Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die echt helemaal niks met attractieparken heb
Krijg ik nu een sticker?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ken je toch meer parken dan je dacht!
Een plak-tattoo.quote:
een emotionele achtbaan dusquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik krijg er slapeloze nachten van
Zijn hoofd is al een pretpark.quote:
Slaapze.quote:
Klopt welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn hoofd is al een pretpark.
Ik had daar echt nog nooit van gehoord. Dutch roll ...quote:De Dutch roll is een soort vliegtuigbeweging die bestaat uit een uit fase bestaande combinatie van "kwispelen" (gieren) en heen en weer schommelen (rollen).
Deze gier-rolkoppeling is een van de fundamentele vluchtdynamische modi (andere omvatten phugoid, korte periode en spiraalvormige divergentie).
Deze beweging wordt normaal gesproken goed gedempt in de meeste lichte vliegtuigen, hoewel sommige vliegtuigen met goed gedempte Dutch roll-modi een verslechtering van de demping kunnen ervaren naarmate de luchtsnelheid afneemt en de hoogte toeneemt.
Dacht dat het een broodje kaas wasquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had daar echt nog nooit van gehoord. Dutch roll ...
[ afbeelding ]
Ik ook. Broodje met frikandel of kaas. Maar kennelijk had een vliegtuigje er vandaag last vanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat het een broodje kaas was
quote:WASHINGTON — A Boeing 737 Max 8 jet experienced a rare but potentially serious problem recently known as a Dutch roll before landing safely.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |