Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danny Masterson zit wel onterecht vast.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik welquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand mij serieus nam hier![]()
![]()
Ik neem zelden iemand hier serieus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat iemand mij serieus nam hier
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ow VANDAAR dat ze altijd tuinbroeken draagt; voor het geval dat ze devzero tegenkomt natuurlijk!quote:![]()
![]()
Jezelf wel toch?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem zelden iemand hier serieus.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Jij snaptquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow VANDAAR dat ze altijd tuinbroeken draagt; voor het geval dat ze devzero tegenkomt natuurlijk!![]()
![]()
Je mag je netflix alleen thuis gebruiken of op vakantie. Keek ook af en toe netflix van dochter maar dat lukt niet meer. Disney ook niet dacht ikquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny Masterson zit wel onterecht vast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker luchtig voor als het 35 graden is buitenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
@:TT
Lekker deugen na die taharrush in diverse Duitse steden.![]()
Helaas niet. Duurt te lang veulll te lang.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaat ie Dot? Alweer ietsiepietsie beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker luchtig voor als het 35 graden is buiten![]()
![]()
In het weekend is dit mijn tweede huis.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag je netflix alleen thuis gebruiken of op vakantie. Keek ook af en toe netflix van dochter maar dat lukt niet meer. Disney ook niet dacht ik
en kijk nooit tegelijkertijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die hebben ze nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!![]()
Wollen onderbroekenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar 's winters vriezen je kloten er zo af!![]()
![]()
Pffff balenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas niet. Duurt te lang veulll te lang.![]()
![]()
Maar zo zien zij dat niet. Wat je wel kan doen is via je mobiel naar haar tv streamenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In het weekend is dit mijn tweede huis.
en kijk nooit tegelijkertijd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny Masterson zit wel onterecht vast.![]()
Was laatst ook een foto van in één of ander openluchtmuseum of zo, met bewijs dat global warming echt was; de onderbroeken werden steeds kleiner en kleiner door de eeuwen heen!quote:![]()
![]()
Dagelijkse kost hierquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?![]()
Ja. Moet het er mee doen het is niet anders. Een paar minuten hier mee tikken en ik ben alwer moequote:
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt toch? Er is geen droogte, kijk naar het stijgende zeeniveau. Voldoende water aanwezig.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Was laatst ook een foto van in één of ander openluchtmuseum of zo, met bewijs dat global warming echt was; de onderbroeken werden steeds kleiner en kleiner door de eeuwen heen!![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?![]()
![]()
Dank jequote:
Nou valt dit topic wel altijd zwaarquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Moet het er mee doen het is niet anders. Een paar minuten hier mee tikken en ik ben alwer moe![]()
![]()
Doen we al 1000 jaar en nu is het opeens een probleemquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Doen we al 1000 jaar en nu is het opeens een probleem![]()
![]()
Hij is aangeklaagd door zijn eigen exen he onder druk van scientology.. Mila Kunis en Aston Kutcher denken ook dat hij geframed is en supporten hem nog.zelfde soort zaak als toen met Johnny Depp.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen dronken voeren en dan seks met ze hebben hoort er toch gewoon bij?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omdat echte mannen geen rokjes/jurken meer dragen en daardoor kleinere balletje krijgen en zich alles laten aanpraten door vrouwenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Doen we al 1000 jaar en nu is het opeens een probleemHet bewijs is geleverd, die man draagt een mooi jurkje.quote:![]()
Was jaren geleden ook een nieuws-item over een rechtszaak in Australië; een Aboriginal wilde trouwen en zijn vader gooide een boemerang naar de verloofde en raakte die tegen het hoofd. Toen ze bewusteloos was, nam hij haar anaal.
"Ja dat is de Aboriginal manier om het huwelijk te zegenen."
Ik ben er niet achter gekomen wat de uitspraak van de rechter was overigens.![]()
![]()
![]()
Mannen in rokken nieuwste modetrend.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
* JustinK gaat een boemerang kopenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
Was jaren geleden ook een neiwus-item over een rechtszaak in Australië; een Aboriginal wilde trouwen en zijn vader gooide een boemerang naar de verloofde en raakte die tegen het hoofd. Toen ze bewusteloos was, nam hij haar anaal.
"Ja dat is de Aboriginal manier om het huwelijk te zegenen."
Ik ben er niet achter gekomen wat de uitspraak van de rechter was overigens.![]()
![]()
Toen ik jaren geleden in het gothic wereldje zat, waren er meerdere kerels met jurken en rokken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen in rokken nieuwste modetrend.![]()
Als ik nou een Schot was geweest...quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik jaren geleden in het gothic wereldje zat, waren er meerdere kerels met jurken en rokken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kerels die rokjes dragen zijn mietjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scientology probeerde juist die vrouwen te stoppen met hun getuigenis te geven. Masterson is lid van de scientology sekte en die proberen elkaar wel de hand boven het hoofd te houdenquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is aangeklaagd door zijn eigen exen he onder druk van scientology.. Mila Kunis en Aston Kutcher denken ook dat hij geframed is en supporten hem nog.zelfde soort zaak als toen met Johnny Depp.![]()
Ja kut, kaap de grap voor m'n neus weg!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik nou een Schot was geweest...![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
Kerels die rokjes dragen zijn mietjes!Puntige knieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreemdquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er komt alleen geen schot in de zaak met punten scoren hier.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja I know, dat was een schot voor open doel!![]()
![]()
Een schot loopt zelf met open doel rondquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja I know, dat was een schot voor open doel!![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, kaap de grap voor m'n neus weg!
Schotbolk!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je me blijft bolken moet ik je een schot voor de boeg geven hoor!![]()
Wel ideale kledingdracht voor Ali als hij 'm er ff snel bij een chickie in wil hangen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Een schot loopt zelf met open doel rond![]()
Ik kies liever gelijk een voltreffer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je me blijft bolken moet ik je een schot voor de boeg geven hoor!
Ik hoop dat hij dezelfde straf krijgt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat zal Ali nu wel roepen: "They will never take my FREEDOOOOOOM!!!!!!"
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kies liever gelijk een voltreffer.
In het gezicht?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dezelfde straf krijgt.Sodeknetters hee!
Dat is meteen wel heel erg extreem!
![]()
Jij bent wel geobsedeerd van dit plaatje.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent wel geobsedeerd van dit plaatje.A running gag!
En toen ik deze scene voor het eerst op tv zag, was dit ook meteen het eerste waar ik aan dacht!Ik had echt zoiets van "WTF???"
Hij zette een koffer neer, maar het kwam heel erg raar over.![]()
Had hij maar van vrouwen moeten afblijven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]Sodeknetters hee!
Dat is meteen wel heel erg extreem!
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker, zelf ben ik niet zón liefhebber van rijst. Tenzij nasi.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:54 schreef SoS87 het volgende:
Litertje water bij de chili gegooid, ik ga de rijst in dezelfde pan koken
Samequote:Op donderdag 13 juni 2024 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker, zelf ben ik niet zón liefhebber van rijst. Tenzij nasi.![]()
Was ook wel een Schot voor open boeg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, kaap de grap voor m'n neus weg!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pruttelt al 2 uur, misschien nog een uurtje doen, beetje kaas erop, beetje zure room en sla erbij, boh![]()
![]()
Wil je met mij trouwen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:57 schreef SoS87 het volgende:
Pruttelt al 2 uur, misschien nog een uurtje doen, beetje kaas erop, beetje zure room en sla erbij, boh
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet echt maar ik wil wel een rokje aandoen.quote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar ik wil wel een rokje aandoen.![]()
![]()
Kan je wel makkelijk aan mijn ballen kietelen.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:57 schreef SoS87 het volgende:
Pruttelt al 2 uur, misschien nog een uurtje doen, beetje kaas erop, beetje zure room en sla erbij, bohgelukkig hoef ik niet bij jou te eten
![]()
![]()
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 13 juni 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]gelukkig hoef ik niet bij jou te eten
![]()
![]()
Voor lekker eten moet je de tijd nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]gelukkig hoef ik niet bij jou te eten
En dan je huig open zetten en het zo snel mogelijk naar binnen schuiven!quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor lekker eten moet je de tijd nemen.![]()
![]()
Water bij de chili om rijst te koken? Doe die rijst gewoon apart en verwater je chili nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor lekker eten moet je de tijd nemen.
Zure room bij chili?
Verder wel met je eens hoor.![]()
That's what Ali saidquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan je huig open zetten en het zo snel mogelijk naar binnen schuiven!![]()
Wijze woordenquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor lekker eten moet je de tijd nemen.
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Deep throat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan je huig open zetten en het zo snel mogelijk naar binnen schuiven!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit zijn de betere plaatjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Probeer het nog een keer.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: