Ja ik heb exact hetzelfde jammer maar helaas de realiteit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:46 schreef Marsenal het volgende:
Dat denk ik ook!
Een waardeloos gezapig team met veel waardeloze spelers en een bondscoach waar ik nooit van onder de indruk ben geweest.
Dit is niet een Nederlands elftal dat veel warme gevoelens oproept.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:47 schreef nico_dijkshoorn het volgende:
[..]
Ja ik heb exact hetzelfde gevoel jammer maar helaas de realiteit.
Mee eens, negatieve tendens altijd rond Oranje. De groep is verder dan het EK van 2021 en WK van 2022.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk juist omgekeerd. Nederland draait een prima voorbereiding. Je zult zien dat ze verder gaan geraken dan Belgi
Ik zie dat het zondag om 15:00 droog is in Hamburg.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:56 schreef nico_dijkshoorn het volgende:
Allemaal goed weer voetballers....
Eens. Soms denk ik ook dat dit de hoop is van sommigen vanwege 'een onsympathieke groep'. Maar dat is een aannamequote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, negatieve tendens altijd rond Oranje. De groep is verder dan het EK van 2021 en WK van 2022.
Zit jij in een waarzeggerstent?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:44 schreef nico_dijkshoorn het volgende:
Ze gaan sowieso verliezen tegen polen.
Oh 100 procent ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Eens. Soms denk ik ook dat dit de hoop is van sommigen vanwege 'een onsympathieke groep'
Kwartfinale weer tegen die kutportugezen, helaas niet in Nuremberg.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk juist omgekeerd. Nederland draait een prima voorbereiding. Je zult zien dat ze verder gaan geraken dan Belgi
Op EK-88 verloren we de eerste wedstrijd en op het WK-90 gingen we door na 3 gelijke spelen in de poulefase.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zit jij in een waarzeggerstent?
Maar goed, als Oranje zondag verliest, is er direct een enorm probleem. Ik zie het eerlijk gezegd ook niet zitten tegen Frankrijk. Dan moeten ze winnen van Oostenrijk en dan hebben ze nog maar 3 punten.
Alleen moet je ook verliezen tegen Oostenrijk wil je de groupsfase niet overleven. 6 van de 8 nummers 3 gaan door en de kans is groot dat je wel 1 of 2 poules hebt met 0 of 1 punt voor de nummers 3 en 4.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:44 schreef nico_dijkshoorn het volgende:
Ik vrees dat Nederland niet eens de poule fase gaat overleven. Ik twijfel aan de spits, de coach en de keeper.
Ze gaan sowieso verliezen tegen polen. En Frankrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |