de onderhandelingen over mijn cao lopen nog. terwijl de oude cao al in april verlopen is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet in juli.. wel in december.
Ja maar ze waren laatst ook al duurder geworden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per juli voeren ze de inflatiecorrectie door
Doe eens normie
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, deze maand 3,5 % erbij.
Koelkast, modem, vaste telefoonaansluiting?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gemiddelde stroomverbruik tijdens m'n vakantie was 2kwh, hoe dan
* Nattekat gaat op jacht naar sluipverbruikers
Met de wasmachine doe ik dat sowieso want zwaar, ik kan zelf ook niet goed tillen en dan weet ik zeker dat het goed is gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor kiezen, want ik ben te debiel om een wasmachine of vaatwasser goed aan te sluiten
Dat laat ik over aan de experts.
Is vrij standaard dat winkels die dat soort artikelen verkopen in ieder geval een installeer/meeneemservice bieden.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer een 'discussie' die ik meteen heb afgekapt op Instagram met zo'n broekie dat van die denigrerende kusje-smileys gebruikt als hij denkt gelijk te hebben.
Dat wordt er ook weer zo eentje.
Zal de koelkast wel zijn ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Koelkast, modem, vaste telefoonaansluiting?
wat goed van jequote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer een 'discussie' die ik meteen heb afgekapt op Instagram met zo'n broekie dat van die denigrerende kusje-smileys gebruikt als hij denkt gelijk te hebben.
😘quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ja en nee. Ik wil heel graag eerst daar goed stofzuigen en dweilen voor een andere wasmachine komt te staan. Het is een klein hok dus kan er normaal niet goed bij om schoon te maken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind vooral het "we voeren de oude af" echt top.
Die kans kreeg ik toen ook wel hoor, maar je moet wel snel zijnquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik wil heel graag eerst daar goed stofzuigen en dweilen voor een andere wasmachine komt te staan. Het is een klein hok dus kan er normaal niet goed bij om schoon te maken.
hahaquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Oooooh. Ja als ik alles gereed zet moet het zo klaar zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kans kreeg ik toen ook wel hoor, maar je moet wel snel zijn
Hmm, het zijn wel echt klotedingen om zelf te verplaatsen dankzij dat blok beton, anders zou ik zeggen sjor 'm zelf van z'n plek en laat 'm een dag of wat (afhankelijk van wanneer je sleephulp kan regelenquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik wil heel graag eerst daar goed stofzuigen en dweilen voor een andere wasmachine komt te staan. Het is een klein hok dus kan er normaal niet goed bij om schoon te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |