Helemaal als je koelkast en wasmachine bij dezelfde toko/op dezelfde dag laat komen, vraag je ze of ze eerst de wasmachine weghalen en dan de koelkast neer willen zetten voor je.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooooh. Ja als ik alles gereed zet moet het zo klaar zijn.
Ik heb regelmatig dat soort dingen aangesloten. Over de jaren zo vaak m'n vrienden verhuisd. Als ik eenmaal het huis uit kan ben ik hilarisch overprepared.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor kiezen, want ik ben te debiel om een wasmachine of vaatwasser goed aan te sluiten
Dat laat ik over aan de experts.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n tante had een nieuwe vaatwasser besteld met aansluitservice, die vent had alleen de stekker in het stopcontact gedaan, fotootje gemaakt dat het display werkte en weg was ie
Danny kent z'n doelgroep. We hebben allemaal twee koelkasten voor eten en bier, maar alle Fokkers wassen onze kleren nog bij moeders.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Grappig, koelkast wordt wel een referral, maar wasmachine niet.
Godsamme.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n tante had een nieuwe vaatwasser besteld met aansluitservice, die vent had alleen de stekker in het stopcontact gedaan, fotootje gemaakt dat het display werkte en weg was ie
Jeetje dat lukt mij zelfs nog wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:05 schreef CherryLips het volgende:
wij gebruiken teams voor de daily in de ochtend.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit Teams installeren op mijn telefoon in de functie waar ik nu in zit
Ja maar het zou weer even duren voor er iemand kon komen dus heeft m'n neef het maar even gedaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mag hopen dat je tante ze erover gebeld heeft? @:cherrylips
Als het voor m'n werk noodzaak is dat ik iets op m'n telefoon installeer, leveren ze die telefoon ook maar.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij gebruiken teams voor de daily in de ochtend.
Godsamme zeg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het zou weer even duren voor er iemand kon komen dus heeft m'n neef het maar even gedaanIk weet niet meer wat z'n kutsmoes was want ze had er meteen wat van gezegd. Volgens mij dat hij dat niet kon ofzo.
Dat zou wel helemaal top zijn haha.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal als je koelkast en wasmachine bij dezelfde toko/op dezelfde dag laat komen, vraag je ze of ze eerst de wasmachine weghalen en dan de koelkast neer willen zetten voor je.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het voor m'n werk noodzaak is dat ik iets op m'n telefoon installeer, leveren ze die telefoon ook maar.
Tenzij incidenteel, zo flexibel ben ik dan ook nog wel.quote:
Ik ben zelf gewoon even beperkt met zware dingen helpen tillen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En zo moeilijk is het nou ook weer niet.
het zijn 3 aansluitingen:quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En zo moeilijk is het nou ook weer niet.
Nee, het aansluiten, ik had het over die bezorgkerel van CL d'r tante.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon even beperkt met zware dingen helpen tillen.
ik krijg een telefoonvergoeding van het werk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het voor m'n werk noodzaak is dat ik iets op m'n telefoon installeer, leveren ze die telefoon ook maar.
Ja, dat. Het irritantste zal het erbij kunnen komen zijn en het tig keer controleren of ik het water goed heb gedaan, maar ook daarvoor geldt dat vast vast is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn 3 aansluitingen:
stroom
water in
water uit
dat zou eigenlijk vrij simpel moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |