TS wilde weten welke fans hij nodig heeft. Dus als je dat kan beantwoorden: graag. Anders niet, heeft TS aangegevenquote:
Open maken en dan de type nummer gebruiken die er op staat bij de fansquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
mijn xbox fans zijn aan vervanging toe.
tot nu toe heb ik uitgevonden dat er een Falcon moederbord in zit.
dan kom ik tot aan deze twee keuzes
https://xenonlibrary.com/wiki/Fan#Dual_Fan
[ afbeelding ]
hoe kom ik er achter welke van de twee fans ik precies moet hebben?
dan is ie dus lang buiten gebruik, want dat ding open maken is een hele klus, daarom wil je die nieuwe fans al binnen hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Open maken en dan de type nummer gebruiken die er op staat bij de fans
Moeilijk he.
Dit inderdaad, als je dan toch die xbox open schroeft zou ik beide vervangen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:26 schreef butz0rs het volgende:
Allebei denk ik? Als je toch bezig bent kun je net zo goed top en bottom vervangen.
Dat is toch een geheel, die twee fans?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit inderdaad, als je dan toch die xbox open schroeft zou ik beide vervangen.
Probleem is welke fan is het bij welke revisie.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan is ie dus lang buiten gebruik, want dat ding open maken is een hele klus, daarom wil je die nieuwe fans al binnen hebben.
Oh, top en bottom is de voor en achterkant van dezelfde fan. Verkeerd begrepen. Maar ik zou hem open maken en kijken, tenzij de kosten niet heel schokkend zijn, dan beide bestellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is toch een geheel, die twee fans?
Er zijn nogal wat verschillende fabricagemodellen Xbox 360 in omloop, dus dat is op voorhand niet zomaar te zeggen helaas. Zelfs de website IFixit heeft het over twee verschillende modellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan is ie dus lang buiten gebruik, want dat ding open maken is een hele klus, daarom wil je die nieuwe fans al binnen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |