Weet je wat het verschil is met mijn treinen en die vd NS?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Met die treinen kun je de hele dag spelen, die voetbalwedstrijd kun je maar 1x live zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil is met mijn treinen en die vd NS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lack of common cents
Zijn de problemen daar nog steeds niet opgelost?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
ik rij dagelijks langs stapvoets rijdende treinen over de HSL heen
A4 tussen Roelofarendsveen en Leiderdorp, scheurtjes in viaducten enzo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn de problemen daar nog steeds niet opgelost?
Dat is de schuld van Prorail.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
A4 tussen Roelofarendsveen en Leiderdorp, scheurtjes in viaducten enzo.
Heb er serieus in al die tijd niemand aan het werk gezien om iets te fixen
klopt, kan de NS niks aan doen. Maar netto betekent het irritatie en vertraging voor reizigersquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Prorail.
Goed zo.quote:
Mijn parkiet vindt van niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |