Nooit te beroerd om tips te geven.quote:
Van TOT tot ToT.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
Goh, ik zit op m'n mobieltje te gamen en ik heb ineens een duel met een zekere TOT.En in het spel ben ik ook ToT.
Heel ff gamen nadat ik Mini-ToT getroost heb; hij is een knuffel kwijt.quote:
Kunnen jullie een site beginnen https://www.tottot.nl/quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
Goh, ik zit op m'n mobieltje te gamen en ik heb ineens een duel met een zekere TOT.En in het spel ben ik ook ToT.
Hij mag de mijne wel lenen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel ff gamen nadat ik Mini-ToT getroost heb; hij is een knuffel kwijt.Overal gezocht, nergens te vinden. Is kwijt sinds z'n vriendinnetje kwam spelen. Ik denk dat ze 'm ergens op een onlogische plaats heeft neergelegd.
@onlogischquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel ff gamen nadat ik Mini-ToT getroost heb; hij is een knuffel kwijt.Overal gezocht, nergens te vinden. Is kwijt sinds z'n vriendinnetje kwam spelen. Ik denk dat ze 'm ergens op een onlogische plaats heeft neergelegd.
Ja op haar bed, boefquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
#iamjusttotquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kunnen jullie een site beginnen https://www.tottot.nl/![]()
Oh wacht, dat hebben jullie al gedaan
Altijd weer die vrouwenquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kunnen ook staand zeiken en dat geeft altijd narigheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:40 schreef SoS87 het volgende:
Mannen kunnen staand zeiken.
Vrouwen kunnen alleen zitten zeiken.
Hij is ook zijn knuffel kwijt.quote:
Vrouwen zijn het best op hun knienquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kunnen ook staand zeiken en dat geeft altijd narigheid.
Ben je soms ongesteld?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje emotioneel van
Oh, ik wil hem wel een knuffel geven hoorquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is ook zijn knuffel kwijt.
Ik zeg niets.quote:
Aww dat is lievvquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik wil hem wel een knuffel geven hoor
Ik ben ook mijn knuffel kwijt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik wil hem wel een knuffel geven hoor
Oh, moet ik helpen zoeken?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn knuffel kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
Ik wil je er wel eendje geven hoorquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook mijn knuffel kwijt.
Heb je nu een uitspraak over vrouwen aangepast naar mannen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zijn gewoon het best als ze hun mond houden en met hun gezicht naar de muur ik het hoekje van de kamer gaan staan.
Of gewoon keihard muziek spelen zodat je ze niet hoortquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zijn gewoon het best als ze hun mond houden en met hun gezicht naar de muur ik het hoekje van de kamer gaan staan.
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je nu een uitspraak over vrouwen aangepast naar mannen?
Die spaar je toch alle 12?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan wel wat zeggen, maar dan krijg ik weer een white knight plaatje van @:dr.mikey
Is er leven op Pluto?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen dat mannen het beste zijn als ze met zijn alleen naar de maan gaan.
Dat deed je nu toch?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen dat mannen het beste zijn als ze met zijn alleen naar de maan gaan.
Als alle vrouwen nou eens in de keuken bleven dan hadden ze ook geen last van ons.quote:
Ik hoor net dat ik naar @M_0_0_N moetquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, kunnen we een paar mannen overhouden? Soms zijn ze wel nuttig
😯quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als alle vrouwen nou eens in de keuken bleven dan hadden ze ook geen last van ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |