Zo lelijk is Femke toch ook weer niet?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je Femke Halsema heet dan heb je niets te vrezen.
Die heten zeker allemaal Paul?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo lelijk is Femke toch ook weer niet?
Sommige mannen beweren, dat je als vrouw heel lelijk kan zijn en dan nog zijn er tig mannen die interesse hebben.
Ja, gewoon even slikken en weer doorgaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss gwn geen drama van maken
Blijkbaar wel.quote:
Om te slapen of om te rollenbollen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Eigenlijk is het altijd wel bedtijd
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om te slapen of om te rollenbollen?
Rollenbollen kan je ook op de keukentafel.quote:
Het gaat over rollenbollen op de keukentafel en hij is er gelijk.quote:
Ik kan nog wel meer plekken bedenken zelfs. Maar het bed is toch wel favoriet bij mijquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rollenbollen kan je ook op de keukentafel.
Dat kan geen toeval zijn!quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat over rollenbollen op de keukentafel en hij is er gelijk.
Eenschquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer plekken bedenken zelfs. Maar het bed is toch wel favoriet bij mij
Ja, daar is ook meer ruimte.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer plekken bedenken zelfs. Maar het bed is toch wel favoriet bij mij
Ja, dat doe ik ook liever niet op de keukentafelquote:
Tijd voor een nieuwe Ursonate met Kreelautenquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss gwn geen drama van maken
Ligt mij ook iets te hard.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook liever niet op de keukentafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |