrammas
Gedraag jequote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel eens keihard in haar sterretje willen raken Paul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |