quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik naar @:M_0_0_N moet
Maar wie moet dan de rest van het huis schoonmaken?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als alle vrouwen nou eens in de keuken bleven dan hadden ze ook geen last van ons.
Dan heb ik last van mannen omdat ik alleen maar in de keuken mag zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als alle vrouwen nou eens in de keuken bleven dan hadden ze ook geen last van ons.
Even aan Lovely vragen of ik naar jou mag.quote:
Ik vraag me af hoe gezellig het blijft als je alle mannen bij elkaar zet met 1 vrouw erbijquote:
Ligt er aan wie die vrouw is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe gezellig het blijft als je alle mannen bij elkaar zet met 1 vrouw erbij
Daar zeg je me wat!quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe gezellig het blijft als je alle mannen bij elkaar zet met 1 vrouw erbij
Het gaat pas lachen worden als de afwas gedaan moet worden.quote:
Ergens denk ik dat dit niet gaat werkenquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat pas lachen worden als de afwas gedaan moet worden.
Ergens denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat dit niet gaat werken
Nu al?quote:
Ik zou niet graag die vrouw zijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt er aan wie die vrouw is.
Die wil weg zijn voordat we klaar zijn met de BBQ.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
De gedachte aan die ontzettende afwas maakt al moe natuurlijk
Hahaha nu zie ik voor me dat al die mannen zich bemoeien met de BBQ, omdat ze het allemaal beter wetenquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wil weg zijn voordat we klaar zijn met de BBQ.
Als je Femke Halsema heet dan heb je niets te vrezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |