Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danny Masterson zit wel onterecht vast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik welquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand mij serieus nam hier![]()
![]()
Ik neem zelden iemand hier serieus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand mij serieus nam hier
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ow VANDAAR dat ze altijd tuinbroeken draagt; voor het geval dat ze devzero tegenkomt natuurlijk!quote:![]()
![]()
Jezelf wel toch?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem zelden iemand hier serieus.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Jij snaptquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow VANDAAR dat ze altijd tuinbroeken draagt; voor het geval dat ze devzero tegenkomt natuurlijk!![]()
![]()
Je mag je netflix alleen thuis gebruiken of op vakantie. Keek ook af en toe netflix van dochter maar dat lukt niet meer. Disney ook niet dacht ikquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny Masterson zit wel onterecht vast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker luchtig voor als het 35 graden is buitenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
@:TT
Lekker deugen na die taharrush in diverse Duitse steden.![]()
Helaas niet. Duurt te lang veulll te lang.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaat ie Dot? Alweer ietsiepietsie beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker luchtig voor als het 35 graden is buiten![]()
![]()
In het weekend is dit mijn tweede huis.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag je netflix alleen thuis gebruiken of op vakantie. Keek ook af en toe netflix van dochter maar dat lukt niet meer. Disney ook niet dacht ik
en kijk nooit tegelijkertijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die hebben ze nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!![]()
Wollen onderbroekenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!![]()
![]()
Pffff balenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas niet. Duurt te lang veulll te lang.![]()
![]()
Maar zo zien zij dat niet. Wat je wel kan doen is via je mobiel naar haar tv streamenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het weekend is dit mijn tweede huis.
en kijk nooit tegelijkertijd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny Masterson zit wel onterecht vast.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: