abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213902836
Ik wil voor 7 tot 10 dagen alleen naar Portugal. Algarve lijkt me tof. De combinatie strand, stad(je), auto huren en beetje cultuur zonder tussen bezopen Britten te zitten vind ik ook fijn. Heeft iemand een goede tip? En waar te boeken? Het is verleidelijk om een vakantie via Corendon oid te boeken maar ben bang dat ik in het epicentrum van het toerisme terecht kom.
pi_213903392
Niet echt tips, want nooit de Algarve bezocht, maar staat wel op het lijstje, dus ik lees even mee. Porto en Lissabon zijn overigens prachtige steden, dus aanradertje voor een toekomstige vakantie; als je wat meer stad wil ipv strand (al heb je ook best wat strandjes in de buurt van die twee steden).

Lagos zou ik sowieso mee pakken, ziet er altijd leuk uit :@
  vrijdag 14 juni 2024 @ 13:37:08 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213903403
Ik was een paar jaar geleden in Marvão en dat was fantastisch. Een oud stadje, hoop oude architectuur, paar musea, interessante geschiedenis. Ligt niet aan de kust maar je kunt wel zwemmen in de rivier. Ik was er zelf 5 dagen, 7 tot 10 is misschien wat lang, dat durf ik niet te zeggen.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 13:41:06 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_213903430
Albufeira vermijden in ieder geval
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_213903861
Ben daar weleens geweest, maar eerlijk gezegd vind ik het Tikibad net zo leuk. Eigenlijk nog wel leuker.
pindazakje
pi_213903923
Is Eliza Was Here dan niet iets om bij te boeken? Die richten zich wel wat op de rustigere plekken met auto e.d.
pi_213904121
die hele kust is toeristisch. maar als je dat niet erg vind, Lagos was best relaxed. maar ik was er lang geleden. Albfuera is de mooiste kust geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')