Nooit te beroerd om tips te geven.quote:
Van TOT tot ToT.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
Goh, ik zit op m'n mobieltje te gamen en ik heb ineens een duel met een zekere TOT.En in het spel ben ik ook ToT.
Heel ff gamen nadat ik Mini-ToT getroost heb; hij is een knuffel kwijt.quote:
Kunnen jullie een site beginnen https://www.tottot.nl/quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
Goh, ik zit op m'n mobieltje te gamen en ik heb ineens een duel met een zekere TOT.En in het spel ben ik ook ToT.
Hij mag de mijne wel lenen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel ff gamen nadat ik Mini-ToT getroost heb; hij is een knuffel kwijt.Overal gezocht, nergens te vinden. Is kwijt sinds z'n vriendinnetje kwam spelen. Ik denk dat ze 'm ergens op een onlogische plaats heeft neergelegd.
@onlogischquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel ff gamen nadat ik Mini-ToT getroost heb; hij is een knuffel kwijt.Overal gezocht, nergens te vinden. Is kwijt sinds z'n vriendinnetje kwam spelen. Ik denk dat ze 'm ergens op een onlogische plaats heeft neergelegd.
Ja op haar bed, boefquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
#iamjusttotquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kunnen jullie een site beginnen https://www.tottot.nl/![]()
Oh wacht, dat hebben jullie al gedaan
Altijd weer die vrouwenquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kunnen ook staand zeiken en dat geeft altijd narigheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:40 schreef SoS87 het volgende:
Mannen kunnen staand zeiken.
Vrouwen kunnen alleen zitten zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |