Klopt welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn hoofd is al een pretpark.
Ik had daar echt nog nooit van gehoord. Dutch roll ...quote:De Dutch roll is een soort vliegtuigbeweging die bestaat uit een uit fase bestaande combinatie van "kwispelen" (gieren) en heen en weer schommelen (rollen).
Deze gier-rolkoppeling is een van de fundamentele vluchtdynamische modi (andere omvatten phugoid, korte periode en spiraalvormige divergentie).
Deze beweging wordt normaal gesproken goed gedempt in de meeste lichte vliegtuigen, hoewel sommige vliegtuigen met goed gedempte Dutch roll-modi een verslechtering van de demping kunnen ervaren naarmate de luchtsnelheid afneemt en de hoogte toeneemt.
Dacht dat het een broodje kaas wasquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had daar echt nog nooit van gehoord. Dutch roll ...
[ afbeelding ]
Ik ook. Broodje met frikandel of kaas. Maar kennelijk had een vliegtuigje er vandaag last vanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het een broodje kaas was
quote:WASHINGTON — A Boeing 737 Max 8 jet experienced a rare but potentially serious problem recently known as a Dutch roll before landing safely.
Badeendjes rollen ook raar voor ze in de landingsstrip raken.quote:
Is goed dan maak ik er een Dutch roll vanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik eet de kreeft wel, mag jij het witte broodje
Als het maar veilig is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes rollen ook raar voor ze in de landingsstrip raken.
Gevolgd door een Dutch drollquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is goed dan maak ik er een Dutch roll van
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Boer Harms.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kan je ook een Dutch roll doen tijdens het helicopteren?
Nee the boys op prime.quote:
Hansapark heeft 9 rollercoasters.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Probleem van universal is dat het altijd druk is. Dus op rustige dagen kun je iets van 7 grote attracties doen. Kennelijk had mijn dochtertje 20 rollercoasters gedaan in Hansa, omdat het zo rustig was.
Movie Park is echt een afgekloven uitgeleefd park helaasquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Movie park is ook leuk toch een soort mini universal.
Dat laatste heb ik wel vaker gehoord.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hansapark heeft 9 rollercoasters.
Dat betekent dat ze ze sowieso allemaal gedaan heeft
[..]
Movie Park is echt een afgekloven uitgeleefd park helaas
Wel paar leuke attracties toegevoegd in de laatste jaren star trek enterprise en studio tour zijn leuk om te doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hansapark heeft 9 rollercoasters.
Dat betekent dat ze ze sowieso allemaal gedaan heeft
[..]
Movie Park is echt een afgekloven uitgeleefd park helaas
Is leuk wel kort helaas gelukkig is er een geheime deur kan je nog een keer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Sommige achtbanen zijn wel tof op zich
Studiotour niet gedaan
Jij boefje.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is leuk wel kort helaas gelukkig is er een geheime deur kan je nog een keer.
Ja vorige zomer gingen we door de verkeerde deur eruit stonden we weer vooraan die gasten keken wel maar lieten ons nog een keer gaan.quote:
Lachen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vorige zomer gingen we door de verkeerde deur eruit stonden we weer vooraan die gasten keken wel maar lieten ons nog een keer gaan.
Scheelde toch een uur wachtrij.quote:
Ik vind van de Efteling het sprookjesbos de leukste attractie. Jammer dat het spookslot weg is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Scheelde toch een uur wachtrij.
Ooit op een rustige dag ook iets van 8 keer achter elkaar in vogelrok geweest was met mijn Belgische ex-schoonfamilie mijn zwager was verstandelijk beperkt. stond geen wachtrij en hij roepen elke keer nog een keer nog een keer park medewerkers vonden het leuk dus ze gunde ons mooie herinneringen.
En het Tufke.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind van de Efteling het sprookjesbos de leukste attractie. Jammer dat het spookslot weg is.
Ik mis vooral de bob van spookslot altijd jammer gevonden dat het zo een raam ding was en geen spookhuis zoals op de kermis.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind van de Efteling het sprookjesbos de leukste attractie. Jammer dat het spookslot weg is.
quote:
Die ramen waren ook nodig voor de spook effecten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mis vooral de bob van spookslot altijd jammer gevonden dat het zo een raam ding was en geen spookhuis zoals op de kermis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |